آزمایش بدهید تا در صورت کمبود جبران گردد
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلودرد
سلام دکترپسرمن اسالو۹ماهشه پسربزرگمسرماخورده بودوماهمه گرفتیم والان میخوام داروبرای پسرکوچیکم که اسالونه ماهشه بگیرم آبریزش بینی وسرفه داره چه دارویی براش بگیرم؟ممنون ازلطفتون
- رشدمو
سلام آقای دکتر دخترم 17ماهشه موهاش خیلی کم پوش هستش و موهای ریزش هنوزبزرگ نشده موهاش خیلی با فاصله هستش خیلی ديررشد میکنه ممنون
- دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰
وقت بخیر ممنون میشم دوز سفیکسیم ۱۰۰ رو برای کودک سه و نیم ساله با وزن ۱۳.۴۰۰ بفرمایین
- مدفوع خلطی
سلام خسته نباشید دخترم 4سال ونیم سن داره و یه هفته است سرماخورده و سرفه میکنه چند بار بردم دکتر الان کمی بهتر شده ولی داخل مدفوعش خلط وجود داره شفاف هست و مدفوعاش شل هست مانند اسهالی از صبح تا ظهر دوبار رفته دستشویی و قبلش میگه دلم درد میکنه و بعد دسشویی خوب میشه و میگه شکمم صدا میده ایا این خطر ناک هست یا نه
- مدفوع زردرنگ
دخترمن یک ساله و دوماهشه امروز متوجه شدم مدفوعش به رنگ زرد روشنه لطفا راهنمایی کنید آیا نگران کننده است یا برطرف میشه
- مقعد
سلام وقت بخیر آقای دکتر گرامی پسر ۵ ساله دارم بیمارشماست بنام بردیا ولی رشت نیستم متاسفانه . چندروزه خیلی ببهشید میگه مقعدش میخاره چه قرصی بهش بدم و نحوه مصرف بفرنایید ممنون میشم
- سلام
- ابله مرغون
سلام اقای دکتر در ابله مرغون دیفنو فناک استفاده شده شنیدم سندرم ری مبتلا میشن خیلی نگرانم
- دندان جدید
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من الان ۸سالش هست بیشتر دندوناش پوسیده هستن الا دندون آسیابی بالاش هنوز نیوفتاده دندون جدید رشد کرده و از لثه از بغل یه کم زده بیرون به نظرتون خطرناکه آیا دندون پوسیده خودش میوفته و این دندون میره سر جای خودش به خاطر شرایط کرونا میترسم ببرمش دکتر لطفا راهنماییم کنید ویه سوال دیگه این که دندوناش تند تند عفونت میکنه چه دارویی بهش بدم عفونتشون خشک بشه؟باتشکر
- دوز مصرف دارو
آموکسی کلاو ۴۵۷ برای دختر ۹ ساله چقدر بدم
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- سلام خسته نباشید.کودک من نه ماهه است و4روزی میشه تب کرده آزمایش هم گرفتن میگن که عفونت داره وتوی سلولش هم مشاهده شده علت چیست وچه باید بکنیم الان هم دربیمارستان بستری است
- سلام دختر من نزدیک َس ساله نوک سینه سمت چب عین جوش خون میافته فشار میدی خون در میره دوباره پر میشه
- گریه کودک
سلام یک پسر دارم از اول تولد کولیک شدید داشت الان ۱۴ ماهشه شب ها ساعت 1تا ۲ می خوابد بعد از حدچید یک ساعت با گریه شدید بیدار میشه و تا صبح اذیت میکنه نمی دونیم علت چیه لطفا راهنمایی کنید چکارش کنیم ؟
- سلام وقت بخیر پسر من ۱۰ سالش هست برای تب وگلو درد شدید شما چه تجویزی دارید ؟
در صورتی که در حال خوردن آنتی بیوتیک است به مدت ۱۰ روز اما امشب دوباره تب کرده علت چیست ؟ داروی مصرف شده در این ده روز فلوکساسین میباشد
- وزن اضافه نکردن
دخترم هشت سالشه خیلی ضعیفه وبدغذا الان سه ساله وزنش بیست کیلوهستش توروخدا راهنماییم کنیدچکارکنم علتش چیه
- سفیکسیم ۱۰۰
سلام. پسرم. ۹ ساله است سفیکسیم. ۱۰۰ چقدر بلید مصرف کند وزنش ۳۷ است
- اسهال
سلام جناب آقای دکتر وقت شما به خیر. آقای دکتر پسرم هفده ماه دارد و تحت نظر شماست. بیست و چهار ساعت هست که دچار اسهال شده. میشه لطفا راهنماییم کنید آیا باید دارویی براش تهیه کنم؟ توی خواکی ها چه چیزی بهش کمک میکند؟ یک دنیا سپاس و قدردانی
- لک های صورتی
سلام پسرم 13 ماهش، پنج روز از شروع بیماریش میگذره تبش قطع شده اسهال هم بود خوب شده، اموکسی کلاو هم هنوز بهش میدم دکتر گفت تا 7 روز بدم، امروز دیدم بدنش بیرون ریخته چیه اینا؟ واکسن یک سالگیش هم نزدم هنوز سرخک نباشه ؟
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر دخترم۱۱ماه س ۲هفته س آبریزش بینی داره و گرفتگی بینی و خلط پشت حلق انگار تو خواب نمیتونه قورت بده.علامت دیگه ای نداره ۱قطره کامل رو استفاده کردم شبها هم سیتریزین دادم. چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم.

