Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودک ۵ساله
سلام دخترم ۵سالش وقتی سرماخوردگی می گیره لوزهاش ورم می کنند و موقع خواب نمی تونن راحت نفس بکشن الان هم همین طوریه می خواستم ببینم چه آنتیبیوتیکی بهش بدم تا خوب بشه تب هم ندارن
- افتادن ناخنهای دست و پا کودک
- لکه سفید روی ناخن
سلام من دخترم هشت سالشه روی دوتا از ناخنش لکه سفید هست آیا کمبود ویتامینه ؟
- کیدی لاکت
دکتر جان دختر ۴ سالم سه روزه دل درد داره کیدی لاکت میدم خوب میشه تا چند روز میتونم بدم
- لرزش پا
باسلام خسته نباشید پسرم 3وهشت ماهشه امشب توی خواب پای راستش با دست چپش مثل یک تیک لرزید خواستم بدونم مشکل داره
- شیر خشک وشیر پاستوریزه
سلام میتونم شیرخشک رو باشیر پاستوریزه قاطی کنم پسرم۱۸ ماهشه
- اگزماکودک
سلام آقای دکتر.بچم 4 ماهه هست پشت هردوگوشش پوسته پوسته میشه وزخمی همراه باخارش زیاد .کرم یاپمادتتراسیکلین چشمی میزنم قرمز میشه وخونی.هرروزهم اطرافش بیشترمیشه ووسیعترمیشه .محبت کنید کمکم کنید ممنون
- استفاده قرص سفکسیم
سلام ببخشید دختر من ۵ ساله ۱۵ کیلو وزن داره کمی تب داره گلو درد ترشحات بینی وتک سرفه داره شربت نمی خوره قرص سفکسیم میخوره چقد بهش بدم چون من یه بچه کوچک دیگر دارم نمیخوام اون هم مریض بشه
- عفونت گلو نوزاد
سلام من نوزاد دوماه ونیم دارم سرفه و گلو درد داره با سرفه کردن درد میگیره گلوش میشه چرک خشک کن بهم معرفی کنید
- حالت تهوع
حالت تهوع بعد از واکسن 18 ماهگی
- س دخترگ ۲۰ ماهش چسب قطره ای خورده چی کنم
- امیکرون
- تزریق دگزا به کودکان بالای ۲ سال
برای سرفه های پسرم که ۳ سالشه میتونم دگزا بزنم؟
- واکسن آنفولانزا
سلام .پسرم 27 ماهه هست .بدو تولد نارس بود .آلرژی دارد وآلرژیش فعال هست .سال گذشته آنفولانزا گرفت وبستری شد .امسال دکترش گفت حتما واکسن بزنه .پسرم طبق نظر پزشکش زادیتن مصرف میکنه .من دوروز پیش بهش واکسن زدم با دوز کامل الان هم فقط یه خورده بیحال هستش .از نظر شما دوز کامل مشکلی براش ایجاد میکنه؟
- شربت
سلام اقای دکتر فاصله کتوتیفن با کلاریترومایسین چقدر باید باشه ت. دستورش نوشته ۴ ساعت
- چشم
سلام پسر دو سال وونیم دارم از نوزادی تا الان لکه های خاکستری توی سفیدی چشم داره . هفت ماهگی برا چکاب پیش چشم پزشک بردم در این مورد چیزی نگفتن . می خواستم نظر شما در مورد لکه های خاکستری بپرسم
- سلام اقای دکتر پسرم 9 ساله 2 هفته متوجه شدم کف پا هاش ویکم کف دستش زرد شده خیلی میترسم چشماش سفیده حالش هم خدارو شکر خیلی خوبه چکار کنم زودتر خوب بشه
- چرکی بودن گلو وسینه
سلام دخترم دوسال ونیم داره سرماخورده سینه اش عفونت داره سرفه های خلطی داره شربت ازیترومایسین ۲۰۰ خورده بهتر نیست چی بهش بدم
- مقدار مصرف ازیترو مایسین۲۰۰ با وزن ۲۵ کیلو چقدر است
سرماخوردگی شدید دوهفته است سرفه وتبش خوب نمیشه سه بار دکتر بردم میخاستم این شربت جایگزین کنم
- ماسک.
سلام آقای دکتر دخترم ۵ونیم ساله هست پیش دبستانی میره آیا زدن ماسک موقع مدرسه براش مشکل ایجاد میکنه؟ممنون از شما

