Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مشکل کودک ۱۵ ماهه
سلام اقای دکتر، پسر من یکو نیم سالشه سرشو به زور از زمین بلند میکنه مشکلش چی میتونه باشه
- اسهال کودک ۱ساله و ۴ماهه
باسلام دخترم ۱سال و ۴ماهشه دقیقن ۷روز اسهال و دوبار دکتر بردم و دارو دادم خوب نشده توروخدا بگین چکارکنم روزی ۷بار باید جاشو عوض کنم اسهالش ابکی و و استفراغشم شدید بود تازه ۱روزه خوب شده استفراغش کته ماست و نصیحت بزرگانم انجام دادم خوب نشد ممنون میشم راهنمایین کنین راه میره میگه فقط اب بازم ممنوم
- حساسیت میوه
سلام اقای دکتر میوه شلیل وهلو حساسیت دارد برای کودک یک سالو هفت ماهه باتشکر از لطفتون
- ریختن آب سرددوش بافاصله روسرنوزاد
باسلام من نوزادم سه ماه ونیمِشِه گلاب به روتون مدفوع کرده بودبردم حموم بشورمش بعدتوحموم ازبالاکه دوش بودبافاصله روسرش آبِ سردریخت من بعده این که ازحموم اومدم بیرون متوجه شدم مشکلی داره یانه
- سرفه
سلام دخترم سه ماهشه ازدیشب تا الان سرفه داره یه کم خلط داره چکار کنم
- پروفن برای نوزاد 5ماهه
نوزاد ۵ ماهه سرماخوردگی گرفته صداش در نمیاد تب تا ۳۸/۵ میره با پاشویه و شیاف کم میشه ولی دوباره میره بالا پروفن برای کاهش تب مشکل داره یا نه؟؟؟
- دل درد
دختر ۳ساله دارم دو هفته هست می گه دلم درد داره
- زانودرد
باعرض سلام و خدا قوت .آقای دکتر دخترم 3سالشه باوزن 13کیلو .دوروزپیش صبح که از خواب بیدار شد گفت زانو درد داره که تابعدازظهر درست راه نمیرفت ولی از بعدازظهر بهتر شد الان هم راه میره و بازی میکنه ضمنا کبودی و ورم نداره تب هم نداره .غذاهم خوب میخوره .ماهی 2سی سی قطره ویتامین دی میخوره .بااینکه بهتر شده نگرانم آقای دکتر میشه بفرمایید دلیلش چی هست.ممنون میشم زنده باشید
- مدفوع کرمی
سلام اقای دکتروقت بخیرپسرم۸ماهشه مدفوش ب رنگ کرمی بود هیچ غذاکمکی هم نمیخوره فقط شیرخشک میخواستم بپرسم خطرناک؟
- واکسن
با عرض سلام و خسته نباشید . حداکثر زمان مجازی که میتوان در زدن واکسن یک سالگی( به علت بیماری ) تاخیر کرد چه مدت است ؟
- زور زدن
سلام نوزاد۳ ماهه دارم خیلی زیاد زور می زند طوری که تمام بدن خود راجمع می کند وفشار می دهدوشکم خودش رابالا می کشد وگریه می کند
- سلام برای چی ناخن دست پای کودک می افتاد کودک دخترم ۴سالشه و الان داره ناخن هاش دارمی افتاده
- تکرر مدفوع خلطی
سلام پسر من پنج ماهشه و تکرر مدفوع در حد کم و خلطی دارد باسنش هم قرمز شده و هنگام مدفوع خیلی زور میزند میشه راهنمایی کنید
- واكسن
سلام. براي واكسن چه زماني استامين نوفن رو بديم؟
- طرز مصرف شربت فروزومال
سلام پسرم ۶ماهه روزانه باید چند قطره فروزومال بدم وزنیش هم ۹ کیلو
- زردی نوازد
یک ماهشه زردی دخترم برطرف نشده قطره بیلی ناستر هم میدم
- عفونت ادرار بوی بد واژن
دخترم ۴ساله عفونت ادرار بوی بد و احساس درد میکنه از وازنش علت ودرمانش لطف کنید بگید
- فونتانل قدامی
باسلام خدمت شما پزشک محترم نوزاد دختری دارم که نارس بدنیا اومده الان تازه رفته تو دور۶ ماه سرش موقع تولد۳۲ والان ۳۸/۵ هستش فونتانل جلوی سرش به اندازه یک سانت بازه میخواستم بدونم آیا طبیعیه یا کوچیکه و باید بیشتر باز باشه؟ باتشکر
- درمان ریفلاکس
سلام آقای دکتر وقت بخیردختر من یکسال ودوماهشه،با وزن ۲ کیلو و۷۵۰ گرم وقد ۴۹متولد شد،یکسالگی ۸کیلو بود،هنوز شبها خیلی بیدار میشه وگریه میکنه و تقاضای شیر داره،یکماه پیش دکتر تشخیص رفلاکس پنهان داد و براش کپسول امپرازول تجویز کرد،توی ماه گذشته تقریبا ۱۵شب نسبتا خوب خوابید ویکی دو بار بیشتر بیدار نشد ولی بقیه شبها مثل قبل بود،میخواستم ببینم آیا قطرات بی بی کر میتونه کمکی بهش بکنه پدر درمان ریفلاکس تاثیری داره؟
- کرونا
سلام آقای دکتر من و همسرم کرونا داریم دخترم دوسال و دوماه داره اونم با ماست کمی عطسه میکنه و یه کوچولو چشمش قرمزه داروی خاصی نیاز هست بخوره علائم دیگری خداروشکر ندارد

