Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تزریق آمپول بتامتازون در سرفه های خشک کرونایی
آقای دکتر دختر من مبتلا به کرونا شده و الان سرفه های خشک خیلی زیاد داره و حتی شبا موقع خواب مانع خوابش میشه شربت های مختلف روش امتحان شده جواب نداده میخواستم بدونم اگه آمپول بتامتازون براش تزریق بشه خطری نداره با وجود درگیر بودن به کرونا؟ واینکه شما چه دارو یا اسپری رو تجویز می کنید؟
- رفلاکس آلرژیک
سلام آقای دکتر دخترم ۳ماه س، دکتر تشخیص دادن رفلاکس آلرژیک داره البته آزمایش ننوشتن بعد از معاینه، وزنش پایینه شیرخشک ای آر رو بالا میاره شیرخشک اچ آ رم همینطور حالا من چیکار کنم خودمم رژیم دارم.خواهشا راهنمایی کنید.ممنون
- تب بالا ۳۹
سلام دخترم ۵ و نیم سالشه از دیروز تب شدید داره ۳۹.۵ دکتر بردم استامینوفن هر ۴ ساعت ۵ میل دادم اصلا تبش پایین نیومد و سفیکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۶ میل اورژانس بردیم آزمایش خون و ادرار گرفتن گفتن مشکلی نیست و فقط ایبوپروفن هر ۶ ساعت ۴.۵ میل بخوره و سفیکسیم دیگه نخوره یه شیاف ۳۲۵هم گذاشتیم سوالم اینه که مگه تب به علت وجود میکروب نیست پس چرا دکتر اورژانس گفت سفیکسیم نخوره ؟و فقط ایبوپروفن هر۶ ساعت۴.۵ میل تجویز کرد دکتر تو رو خدا راهنمایی بفرمایید خسته شدیم از بی دقتی بعضی پزشکها . سفیکسیم ۱۰۰ بدم یا نه
- مقدار شیر و غذا بعد از یکسالگی
سلام آقای دکتر بعد از یکسالگی مقدار شیر و غذا چقدر باید باشه یعنی اولویت با کدومه ؟ و قط کردن یا کاهش شیر به مقدار ۳۰۰میل در روز درسته ؟ دختر من الرژی به پروتئین گاوی و لاکتوز داره دکترش میگه شیر حذف کنید یا خیلی کم بدین این کارم کردم اما وزن نمی گیره چی کار کنم ؟
- قرمزی پوست
باسلام چرا بعضی ببچه ها زردی طولانی مدت نزدیک سه ماه میگیرن در حد ۱۳ درجه ،و یه لکه های قرمز رنگ پشت گردن یا روی ابروشون وقتی بدنیا میان.ایااین لکه ها بزرگ بشن ازبین میرد؟
- چندسی سی
سلام وقت بخیر دختر شش ونیم ساله دارم شربت آموکسیسیلین۲۵۰ هشت ساعتی بهش میدم وزنش ۱۹ کیلو گلودرد داشت وحالت سرماخوردگی داره فقط روی شربت نزده هر ۸ساعت چند سی سی بدم چند سی سی باید بدم بهش با سپاس از لطف شما
- سوختگی
من دوشنبه کودک هشت ماهه رو آوردم مطب که بنا به دلیل اسهال بهش سفیکسیم دادید، البته دچار سوختگی در محل دفع میشد که پماد زینک تجویز کردید، اما الان بعد گذشت چند روز سوختگی ها به شدت زیاد شده، اسهال بهتر شده، ممکنه به خاطر مصرف سفیکسیم باشه، برای رفع سوختگی چه کار کنم؟
- فاویسم
ایا به کودک یازده ماهه مولتی ویتامین ندهم
- دارو
با عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر. دخترم سه سالشه.دو روزیه سرماخورده و فقط حالتش جوریه ک موقع حرف زدن صداش تودماغیه.من شربت سرماخوردگی داشتم و بهش دادم.سوالم اینه که این عفونته و بخاطر این حالتش بهش آنتی بیوتیک بدم؟!! واقعا ممنون بخاطر زحماتتون.
- دور سر
سلام خسته نباشید اقای دکتر دور سر دختر ۱۶ ماهه ۴۶ هستش تولد ۳۴ بود این اندازه خوبه ؟
- تزریق دگزا به کودکان بالای ۲ سال
برای سرفه های پسرم که ۳ سالشه میتونم دگزا بزنم؟
- دخترم ۵ سالشه و وزنشم ۱۴ کیلو چقد سفکسیم باید بدم
برای کودک با وزن ۳۵ کیلو مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ چقدر و هر چندساعت
- وزنگیری
سلام دخترم هنگام تولد 3 کیلوو 150 گرم بود الان 15 ماهشه 9 کیلو 500 گرم خوراکش خوبه همه چی خوب میخوره اما وزنگیریش خوب نیست باید چکار کنم
- شب ادراری
سلام وقت بخیر دختر بچه 7 دارم که مشکل شب ادراری دارد لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم
- تهوع
سلام اقای دکتر برای دخترم که حالا تهوع داره دمیترون ۳/۵,سی سی ۸ساعتی میدم کافیع؟؟ بعد تا چند روز بهش بدم این شربتو؟؟ بعد میشه ۱۲ساعتی داد یا باید حتما ۸ساعتی باشه ؟؟دخترم پنج سالسه ۱۸کیلو وزنش ممنون
- Securing Your Household Heirlooms: Conserving Photos and Documents in Scottsdale Vaults
A well-designed safe offers more than basic protection. Features like heavy-duty construction, electronic locks, and heat-resistant materials help keep valuables protected in unexpected situations. Choosing the right safe helps ensure important items remain secure whether at work. https://mercurylock.wordpress.com/2025/12/14/reliable-locksmith-services-scottsdale-az-2025/
- یبوست
پسری سه سالو نه ماهه دارم که از دوسالگی دچار یبوست شده به طوری که دفع روزانه دارد اما مدفوع خیلی خشک و بزرگ است و هنگام دفع دچار خونریزی درحد یکی دوقطره میشود به پزشکان زیادی مراجعه کردم در طی مصرف دارو مشکل برطرف میشود اما بلافاصله پس از قطع دارو دوباره مشکلش برمیگردد ایا نیاز به ازمایش هست چه ازمایشی
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۱۸ کیلو هست ازیترو ۲۰۰ رو چه مقدار باید بخوره ممنون؟
- لرزش پای بچه
پسرم ۶سالشه ازنوزادی لرزش پاداشت علتش چیه
- تشکر
با سلام و وقت بخیر میخواستم بابت پاسخگویی سریع و صحیحتون ازتون تشکر کنم همیشه در اسرع وقت و باحوصله پاسخگو بودید اجرتون با خدا

