Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- تب
سلام دخترم چن روزدیگه میره پنج ماهش تب کرده علتش چی میتونه باشه عفونت ادراری نداره به غیرازاون کجاش میتونه عفونت کنه
- استفراغ
سلام نوزاد چهارماهه دارم که بعداز اینکه شیر (شیرخشک) میخوره بالا میاره دکتر پودر اسومراز داده اما تاثیری نداره شیرخشکش عوض کردم ولی بازم استفراغ میکنه
- ناف نوزاد نارس
نوزاد من ۳۲هفته به دنیا اومده الان چهل روزه نافش نیافتاده خشک شده ها ولی نیافتاده چیکارکنم
- ناف نوزاد
سلام سال نو مبارک نوه من شش روزه بدنیا آمده است دیشب متوجه شدیم نافش کمی ترشح سبز کم رنگ دارد لطفا راهنمایی بفرمایید
- آمپول 18ماهگی
سلام آقای دکتر ببخشید پسر من آمپول 18ماهگی روزده الان بعد از دو سه روز اسهال شده آیا نیاز هست دکتر ببرمش؟
- چشم
پسرمم سه ماهشه بیشتر دیدش ب سمت بالا و سقف علتش چیه آیا مشکلی نیس؟ ممنونم پاسخ بدید
- گریه نوزاد
سلام نوزادم خیلی گریه میکنه
- واکسن ۲ ماهگی
سلام اقای دکتر بنده در هفتم مهر ماه زایمان کرده و نوزاد نارس ۱۵۰۰ ب دنیا اوردم امروز ۲ماهه بود وزنش ۲۷۰۰ میشه واکسن ۲ ماهگی زد؟
- شیرخشک
دخترمن 4ماه 12روزاست سیرنمیشه شیرخودم میدادم الان شیرخشک گرفتیم اسمش نان هست شیرخودمم میدم آیا این شیرخشک خوبه میگن سنگینه
- بینیش گرفته
نوزاد سه ماهه دارم دستشو همش میخوره سینشم صدای خر خر میده موقع شیر خوردن همش سینو رو میگیره باز ول میکنه باز میگیره
- به نوزادم دارویی که در دمای اتاق بود دادم
سلام به نوزاد ۶ ماهه ام به خاطر واکسن هاش استامینوفن پاراکید که حدود ده روز پیش باز شده بود و در دمای اتاق بود دادم فقط یک بار آیا امکان مسمومیت هست علائم مسمومیت نداره؟
- نوزاد
سلام نوزاد دختری دارم متولد ۲۸ ۸ ۹۸ باوزن ۳۴۰۰ که بدون هیچ مشکلی در بارداری وحتی تا چهل روزگی که بعد از چهل روزگی اقدام به سوراخ کردن گوش در خانه اقدام کردیم نوزادم بعد از یک هفته با پرش دست و پا مواجه شد وبا گفته دکتر مشکوک به تشنج در بیمارستان بستری ومورد ازمایش قرار گرفت ولی هیچ مشکلی نداشت فقط به گفته ی دکتران نوار مغزش کمی مشکوک وجای نگرانی نبو ونوزادم راترخیص کردند ونوزادم تا به امروز هیچ گونه مشکلی نداشته ولی الان که شش ماه ویک هفته دارد خیلی شلو ول وهیچ تمایلی به گرفتن اشیا ندارد وچیزی را محکم در دست نمیگیرد ویا حتی نمیتواند پاهای خود را محکم روی زمین نگه دارد خواهش میکنم بگویی طبیعی است یا نه خواهش میکنم جواب دهید
- وزن گیری نوزاد۹ ماهه ومادر
باسلام وخسته نباشید، من در دوران شیردهی هستم ،وزنم به وضوح کمتر شده ونوزادم نه ماهه هست، میخواستم بدونم خودم میتونم از شیرخشک استفاده کنم؟ آیا تاثیری دذ وزن گیری خودم و پسرم میذاره؟ یا در میزان شیرهم تاثیرگذاره؟؟
- ویتامین آد
ببخشید قطره ویتامین آد با اسانس مثلا طعم توت فرنگی باعث میشه بچه مدفوعش اسهالی و شل بشه درسته؟؟
- سرفه خشک
سلام پسر من تازه سه ماهشه و سرفه میکنه و بینیش کیپ شده چه دارویی باید بهش بدم؟ وزنش ۵ کیلوعه
- سرفه خلط دار
سلام من یک کودک ۱۵ روزه دارم وسرفه میکند واحساس میکنم که سینه اش خلط دارد یا چرکی شده کمک کنید چی لازم هست که بدم خوب بشه
- بند ناف نوزاد
برای پیچش شکم نوزاد روغن زیتون مالیدم با گردش عقربه ساعت دست کشیدم دور ناف نوزاد رو اما بند نافش چرکی شده باید چیکار کنم؟
- بی قراری شبانه
سلام وقت بخیر نوزاد دوماه و نیمی دارم شبها در خواب بی قراری میکنه و گریه به محض اینکه با روسری حالت قنداق میبندمش ساکت میشه علت چی میتونه باشه
- غذا دادن برای نوزاد ۴ ماهگی خوب یا خوب نیست

