Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودک اگر سرماخورده باشدواکسن۱۸ماهگیش رو تا چند روز میشود به تعویق انداختگ
- بچم کلا از اول شیر کم میخورد الانم ۵ ماهه شیر ۱۲۰تا هر ۳تا ۴ ساعت میخوره چیکار کنم
- با سلام واکسن یک سالگی پسرم را ۷ روز دیرتر زدم به دلیل سرما خوردگی وتب ایا اشکالیدارد؟
- انگل کودک
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم کمی مقعدش قرمزه و میخارونه . میتونم قرص انگل بهش بدم ؟شرط استفادش چطوره
- ناف نوزاد
با سلام بعد از ۲۲ روز هنوز ناف نوزاد نیفتاده است.
- کبود شدن
سلام آقای دکتر پسر من ۱۰ماهشه همون یکی دوماه اول وقتی خیلی گریه میکرد به حالت ریسه میرسید دیگه هیچ وقت اینجوری نشد الان دوهفته شده میرم سرکار پرستارش میگه امروز با بچه ها بازی میکرده بدون اینکه گریه کنه دوباره به اون حالت رسیده که نفسش قطع بشه وادعا میکنه که اصلا گریه نکرده درحالی که من حرفی روقبول ندارم خیلی بچه نرمالی هست رشدش خوبه ،بچه باهوشی هست به نظرتون میشه بدون هیچ دلیلی یهو کبود بشه ؟؟؟؟
- پرش انگشت نوزاد
با سلام وعرض خسته نباشید نوزادی چهار ماحه دارم که گاهیی یک انگشت او در خواب به صورت تیک دو بار میپرد،آیا طبیعی است یا از علائم تشنج و باید پیگیری شود؟
- ایامیتوان شیرخشک راباشیرپاستوریزه قاطی کردوبه کودک۱ساله ونیم داد.
کودک
- زردی
سلام.ببخشید من چند وقت پیش مزاحم شدم در مورد زرد بودن رنگ پسرم که الان ۵ سال داره. رنگ ته پاش و رنگ نوک انگشتان و رنگ نوک بینیش و گوشه های لبش به زردی میزنه.دکتر گفتن ازمایش خون بدیم. دادیم ولی مشکلی نداشت. میخواستم ببینم چه کار کنیم.؟
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
سلام دکتر. برای نوزاد 5ماهه با وزن شش کیلو. چند سی سی سوسپانسیون سفیکسیم 100بدیم
- گرفتگی صدا
سلام پسرم ۵سالشه سرما خورده چند روز تب کرد تبش خوب شده ولی گرفتگی صدا داره ک شبها اصلا نمیتونه نفس بکشه هی تو خواب بلند میشه دکتر بردمش سودافدرین و فارمنتین داد ک اصلا اثر نکرد در ضمن پسرم فاویسم داره ممنون میشم راهنمایی ام کنید با تشکر
- نفخ یبوست نوزاد وبهترین شیر خشک برا این مشکل
- سلام دکتر دختر من ۹ سالشه کف پا انگشتان دست ودرو بینیودرو وچشماش زرد علت چیستوراهکار درمان
- تب بچه
آقای دکتر برای بچه که سرما خورده و تب دارد و آب بینیش سبز رنگ نیاز به ازیترو مایسین هست یا نه ۹ ماهه است دکتر بردمش شربت دیفن هیدرامین نوشته و پلارژین و استامینوفن و چند روزه کمی دهانش بو میده جز شیر خشک و آب چیزی نمیخوره ممکنه این بو از چرک گلو باشه
- واکسن یه سادگی
سلام خسته نباشید اگه واکسن یه سالگی پسرم ۱۰روز عقب بیفتا مشکلی نیست؟ و اینکه پلاکت خون پسرم بالاست
- اطفال
سلام نوزاد تازه به دنیا امده ضربان قلبش بالا است ۷۰ تا ۸۰ و بستری شده چیه نوزاد از نظر بقیه فاکتور ها خوب است
- مونته لوکاست،
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم چهار ونیم سالشه باوزن ۱۴/۵ دستور مونته لوکاست را میفرمایید؟ساشه بگیرم براش چه جوری مصرف کنه؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر بچه من۱۱ماه س قطره سیدرال میدادم ۱میلی ،الان دکتر گفته ۱میل و نیم.چند وقت پیش هم فروزومال ۱۱ میدادم. سوالم اینه زیر چشمش حتی وقتی خوابش پر شده هاله بنفش رنگ کمرنگ داره.این یعنی کم خونی؟ قطره رو با فاصله از شیر هم میدم.درضمن زینک هم دکتر تجویز کرده اونم با فاصله از آهن میدم. شرمنده م که طولانی شد خداقوت
- فتق کشاله ران
- ریفلاکس
شیرخوارسه ماهه که ریفلاکس داره شیرخشک آپتامیل پپتی وپودرامپرازول صبحها ناشتا داده میشه بازهم یک ساعت بعدهربار شیرخوردن حجم زیادی را بالا میاره دارویی هست که حجم شیری که بالا میاره کمتر بشه ؟؟؟؟

