Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کلسیم
سلام آقای دکتر وقت شریف شما به خیر و خوشی، سال نو مبارک باشد. آقای دکتر پسرم تحت نظر شما می باشد. یک سال و یک ماه دارد. شیر خشک نان سه میخورد. آقای دکتر دوس دارم پسرم استخوان ها و دندان های سالمی داشته باشد. چون از شیر مادر که محروم بود چون من زود شیرم خشک شد. برای دریافت کلسیم چه خوراکی هایی را پیشنهاد میدهید که بهش بدم. تقریبا با بادام حریره ی بادام را بهش از شش ماهگی دادم، میشه شما هم چند تا منیع غذایی بهم معرفی کنید که سرشار از کلسیم باشد. یک دنیا ممنونم ازتون خدا همیشه پناهتون باشه
- نیش حشره
سلام پسرم دو سالشه گردنش اندازه کف دست قرمز شده و جای نیش حشره هم رو گردنش هست چه پمادی بهش بزنم؟ و ایا شربت سیتریزین هم بخوره؟
- شیر خشک ببلاک پره مچور
سلام وقت بخیر ببخشید دکتر به بچه 9 ماهه من که 6600 وزنشه شیر خشک ببلاک پره مچور داده حالا شنیدم این شیر خشک سنگ کلیه میاره درسته؟؟؟؟؟؟ تا چند ماه میتونم این شیرو بهش بدم؟؟؟
- سلام وقت بخیر، نوزاد ۵ ماهه ام سرماخورده بود، الان دو روزه که سرفه هم میزنه. دکتر گفت ریه اش خوبه نیازبه دارویه خاصی نداره اما سرفه هاش داره زیادمیشه لطفا راهنماییم کنید ممنون
- نفخ کودک
سلام اقای دکتر بچم ۱۱ماه و نیمشه، چند وقته ببخشید نفخ داره. غذای خاصی بهش ندادم غذاهایی قبلا میخورد خودمم همینطور. ممنون از وقتی که میذارین
- تب پسرم شش ماهشه دندان در میاره تب داره قطره پاراکید دادم بالا میاره چکار کنم
- کاغذ خوردن کودک شش ماهه
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم شش ماهشه و اندازه ی مستطیل کوچیک از کنار ی کاغذ کادو رو خورده باید چکار کنم ؟
- شربت میم پرتغالی
ایا شربت میم پرتغالی برای فاویسم ضرر دارد؟؟
- داخلی
سلام دختر من دو سال و نیمه است جدیدا متوجه شدم داخل واژنش میسوزه و ملتهبه . البته عفونت ادرار نداره. میخواستم راهنمایی بفرمایید اگر هم داروی خارجی داره من مشکلی ندارم خیلی ممنونم.
- زینکسولفات
سلام اقای دکتر. زینکگلوگونات بازینک سولفات چه فرقی داره؟
- ادرار شبانه بچه ۱۱ ساله
پسرم ادرار شبانه داره هر شب
- مدفوع خلطی
- شیرخشک
سلام شیرخشک پسرم وعوض کردم نان 2میخورد..پیدا نکردیم اپتامیل پپتی گرفتیم یک ساعت بعدازاین که شیرمیخوره لجبازی میکنه..ازاونجایی که گهواره میبندیم داخل گهواره ساکت میشه..ایا دلیلش میتونه شیرخشک باشه..یعنی ممکنه شیرخشک اذیتش کنه اقای دکتر؟البته قبلا هم لجبازی میکرد کمی؟
- شیر خشک نوزاد
سلام .خسته نباشید. نوزادی دارم پنج ماه و ده روز دارد. شیر خشک ببلاک ای آر میخوره ولی هنوز استفراغ می کنه و شیر را بالا میاره وزن کم گرفته وزن تولد دو کیلو هفتصد و وزن الانش شش کیلو و نیم .امپرازول ده هم دکتر براش نوشته هنوز شیر را بالا میاره .لطفا راهنمایی کنید. با تشکر
- سرفه نوزاد۲ماه و نیمه
سلام.دختر ۲ماه و نیمه ای دارم.چندروزه سرفه میکنه بردیمش دکتر گفته گلو و گوشش عفونت نداره .شربت سرفه هم دادمش ولی فرقی نکرده.
- تب و سرفه
سلام وقت بخیر. پسرم ۶ سالشه با وزن ۱۶ کیلو. چهارشنبه هفته پیش تب کرد و سرفه داشت. تبش اوایل ۳۸.۷ بود استانینوفن میدادم پایین میومد یا چند ساعت قطع میشد و بعد دوباره تب میکرد تا ۳۷.۷ و بعد کم کم قطع شد ۴ روز ادامه داشت. برای سرفه پلارژین میدادم. الان دوباره که سه شنبه هست یعنی یک هفته بعد تب داره ۳۷.۶ لازمه ازیترومایسین بدم؟ سرفه هم هنوز داره و گلوش هم قرمزه کمی. لوزه هم داشت قبلا فرمودید عمل لازم نداره اما الان که مریض شده لوزش بزرگتر شده
- شیر خشک
سلام خستهونباشید میخداستم بدونم ایاشیر خشک باعث یبوست نوزاد ودل دردش میشود یانه ؟چون بچه من از وقطی شیرخشک بهش میدم شبا گریه میکند ددل درددارد یبوست گرفته درطول روز شکمش کارنمیکند وشبا ازیت میشود پسرم 1سال دارد ایا شیرخشک باعث یبوست ودل درد میشود باتشکر از جواب شما
- یبوست کودک ۱۴ماهه
با سلام کودکی ۱۴ ماهه دختر دارم که ۲ روز هست که شکمش کار نمیکند بعضی وقتا حالتش را دارد ولی از دفع خودداری کند وگریه میکند شیر خشک مصرفی sma میباشد . تمام چیزهایی که باعث به کار افتادن شکمش لازم هست را انجام داده ام ولی فایده ایی ندارد . در مورد مصرف دارویا شیر خشک دیگه لطفا راهنمایی بفرمایید .در صمن من ترکیه هستم . ممنون از لطف شما
- ازیترومایسین۱۰۰مناسب کودک ۵ساله است
با سلام دخترم۵سال ونیمشه.و ۲۰ کیلوگرم وزنشه .حالاگلودرد داره بهش ازیترومایسین۱۰۰ بدم یا ۲۰۰؟
- سلام پسرم ۷ سالشه و۲۰ کیلو گلوش عفونت شده دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر۱۲ ساعت ۵ سی سی نوشته بنظر شما مقدارش کم نیست؟؟ ایا جواب میده دوز۱۰۰ براش؟؟تب خیییلی شدیدی داره ک با پروفن و شیاف استا ۱۲۵ پایین نمیاد
سلام پسرم ۷ سالشه و۲۰ کیلو گلوش عفونته خیلی دکتر براش شربت سفکسیم ۱۰۰ نوشته هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی مقدارش کم نیست؟؟ ایا جواب میده وچند روز طول میکشه تا تبش قطع بشه تب شدید ک الان با پروفن و شیاف استا ۱۲۵ هم پایین نمیاد

