Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودک يک ساله 2
سلام آقاي دکتر دوباره مزاحمتان شدم عذر ميخوام آقاي دکتر من ازتون پرسيدم ميتوتم به کودک يک ساله ام معجون شير و گردو و عسل و موز بدهم گفتيد اشکالي نداره اين سوال برام پيش اومد که بچم شير محلي دوست داره ميتونم شيرمحلي را 20دقيقه جوش بزنم و پاستوريزه کنم و بعدش با معجون قاطي کنم بدهم بخوره؟؟شيرمحلي اشکالي ندارد؟؟
- نام شربت
با سلام و عرض ادب خدمت پزشک گرامی از چندماهگی میتوان شربت یوروویتال نیوکیندر را به کودکان بدهیم؟
- چسبندگی
سلام اقای دکتر علت بروز چسبندگی در واژن نوزاد بیست ماهه چیست؟
- دو
سلام خسته نباشید دختر من ۴شهریور دوماهه میشود الان سه روز است که شکمش کارنکرده است چی کارکنم که شکمش کار کند لازم است که پیش دکتر ببرم
- بالا اودن شیر درنوزاد
نوزادم ۴ ماه ودوهفته اش است خیلی شیر بالا می اورد میخواهم برایش یه دارو تجویزکنید که شیر بالانیاورد
- شیرخشک
سلام خسته نباشیدمیخواستم بدونم کدوم مارک شیرخشک برای نوزادبهتره ونزدیک تربه شیرمادره.ممنون
- تب و گلو درد
دخترم ۸ سالشه و فراموش کردم مقدار مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ چقدر بود
- رانیتیدین
سلام اقای دکترسازمان دارو اعلام کرده رانیتیدین داراری مواد سرطان زاست من الان ب نوزادم پنج ماهه دارم شربت رانیتدین میدم ایا این شربت ها هم دارای مواد سرطان زا بکده توروخدا جواب بدید از وقتی این خبر شنیدم دارم دیوونه میشم
- لکه روی ناخن
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه روی ناخنش لکه سفید هست بخاطر شرایط کرونا میترسم ببرم دکتر ایا ویتامین کم دارد چه داروی بدم ممنون از لطفتون
- نوزاد سه ماهه برای سرفه چه شربتی میتونه بخوره
برای سرما خوردگی وسرفه نوزاد سه ماهه باید چکار کنم
- سلامبرایسرفهکودک۱۲ماههچیخوبه
- واکسن
سلام آقای دکتر اگر بچه ۵ ساله سرمای خفیف داشته باشه یعنی فقط ابریزش میتونه واکسن انفولانزا تزریق کنه؟
- برفک دهان
نوزاد یک ماهه ام فقط شیر خودمو میخوره اما چند روزه رو زبانش سفید شده اول به صورت چندتا لکه بود و الان بیشتر شده نمیدونم برفک هست یانه؟البت در خوردن شیر مشکلی نداره اما حالت ازار دهنده ی داره و احساس میکنم به نوزادم حالت تهوع دست میدم،ممنون از جوابتون
- سلام من دخترم۴ماهه است هم سرفه هم عطسه٠میزند.سرفه خشک دارد،
- تبریک سال نو
((حلول سال نو و بهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد
را به شما تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت
را از درگاه خداوند بزرگ و سبحان برای شما مسئلت می کنم)) از پاسخگویی شما و از اینکه همیشه در کنارمان هستید بی نهایت سپاسگذارم ... - بستن مجرای چشم
سلام پسرم الان۱۶ ماههاس ک ازبدوتولدمجرای اشکش بسته بودوقی میکرداز۷ماهگی دیگ چشاش قی نمیکنه واشکاش جاری میشه.چش راستش اشکش ازگوشه ی چشمش جاری میشه چش چپش گاهی ازوسط وگاهی ازاونویکی گوشه چشمش جاری میشه مشکلی نیس؟
- بوی بد دهان …
سلام آقای دکتر پسر دو ساله دارم از پنج ماهگی وقتی از خواب بیدار میشه خیلی دهنش بوی بد میده دلیلش چی میتونه باشه؟.
- دل درد
سلام خسته نباشید دخترم شکمش کارنمیکنه
- سلام آقای دکتر من پسر سه ماهشه وخیلی سرفه میکنه سرفه اش خیلی خشکه نفسش بند میاد میسرسم خفه بشه تروخدا یه کاری کن ممنون
- تغییرشیرخشک
سلام اقای دکتر لچه 9ماهه دادم یک هفته است اسهال داده دکتر شربت نیوزینک و شربت اسهال داده و گفت عفوت نیست. حال عمومی بچه هم خوبه . شیر ببلاک 2 میخوره میخوام بدونم احتمالش هست یهو بعد 9 ناه نسبت به شیر آلرژی نشون داده باشه؟چه شیری براش بگیرم آقای دکتر که امتحان کنم؟

