Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سفکسیم۱۰۰
پسر من ۶سالشه دکتر براش شربت سفکسیم ۱۰۰نوشته روزی دوبار.چون گلوش خیلی عفونت داشت.من چن روز بهش شربت بدم.این چهار روزه که میدم و حالش خوبه
- کره بادام زمینی
باسلام .ایا به بچه دوسال و دوماهه میتوان کره بادام زمینی داد؟قبلا چندبار بادام زمینی مصرف کرده و خداروشکر مشکل نداشته.ممنون از راهنمایی شما
- دخترم ۶ سالشه از دیروز بعدظهر اسهال داره کیدی لاکت وسابولار هم دادم همراه ماست پروبیوتیک اما خوب نشده چکار کنم ممنون
- سرفه. وخلط گلو
سلام ببخشید دختری سه سالم چند روزه آبریزش بینی با سرفه و خلط گلو داره و یک کم هم تب داره چیکار کنم
- خون اومدن از دهان کودک
سلام آقای دکتر دختر من سه ساشه سه روز توخواب شبا از دهنش خون میاد وقبل اونم چن روز تب کرد ولی تبش بالا نمیاد در ضمن دهنشم چن روزه ب و میده میتونید بگید علتش چی میتونه باشه ؟ خیلی نگرانم تو رو خدا کمکم کنید
- درددورناف درکودکان
سلام دخترم ۵ سالشه مدفوعش همراه باعفونت میاد لاغر ضعیفم اس وزنشم ۱۲ کیلوس رشد مطلوبی نداره
- علت زردی کف پا و دست پسر بچه هشت ساله
- کم خونی
با سلام خدمت دکتر محترم و بزرگوار .خواهر زاده ام یک سالشه رنگ پوستش زرد و سیاه هست آزمایش خون داده گفتن کم خونی کمی داری .با توجه به اینکه اقوام همسرش تالاسمی دارن آیا این میتونه تالاسمی باشه ؟؟ نتایج آزمایششRBC:۶.۶۷------MCHC:30.9----- MCH:18.1. و. RDW:17.8 با تشکر از شما
- عفونت روده ای نوزاد 10ماهه
دکترشربت سفکسیم داده واسه عفونت روده کودکم چند روز باید چرک خشک کن داده بشه
- تب ولرزو اسهال و استفراغ
سلام اقای دکتر پسرم ۱۴سالشه با وزن ۳۷کیلو از دوشنبه شب تب و لرز شدید واستفراغ داشت که با متوکلروپرامید تا سه شنبه بعداظهر استفراغش خوب شد و سه شنبه شب دیگه تبم نداشت بعد بهش هیوسین ۱۲ساعتی از سه شنبه هیوسین دادم که اسهالش بهتر نشد همش حالت دلپیچه و اسهال داشت و دل درد دیگه تا دیروز بعداظهر که چهارشنبه میشه دوباره بردمش دکتر برا اسهالش امپول هیوسین داد با قرص نالیدیکسیک اسید که از دیشب امپول زدیم براش با یکی قرص نالیدیک سیک اسید خورده ولی همش میره دسشویی دوباره و میگه همش احساس دارم که برم پی پی کنم ولی هیچی در نمیات هرچی زور میزنم نمیدونم چیکار کنم
- شستن شیشه شیر
سلام وقت بخیر اقای دکتر من ندونسته همیشه شیشه شیر دوقلوهام رو ی حالا دوسال دارن با مایع ظرفشویی شستم حالا مطلبی شنیدم که میگن هر چقدر هم شیشه شیر رو ابکشی کنیم مایع از روش پاک نمیشه حالا به شدت نگرانم وافسردگی واضطراب وجودم رو گرفته ونگران سلامتی فرزندانم هستم لطفا راهنماییم کنید که چکار کنم خیلی میترسم که بچه هام جونشون در خطر باشه خواهش میکنم راهنماییم کنید چکار کنم خداوند شما وخانواده محترمتان را سالم درپناه خودش حفظ کنه 🙏
- اموکسی کلاو ۶۴۳
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من سرفه های خلط دار داره اموکسی ۶۴۳تجویز شده فقط دکتر گفتن هر هشت ساعت هفت سی سی داروخانه گفت این مقدار زیاده ونوشتن هر دوازده ساعت یک پیمانه اللن من نمیدونم چیکار کنم باید چه مقدار هر چند ساعت بهش بدم ؟وزنش ۲۱کیلو و هفت سالشه
- دوره مصرف سفیکسین
سلام. دکتر برای پسر دو سال و نیمه من سفیکسین داده چون یه مقدار گلو و گوش التهاب داشت. ولی چرکی نشده بود. سه و نیم سی سی هر ۱۲ ساعت. اما نگفت تا چند روز! تا چند روز باید مصرف بشه؟
- بوی بد دهان …
سلام آقای دکتر پسر دو ساله دارم از پنج ماهگی وقتی از خواب بیدار میشه خیلی دهنش بوی بد میده دلیلش چی میتونه باشه؟.
- وجود خون در ازمایش ادرار
سلام دخترم19ماهشه براش ازمایش ادرار انحام دادم تو ازمایشش خون دیده شده دکترش براش سونو نوشت تو سونو سنگی دیده نشد گفتن بعد یک ماه ازمایش و دوباره تکرار کنم اگه باز خون دیده شد ببرمش متخصص کلیه. من خیلی نگرانم یعنی کلیه بچه مشکلی داره
- داروی ویتامین
برای دادن داروی ویتامین به کودک جهت وزن گیری بهتر سندروس یا سناستول
- دارو در زمان تب
سلام برای بچه ۳ ساله با وزن ۲۰ کیلو در موقع تب باید چقد شیاف استفاده کرد ؟
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر .دخترم 19ماهشه .اگه یک روز زينک سولفات بدهیم روز بعدش مولتی ویتامین مشکلی واسش پیش میاد.ممنونم
- کم خونی
سلام ...خسته نباشید دختر من ۳سالشه...آزمایش خون دادیم میخواستم ببینم با این مشخصات ازمایش آیا کم خونی داره W.B.C 9.4 R.B.C 4.75 HEMOGLOBIN 12.3 HEMATOCRIT 37.5 M.C.V 78.9 M.C.H 25.9 M.C.H.C 32.8 PLATELETES 292 RDW 13.4
- زردی کف دست
با سلام خسته نباشید .دختر پنج ساله نیمی دارم که الان حدود ی هفته است کف دستش زرد شده هیچ چیز قابل ملاحظه ای که بگم بیشتر خورده نخورده و هیچ جای دیگه از بدنش هم زرد نیست البته صورتش کمی زرد شده ولی به شدن دستش نیست آیا ممکنه آز آهن باشه؟برا رفعش باید چه کار کنم ؟دخترم کاملا سرحاله و اشتها و خواب کافی داره.

