Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیردهی
آقای دکتر سلام نوزاد ۳هفته ای رو هر چند ساعت باید بیدار کنیم شیر بدیم؟ ۱۰که میخوابه تا۳بیدار نمیشه.
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
سلام دختر من ۶ ماهشه چند وقت شبها گرفتگی بینی داره خیلی شدید با اسپری هم خوب نمیشه ،بخاطر گرفتگی بینی همش از خواب بیدار میشه گریه میکنه ، دیروز بردم دکتر گفت خلط پشت گلو داره بهش ایروکاست ، پلارژین ،سیتریزین ،سفکسیم داده بنظرم زیاد دارو داده میترسم عوارض بده لطفا میشه راهنمایی کنید؟؟؟
- اسهال
سلام آقای دکتر. پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره. الان یازده ماهه است. دوروزه اسهال خفیف داره. تب نداره. پدی لاکت هم شبی ده قطره میدم. لثه ی بالاش هم ورم کرده خیلی همه چیزو میبره دهانش. شربت نئوزینک بدم برای اسهالش؟ چه میزان باید بدم در روز؟
- اسهال نوزاد دوماهه
- سلام این شربت رو دکتر بهدخترم داده اما از عوارض ش میترسم بدم یک سالش هست نظر ۰شما چیه داده
- یبوست
سلام شکم شیرخواری که شیرخشک میخوره تاچند روز کار نکنه طبیعیه ؟؟؟
- جایگزین شیرخشک
با سلام دخترم ۵ ماهه ست دوهفته ست که پزشک متخصص سرلاک رو گفتن براش شروع کنم خیلی بد شیر میخوره البته شیرخشکیه از پایان سه ماهگی دیگه سینمو نگرفت و شرخشک اچ آ میخوره حالا سوالم اینه که میشه سرلاکش رو با شیرخشک درست کنم که هم شیر خورده باشه و هم سرلاک چون نگرانم که بدنش دچار کمبود بشه از روی قوطیه شیرش خیلی خیلی کمتر میخوره تقریبا نصف اون میزان میخوره
- بالابودن انزیم کبد
سلام پسرم دوماه و ۷روزشه ازمایش کبد دادم ast.124 و alt.155بوده ایا خیلی بالاست انزیم کبدش؟ و خطرناکه؟
- برگشت ناگهانی نوزاد به عقب
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۳ماه وده روزه س امشب یهو دستم پشتش نبود برگشت به عقب طوری که نفسش بند اومد و گریه بی صدا کرد شدید تکونش دادم صداش دراومد بعد چنددقیقه هم آروم شد بنظرتون مشکلی پیش اومده براش
- رفلاکس
سلام دخترم ۴ ماهش شیر همراه بلغم بالامیاره اب دهنش خیلی میره جلوی لباسش دایم خیس هر پنج دقیقه لباس تعویض میکنم علت چیه چکار کنم خیلی ادیت میشم
- عرق سرد
سلام کودکی 17 ماهه دارم که در هنگام فعالیت زیاد بیشتر در ناحیه پشت عرق سردی میکند دلیلش چیست؟ با سپاس فراوان بدرود
- سرفه خلط دار کودک ۹ ماهه
سلام اقای دکتر وقت شما بخید، پسرم ۹ ماهشه، دو روزه که سرفه خلط دار میکنه، آبریزش هم داره. دارویی نیاز هست؟ ممنون مبشم راهنمایی کنید
- هفت ماهه ۹کیلو سرفه میکنی شربت ازیترومایسین گرفتم چند سی سی بدم
- اطفال
سلام دختر ۵ساله من از حدود دوهفته پیش سینه سمت راستش کمی ورم داره علتش چی می تونه باشه ایا اقدام خاصی لازمه
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید پسرم ۳ ماه و ۱۲ روزشه. بینی ش کیپه و دور چشماش قرمزه. چیکار کنم اقای دکتر؟
- بیقراری در خواب
سلام اقای دکتر. نوزاد هشت ماهه دارم با الرژی گاوی ورفلاکس پنهان داره تحت درمان. سیرخشک اپتامیل پپتی میخوره. الان یک ماه هست که شبها تو خواب بیدار میشه و گریه میکنه و تا صبح باید تکون بدم بخوابه. یک لحظه که تکون نمیدم بیدار میشه و گریه میکنه. در طول شب هم فقط یک بار اونم مقدار کم شیر میخوره دو الی سه پیمانه.علتش چیه به نظرتون چون واقعا تا صبح بیدار می مونم کم آوردم
- مقدارمصرف داروآزیروسین۲۰۰
برای کودک۶ساله۱۷کیلو،حساسیت دارویی ندارد،۳۰آذرشروع بیماری بوده که یه دفعگی دهانش کج شد.به یه نقطه فقط نگاه می کرد
- تبریک روز پزشک
سلام آقای دکتر روز پزشک رو به جنابعالی که بهترین هستین تبریک میگم و از زحمات و تلاشتون تشکر میکنم.سلامت و پایدار باشید
- غذا خوردن کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یک سال و ده ماه است آقای دکتر پسرم خیلی زود به زود گرسنه میشه و زیاد غذا میخوره اغلب احساس گرسنگی میکنه و خیلی هم وزنش با توجه به غذا خوردن زیاد نیست الان 9کیلو هست وهمیشه هم دوست داره بخوابه زود خسته میشه وآقای دکتر زود به زود مریض میشه و دچار تب گرفتگی میشود لطفا من را راهنمای کنی ممنون میشم
- با سلام کودک ۳ ماهه دارم.بعلت درد شدیید مجبور ب مصرف نوافن شدم.آیا مشکل دارد

