Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماهه ی من به خاطر حساسیت به پروتیینگاوی شیرخشک آپتامیل پپتی یک میخوره . جدیدا این شیر رو خریداری کردیم داروخانه گفت آپتامیل پپتی سینئو( syneo) یک به جای آپتامیل پپتی یک میاد. خواستم بپرسم آپتامیل پپتی سینئو یک همون آپتامیل پپتی یک هست؟ یا این دوتا فرق میکنن باهم ؟
- درباره دفع با گریه
بچه یازده ماهه رنگ مدفوعش سیاه وسفته موقع دفع گریه شدید میکنه
- شیرخشک
سلام اقای دکتر دخترمن ۱۴ماهشه و اینکه تاالان ببراک ای ار میخورد الان باید چه شیری بهش بدم میخوام شیرشو عوض کنم که هم ویتامینش زیاد باشه هم وزن دهی داشته باشه ممنون
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. نوزاد ۸ ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر مادر میخوره. به عنوان کمکی شیرخشک آپتامیل پپتی۲ میدادم. الان اصلا موجود نیست. دیگه چه شیرخشکی میتونم بهش بدم؟
- اپتامیل اچ آ
سلام و خسته نباشید به آقای دکتر گرامی .من دخترم ماه پنجم هستش .من از چهارماهگی به عنوان کمکی طبق نظر دکتر شیر خشک اپتامیل اچ آ اونم دوبار در روز میدم .البته با خوردن شیر من باد شکم و یک روز در میان کار میکند .دلیل اینکه هر بار با دادن شیر خشک اچ آ شکم دخترم کار میکند چیست .آیا مشکلی هست .البته من به دکتر گفتم سه ماهگی به شیر گاو حساس هست این شیر خشک نوشت .البته دوست دارد اما هر وقت میخوره شکمش کار میکنه .آیا ادامه بدم یا نه همون شیر خودم بدم .با تشکر راهنمایی کنید
- شیرخوردن نوزاد
پسر۴۸روزه ام خوب سینه رونمیگیره وهنگام شیرخورن گریه میکنه وسرش وعقب میکشه ومجبور میشم شیرم وبدشم باقاشق بدم سیرش کنم ولی موقعی که خوابهساعتی پنج دقیقه میخوره وسریع اروغ میزنه لطفا راهنماییم کنید
- شیر خشک
سلام آقای دکتر میشه لطفا یه شیر خشک خوشمزه معرفی کنید که نوزادی که شیر خشک نخورده الان بخورش؟؟
- اولین سوپ
سلام آقای دکتر ۱ماه پیش اومدم پیشتون گفتین از این ماه سوپ رو شروع کنم برای پسرم. توی سوپ سیب زمینی و هویج و لوبیاسبز با مرغ بریزم یا گوشت گوسفند باید بریزم؟ ۶ماه و دوهفته داره .
- قطره
سلتم دکترقطره آدزیردندونوسیاه نمیکنه؟؟من قطره ای میخوام به پسرم بدم که دنونشوسیاه نکنه لطف میکنیدبهم مغرفی کنید
- وزن کم کردن نوزاد
سلام دکتر نوزاد من ۲۳ روزش است . وزنش ۲۹۰۰ بوده وه الان ۲۸۰۰ است . چکار باید کنم ؟
- دندان درآوردن
سلام آقای دکتر،ببخشید کاهش اشتهای شیرخوار ۸ماهه که تازه یه دندون درآورده طبیعیه؟؟؟با قاشق غذای کمکی فرنی وسوپ میخوره،اما از مک زدن شیشه وخوردن شیر خوشش نمیاد سریع دهنشا کیپ میکنه.
- شیربالاآوردن
سلام و خسته نباشید آقای دگتر نوزادم در طول روز اگه چندبار شیر یا پنیرک بالا بیاره طبیعیه و نیاز نیست بیایم خدمتتون؟ چون بچه من 21 روزشه و قبلش شیر بالا نمیاورد الا دوسه روزه در طول روز دوسه بتر شیر یا پنیرک میاره
- فاویسم
سلام و خسته نباشید یک پسر دوماهه دارم که مشکوک به فاویسم هست.بهم گفتن که باقالا نخورم(چون شیر می دم)و همینطور یه سری داروها که لیستش رو دادن و حشره کش و نفتالین استفاده نکنم.اما در مورد خوراکی ها جایی خوندم که چیزهایی مثل لوبیا سبز هم که از خانواده باقالا هستند و عدس و نخود و لوبیا هم نباید بخورم این درسته؟
- سندرم تکان دادن
سلام دخترم سه ماهه است واز فاصله نیم متری خورد به زمین حالا استفرغ میکنه میترسم که مغزش آسیب دیده باشد.
- سرفه و گلو درد
سلام کودکی دوماه دارم که چند روزه داخل گلو خلط داره وسرفه میکنه وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده بردم دکتر فقط قطره کولیکز داد آیا برای گلو درد دارو هست بهش بدم ممنون
- اسهال نوزاد
بچه من 1 ماهشه الان 1 هفته اسهال شده هم شیر میخوره سری پی پی میکنه بینیشم بند میشه شیره خودمو بهش میدم ولی از وقتی مریض شده خیلی بد شیر میخوره
- علایم بیماری متابولیک
سلام ببخشید من یه پسر دارم که خداروشکر سالمه وازدواج فامیلی هستیم، الان یه دختر ۴ ماهه دارم از موقع تولد کوچک بود قدش ۳۳و وزنش ۲۸۰۰بود الان وزنش کمی خوبه ولی قدش باز کمه به پهلو میشه ولی غلت نمیزنه دست وپا خیلی تکون میده تمرکزش خوبه میخنده ولی میخوام بدونم علایم بیماری متابولیک چیه
- واکسن چهارماهگی
با عرض سلام و عرض خسته نباشید خدمت دکتر محترم من یه دخترم هفت روز پیش واکسن چهارماهگی زدم اما متاسفانه از روز اول پای راستش سفت اندازه ی نخود و قرمز شده چیکارکنم که بره اما درد نداره فقط سفت و قرمز شده ممنون میشم پاسخ بدید
- سلام آقای دکتر لطفا کمکم کنید ممنون
سلام خسته نباشید من یه مادرشیرده هستم نوزادم ۷ ماهشه و از شیر خودم و کمی غذای کمکی تغذیه میکنه سرما خوردم و دکتر برام سفازولین و کتورلاک زد و داروهای آزیترو و سرماخوردگی و زینک پلاس داد ولی بعداز سفازولین و کتورلاک من حساسیت شدم و لبم باد کرد که با دگزا حل شد حالا نوزادم کمی دونه های قرمز روی گردن و بدنش زده و میخواستم بدونم این داروها مشکلی نداره بخورم و اینکه لوراتادین میتونم استفاده کنم؟بخاطر عصب کشی دندان هم که کمی عفونت داره هر ۸ ساعت یه آموکسی سیلین و مترونیدازول ۲۵۰ هم میخورم که گفته به مدت ۱۰ روز بخور و الان ده روزش تموم نشده ممنون میشم راهنماییم کنید
- ستادین دی سی برای نوزاد
دخترم چهار ماهشە بعضی اوقات بهش شڕبت ستادین میدم اگە علاءم سرماخوردگی داشت نیم میلی میدم مشکلی برای دخترم پیش نمیاد؟؟

