Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ناحیه تناسلی
با سلام ناحیه بین واژن و مقعد دخترم یک شکاف کوچک ایجاد شده . خیلی نگرانش هستم
- دوز اموکسی سیلین
سلام اقای دکتر دوز مصرف شربت اموکسی سیلین برای کودک هشت ماهه چقدرع و چن ساعت یکبار
- نوزاد۳روزه گه در ادرار خون دیده شده
خو در ادرار نو زاده سه روزه
- شربت سفکسیم برای نوازاد ۲ماه و نیم خوبه
- سولینا
سلام دخترم ۴۵ روزشه خیلی بیقراره ازقطره آ د روی پستونکش میریزم اروم میشه از۲۵قطره بیشترمیشه آیاخطرناکه
- نفخ نوزادی۳۳روزه
سلام نوزاد۳۳روزه ای دارم سه روزمدفوع نکرده وشکمش گاهی اوقات سفت میشودوگریه میکندچیکاربایدکنیم مدفوع کندچه دارویی بایدبگیریم گاهی اوقات خیلی گریه میکندوازبدنش گازخارج میشود
- مولتی ویتامین
با سلام بچه من یک سالشه و نارس به دنیا اومده بود و مشکل رفلاکس داشت. قطره های ایرانی(آ+د و مولتی ویتامین) رو که چرب هستند رو نمیتونه بخوره و اذیت میشه قره ویتامین د3(400 iu) رو میتونه بخوره و قطره سیدرال. البته قطره ول بیبی رو هم میختونه بخوره به نظر شما این قطره های ویتامین رو بهش بدم یا نه. چون میزان ویتامین A در ول بیبی 1000IU و D 200 IU می باشد با تشکر
- سلام پسرم ۴ونیم سالشه ۱ماهه مریض شده با گرفتگی شدید بینی باتب مریضیش شروع شد داروها که دادم بهتر شد دوباره بعد از چندروز گرفتگی بینی شروع شد با خلط گلو سرفه های شدید الان دوباره گرفتگی بینی داره چند باری هم پیش فوق تخصص کودکان بردمش چیکار کنم الان فقط گرفتگی بینی داره
- زینک سولفات
سلام پسر من ۶ ماهس از دیروز براش شربت زینک سولفات گرفتم روزانه ۱ونیم سی سی میدم خواسم یدونم برا ۶ماهه مشکل نداره و اینک تا کی بدم چند هفته
- جوشاندن شیر
آیا شیر پاستوریزه را باید برای کودک ۱ ساله بجوشانیم؟
- کم وزنی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر ببخشید آقای دکتر من قبلا هم مزاحم وقت شریفشان شدم ( یه دختر چهار ماه و نیمه دارم وزن 5کیلو و نیم هس شیر خشک نان هم میخوره مولتی و زینک هم بهش میدم وزنش دوماهه چندان تغییری نکرده در حد300 گرم آزمایش ادرار هم خوب بوده خدارو شکر مشکلی نداشت خواستم محبت کنید راهنمایی کنید که چرا وزنش کمه ممنون میشم ) سپاس از شما
- دارو
سلام دکتر پسرم ۱۱ ماه و ۲ روزشه و من همیشه با کهنه و شرت دو گره ای کردم امشب وقتی کهنشو عوض کردم تو مقعدش چیزای ریز سفید بود یعنی انگل داره ؟ قرص مبندازول ۱۰۰ هممون بخوزیم اشکال نداره درزم شرایط دکتر رفتنم ندارم ممنون
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من نه ماهشه و یکم ابریزش بینی داره و ادسه و سرفه میکنه و چشم هاشم میماله چه دارویی براش بگیرم ک خوب بشه
- بیقراری نوراد5ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید من نوزاد پس 5ماهه دارم که از اول بد قلق بود گریه های وحشتناک میکرد که دکتربهش دی سیکل مین دایمتکون داد تاحدودی خوب شد توسه ماهگی من دیگه داروها و قطع کردم چون آخه میگفتن کولیک خود به خود خوب میشه ولی هنوزم که هنوزه خیلی بیقراره همش باید بغلش کنی برگردونی یعنی کلا باید باهاش باشی اصلا برا خودش بازی نمیکنه یعنی ازچی میتونه باشه ود کنار اینه شب ها خیلی خیلی خوب میخوابه راضیم روزها نیم ساعت بیشترنمبخوابید که یکی دوفته هست خوب شده خوابش توبی آری شیر خوردنش هم مشکل داشت که اونم خوب شده ولی بااین حال خیلی بیقراره همیشه ناله میکنه انگار داره ازیه چیزی رنج میبره تازگیا بردم متخصص قطره کولیکز داد که تاثیری نداشت دکتر شکمشو گوششو قلبشو معاینه کرد گفت مشکلی نداره وزنش هم 8کیلوهستش به نظرشما ازچی میتونه باشه بیقراریش آخه خیلی ناراحت میشم نمیتونم واسش کاری کنم
- یبوست
پسرم ۲ماه داره دو روزه مدفوعش کم شده روزی ۲یا ۳ بار هستش ،گاهی وقت ها زور میزنم ولی مدفوع نمیتونه بکنه چکار کنم.دایمیتکون وارد بهش میدم
- برفک دهان نوزاد
- قطره اهن
سلام خسته نباشیدبچه های دوقلوی من وزنشون حین تولد۲۴۰۰بود دوماه ونیم که شدن باازمایش خون مشخص شدکه کم خونی دارن الان چهارماهشونه باوزن ۵۲۰۰وازشیرخشک همچنان تغذیه میکنن خواستم بدونم قطره اهن ازچه مارکی بدم بهشون تاخوب شن؟باتشکر
- پلارژین…
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترم ۳سال نیم داره باوزن ۱۴کیلومیخواستم بدونم شربت پلارژین کیدز روهرچندساعت چند سی سی بهش بدم ممنونم
- زور زدن زیاد
با سلامآقای دکتر دختر ۵ ماهه من به هنگام دفع زور میزنه با اینکه مدفوعش شل هر سه یا چهار روز دفع داره یبوست داره یا نه؟ هم شیر خشک میخوره هم شیر مادر سوال دومم آیا زور زدن برای دفع گاز طبیعی یا نه چون دختر من برای خارج کردن باد هم زور میزنه. تشکرمیکنم از پاسخ گویی شما
- کبودی کف پا نوزاد
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر و نیکی باشه پسرم یک ماهه به دنیا اومد وقتی بغل میگیرم پاهاش آویزان می مونه کبود میشه یا به حالت خوابیده بغلش میکنم کبود میشه تا میزارم زمین خوب میشه

