Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سفیدی روی زبان نوزاد یازده ماهه
سلام دختر یازده ماهه ی من روی زبانش سفیده فقط روش اینطوره نوک زبونش حالت عادی داره قطره آهن liposomal میخوره رنگش سفیده احتمال داره بخاطر قطره باشه یا چیز دیگه ای هست هراز گاهی عوق میزنه فقط در حد حالتش وگرنه بالا نمیاره
- فرم
سلام فرم سر نوزاد ۴ونیم ماهم خربزه ای است انگار جلوسرش پایینتره از پشتش خوب میشه خودش یا کار خاصی لازمه؟
- علت هق هق کردن بیصدای نوزاد ۸ ماهه
سلام دخترم ۸ ماهشه قدو وزنش نرماله...اما تا الان دوباره که نیمه شب متوجه میشم تویه خواب داره بیصدا هق هق میزنه اما هر چی صداش میزنم بغلش میکنم بیدار نمیشه انگار تو یه خواب عمیقه و داره یه چیز ترسناک رو می بینه دیدن این صحنه و عدم بیدار شدن نوزادم برای خودم سخته و شرو میکنم به ضربه زدن به کف پاش که دردش بیاد بیدار بشه ...و حتی اینجوری هم طول میکشه تا بیدار شه ...مشکل کجاست ؟ و واکنش صحیح به این صحنه چیه ؟ احساس میکنم اگه کمکش نکنم بیدار بشه یه اتفاقی براش می افته خواهش میکنم کمکم کنید
- نوزادم خوب نشده
سلام آقای دکتر نوزادم سرما خورده حدود 20روزه اوایل خفیف تر بود اما الان روزی 4.5 بار عطسه میندازه و 5.6بار هم سرفه میکنه اما اصلا تب نداشته موقع شیر خوردن خوابش میبره و سینه اش خس خس میکنه موقع شیر خوردن نفساش تندتر میشه و این که شیر خشک میخوره الان نوزادم 51 روزه شه شربت آزیترومایسین داده اما فایده ای نداشته دکتر عکس از ریه نوشت گفت خلط داره چیکار کنم آقای دکتر توروخدا راهنمایی کنید
- سلام میشه به جای پپتی ۲ پپتی جونیور داد
- خشکی پوست
کودک چهل روزه دارم پوست خشکی دارد ودست وپایش پوست پوست شده وپیشانی اش هم پوست پوست میشود چه مشکلی هست وباید چه کار کنم
- نیش پشه
سلام. دست و صورت پسرمو پشه نیش زده. به اندازه ی یه نخود قرمز شده. پماد چی میتونم بزنم؟
- مشکل دخترم ریه اش عفونت کرده چه داروی باید بهش بدم
زود به زود هم مریض میشه سیستم ایمنیش پایینه
- نگرفتن سینه مادر
با سلام وقتی دخترم 8 ماهه بود بیماری تب مالت گرفتم و دکترم گفت تا دارو مصرف میکنی نوزاد را شیر نده پس از دو ماه الان بهبود یافتم ولی جهت شیر دادن دختر 11 ماهه من دیگر سینه من را به هیچ وجه حتی در خواب نیز نمی گیرد چه راهکاری پیشنهاد میکنید حتی سر سینه را شیرین کرده ام......
- شیر خشک
سلام اقای دکتر نوزاد سی روزه دارم که شیر خشک آپتامیل پپتی یک میخوره به خاطر حساسیت گاوی که داره ولی شدید نفخ میکنه. چیکار میتونم بکنم؟
- مولتي ويتامين
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر دخترم ٧ ماهشه تا ٦ ماهگي قطره آد ميخورد از ٦ ماهگي به بعد مركز بهداشت گفتن كه از اين به بعد بجاي آد مولتي ويتامين بدم و قطره آهن رو هم شروع كنم مشكلي نداره آد رو حذف كردم از نظر ويتامين دي ؟؟
- استفراغ خونی
سلام اقای دکتر دختر من ۴ ماهشه ۲ بار استفراغ خونی داشته شوستشومعده شد چیزی نبود ازمایشات همش خوب بود فقط اینکه دختر من رفلاکسداره برای استفراغ خونیش چه کنم
- سرفه نوزارد سه ماهه
پسرم سه ماهه هست و دو روز هست که به شدت سرفه میزنه و از خواب بیدار میشه فعلا به متخصص دسترسی ندارم ،تو خونه اسپره سالبوترکس وبکلکس را دارم و شربت کتوتیفن را دارم آیا میتونم استفاده کنم برای نوزاد و اگر میشه به چه صورت و چه مقدار؟
- مولتی ویتامین
کودکم دو روزه مولتی ویتامین میخوره و کاملا بی اشتها شده چرا اینطوری شده
- رشد نوزاد
با سلام پسر 7 ماه و 16 روزه دارم وزن تولد2850 قد49 و وزن فعلی7850وقد 67 آیا نرمال میباشد؟ وسوال دومم اینکه طی دو هفته اخیر وزنش ثابت بوده است باتشکر
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۶ماهشه ی.هفته هستش که سرماخورده که فقط آبریزش بینی داشت ولی از دیروز سرف وعطسه میکن چه دارویی مناسب که بدم دکتر هم نبردم
- عفونت چشمی
با سلام وعرض ادب خدمت آقای دکتر پسرم سه روز پیش صبح که از خواب بیدار شد یه چشمش خیلی ورم(باد) کرده بود طوری بود که باز نمیشد عفونت هم اطراف چشم بود بعد شستشو دادیم یه کم باز شد و خود چشم هم یه کم قرمز بود روز بعد که بیدار شد چشم دیگش یه کم ورم وعفونت داده بود چون تعطیلی بود بردم دکتر عمومی گفت گوشش عفونت داره زده به چشمش یه قطره سیپلکس داده برای گوشش گفت ببرین متخصص نشون بدین حالا بردیم پیش متخصص گوش بچه رو نگاه کرد گفت که نه عفونت نداره فقط یه قطره چشمی باکتی ماید10داده حالا من موندم که کدام دارو رو استفاده کنم و لطفاً منو راهنمایی کنیدکه علتش چی بوده با تشکر. ضمناً بچه 8ماهه هستش وزنشم 6کیلو
- کولیک
سلام اقای دکتر خسته نباشید.داخل سایت فرمودید کولیک نباید سبزیجات حبوبات خورد این روند باید تا کی ادامه داشته باشه من نوزادم ۳ ماه و ۲۰ روزشه تا کی نباید بخورم؟اینم بگم هنوز دل درد داره و خیلی غذاها حذف کردم .و سوال دومم اینکه میتونم نبات داغ بدم.یعنی میشه تو این سن داد چون مادرم میگه بهش بده
- مدفوع نکردن نوزاد
با سلام نوزادی ۵۳ روزه دارم که به مدت ۴ روزه مدفوع نکرده دلیلش چیه
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر دخترم 4ماهشه 10روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشت دکتر بهش آزیترومایسین100 و اسپری بینی دادولی هنوز بهتر نشده،باز بردیم دکتر قطره پلارژین،اسپری بینی،وشربت سفیکسیم داد به نظر شما این داروها رو بدم خوبه یا داروی دیگه ای

