Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام وخسته نباشیدمیتونیم دونوع شیرخشک به ووزادبدیم اشکالی نداره
- مریضی
با عرض سلام کوچولو ما ۳۵ روز دارد خیلی نا آرامی میکند شیر درست نمیخورد سلفه عدسه دارد بعد استفراغ میکند وحنجره اش خس خس میکند نظر میاد گلو درد است چه داروی براش بدهم میترسم ببرم دکتر
- اسهال
سلام اقای دکتر خسته نباشد من دخترم سه ماهش شربت ازمارتسین دارم بهش اسهال گرفت خوب نشد تو اسهالش عفونت میاد الان چند روز خوب نمیشه چیکار کنم
- جوش اطراف سینه
سوال وقت بخیر. .من دخترم ۱۰ ماهشه از اوایل ۴ ماهگی در دو طرف سینه اش ۱ حالت جوش سر سفید پیدا کرد تا الانم که ۱۰ ماهشه هموجور باقی مونده ایا نیاز به درمان و پیگیری داره ؟
- وقتی شکم کودک کار نکند
سلام کودک ۲ماهه دارم الان ۵روزه که شکمش کار نمیکنه قطره دایمتیکون هم بهش دادم فایده نداشت .لطفا راهنمایی کنید چه بهش بدم که خوب بشه خیلی بیقراری میکنه روزانه شیر مادر ودو وعده هم شیر خشک میخوره
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر جه جوری متوجه بشم نوزادم سرما خورده ؟واینکه باید خدمتتون بیارم؟
- اب خوردن درحمام
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید ی سوال داشتم پسرم۶ماهشه داخل حموم یکم اب خورد هنوز ابی بهش ندادم میخواستم ببینم ابی ک داخل حموم خورد خطرناک یامهم نیس؟
- واکسن 18ماهگی
سلام خسته نباشید من یه دختر18ماهه دارم که یک ماه و یک هفته هست مبتلابه کرونا شد الان خوب شده آیا واکسن 18ماهگی شو میتونم بزنم و چقدر میتونم به تاخیر بندازم .متشکر
- قد نوزاد
سلام آقای دکتر من نوزادی دارم که وزن هنگام تولد ۳کیلو و قد ۴۹بودالان که هفت ماهه شده وزن ۸کیلو و قد ۶۷میباشد آیا این قد برای نوزاد دراین سن مناسب است ؟ چه دارویی برای افزایش قد پیشنهاد میدهید خیلی نگران قد او هستم
- شیر خشک ترش کرده
خسته نباشید ببخشید پسرم 4 ماهه هست و الان شیر خشک که از دیشب مونده بود رو بهش دادن اندازه 40 میلی گرم خورده و الان چه کارهایی باید انجام بدم. ممنون میشم زودتر جوابم رو بدین.
- بادکردن شکم نوزاد
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من دوروزه شکمش خیلی خیلی بادمیکنه چیکارکنم
- قورت دادن آب دهان
باعرض سلام وخسته نباشید،نوزاد8ماهه دارم که آب دهانش موقع قورت دادن صدامیکنه احساس میکنم راحت نمیتونه قورت بده یاچیزی مانعشه که اینطوری صدامیده البته بیشترموقع خوابیدن اینطوریه که اذیته خوابش نمیبره گریه میکنه واینکه درموردغذاوشیراینطورنیست،ممنون میشم که راهنماییم کنیدخیلی نگرانم
- عرق سرد
سلام
دخترم یازده ماهشه. گاهی وقتها معمولا موقع خواب، پشت دستاش عرق میکنه در حالی که دستاشم سرده. - تأخیر در واکسن یکسالگی
باسلام عرض ادب و احترام و خسته نباشید تقریبا دو ماه و نیم واکسن یکسالگی دخترم عقب افتاده به دلایل مریضی و... میخوام فردا ببرم برای واکسن آیا مشکی بوجود میاد؟برای دوز بعدی چکار باید بکنم چه مدت زمان باید فاصله داشته باشه ؟ و اینکه چند وقتی هست که دور دهان بچه دونه های خیلی ریزی زده و کنار گوش هم دونه های کمی درشت تر در آمده با این وجود مشکلی برای واکسن هست بزنم؟ باتشکر.
- خس خس کردن گلو
سلام آقای دکتر پسر سه ماهه ام گاوس خیلی هس خس میکنه دکترم بردمش ولی الان تقریبا دوهفتس فرق نکرده شربت پدیا کافی واسش ضرر داره ؟ میشه راهنماییم کنین
- تایم شیر خوردن نوزاد
سلام.نوزاد چهل روزه ام شب برای شیرخوردن بیدارنشده و من هم گوشیم زنگ نزده و بیدار نشدم شش ساعتو نیم است ک شیرنخورده. مشکلی برای نوزاد پیش می اید؟ از جهت افت قند خون یا تاثیر بر مغز نوزاد؟
- غذای کمکی
سلام. میشه به نوزاد هفت ماهه گیلاس و هندوانه و خرما داد؟ شیرمادر میخوره و آلرژی به پروتئین گاو و تخم مرغ داره
- در مورد شیرخشک گیگوز ۳
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم دخترم تازه ۱۱ ماهشو پر کرده تا ب الانم دادم بهش گیگوز ۲ میدم ولی میتونم بهش شیرخشک گیگوز ۳ بدم گیگوز ۳ هم رو قوطیش نوشته بعد یک سال میتونم بدم یا ک نه اگه راهنماییم کنید ممنون میشم 🙏🙏
- قطره باکتی ماید رابرای نوزاد۲۰ روزه تجویز کردندایا خطری برای چشماش نداره؟
- دل درد و گریه بیش از حد دوماهه
یک و نیم ماه هست ک نوزادم بیش از حد گریه میکنه شب وروز و بخود میپیچه دکتر زیاد رفتیم نتیجه خاصی نداشت میگن بخاطر نفخ و گازهای معدست ولی من میترسم التهابات روده نباشه رود هاش خیلی سرو صدا میکنند دکتر ها فقط شربت دادن مثل کولیکس و... بچم عمرش دوماه هست گاهی یبوست هم داره. نمیدونم چ دارویی بهش بدم من عراق هستم و دکتر خوب نمیشناسم لطفا کمکم کنید.

