Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زور زدن نوزاد ۲۵ روزه در خواب و بیداری
بایادخدا.باسلام و احترام. نوزاد ۲۵ روزه که تو خواب زور میزنه و دستاشو میره بالا کنار گوشش و وقتی بغلش میکنیم بهتر میشه. تو حالت بیداری هم گاهی اینجور میشه و صورتش قرمز میشه. شیر مادر هم میخوره و در کنارش روزی دو الی سه بار شیر خشک ببلاک ۱ هم میخوره. قطره کولیکز و پربیوتیک و ویتامین آ د هم میخوره. خواستم لطف کنید راهنمایی کنید چیکار کنیم.ایا چیز مهمی است؟باتشکر
- آمپول دگزا
سلام وقت بخیر پسرم ده ماه و بیست و سه روزش هست سرماخورده به تجویز دکتر اطفال شهر خودمون آمپول دگزا با دوز بالا بهش تزریق شده حالش هم اونقدرا بد نبود و با وجود بیماری سرحال بود ولی از زمان تزریق انگار قلم درد شده و سینه ش خس خس میکنه بردم پزشک طیگری گفت نباید اون امپول رو میزدید ممکنه بفرمایید چه عوارضی داره برا بچم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر ببخشید من تو کمپ آلمانم به هیچی دسترسی ندارم دخترم ۲،۵ سالش ۵ روز سرفه خلط دار داره با آبریزش سبز رنگ هر شب ۱ ساعت تب میکنه ۳۸.۵ درجه بعدش عرق سرد میکنه شیاف استامینوفن شربت ایبوپروفن و شربت سرماخوردگی دادم بهش چیکار باید بکنم براش خیلی نگران این تب هستم
- دستگاه بخور
سلام ، برای گرفتگی بینی بچه دستگاه بخور گرم بگیرم یا بخور سرد ؟ ممنون
- پاسخ بهریفلاکس نوزاد
سلام . آقای دکتر بچه سه ماهه دارم خیلی کش و قوس میاد بخصوص مواقعی که از خواب بیدار میشه طبیعیه؟
- تشکرازدکتر
سلام آقای دکتر بچه من شربت کوریزان بش دادم همش بیقرا میکرد عصبانی میشد تاکم کم آرام میشد ۱۴ ماهشه شربت آموکسی بش بدم خوبه سرما خورده
- باسلام پسرم تقریبا سه ساله هست و 12 کیلو وزن دارد دوز مصرفی آزیترومایسین 200 چقدر باید باشد
باسلام پسرم نزدیک به سه سال دارد و 11کیلو وزن. اندازه مصرف آزیترومایسین 200 چقدر باید باشه. ممنونم پاسخ بدید
- قلب
سلام آقای دکتر من بچم ۳ماهشه وپیش دکتر بردم گفت قلب بچه یه صدای اضافه داره و دیگه بخاطر ویروس کرونا پیگیری نکردیم.به نظر شما الان چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
- پوسیدگی دندان
باسلام آقای دکتر پسرم دوسالشه دندان های بالاش چهارتاش پوسیده شدن وریختن زیرچشمش ورم کرده میبرم دکتر دندان پزشک میگه باید بیهوش بشه ترمیم وبکشیم ده ونیم کیلو وزنش اطرافیان میترسونن میگن خدایی نکرده به هوش نمیاد .نمیدونم چیکارکنم.تردید دارم ومدام دراسترس هستم لطفا راهنمایی بفرمائید. ممنونم
- تب واکسن
سلام اقای دکتر تب واکسن جهارماهگی از جند درجه بیشتر شد نیاز به مراجعه به درمانگاه یا بیمارستان هست؟
- سینوس ها ی عفونی
دختر شش ساله ام مرتبا سرما میخورد چندین بار شربت سفکسیم استفاده کرده ولی کامل خوب نشده طوری که سینوس هاش عفونی شده و مدام آبریزش بینی دارد و سرفه های خلط دار چه دارویی مناسب است
- واکسن
با عرض سلام پسرم ۲۷ ماهشه واکسن ۱۸ ماهگیشو نزده الان آبله مرغان گرفته میشه بعد از خوب شدنش واکسن بزنه ؟
- میزان مصرف سوسپانسیون سفیکسیم برای کودک
میزان مصرف شربت سیفیکسیم ۱۰۰در کودک ۶ساله با وزن ۲۱ کیلو
- شربت سفیکسیم 100 چند روز ب بچه بدیم
سلام خسته نباشید شربت سفیکسیم 100 باید چند روز به بچه بدیم
- پشت سرصاف
سلام خسته نباشید پسرم چهارماهشه پشت سرش صاف شده بااینکه به اطراف هم میخوابونمش وروی شکم.چیکاربایدبکنم ایابزرگ بشه درست میشه یاهمینجوری میمونه.یه کلاه های طبی هست که برای فرم دهی سر نوزاد ایا تاثیرگزاره؟استفاده کنیم یانه
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
سلام دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودک با وزن 32 کیلو گرم
- تبخال
سلام،نوزاد 3ماه و ده روز دارم ک هفته پیش عمه اش ک تبخال داشت بوسش کرده منبودم خیلی نگرانم
- سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم …ممنون میشم پاسخگو باشید
سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم ...ممنون میشم پاسخگو باشید
- تغذیه
سلام آقای دکتر من دخترم داخل ۹ ماهه براش بیسکوییت مادر رو با موز و آب جوش و کره آب شده مخلوط میکنم میان وعده میدم بخوره اشکالی ندارد؟؟
- تفاوت کرونا با سرماخوردگی درکودکان
سلام اقای دکتر پسر ۳٫۵ساله من دیروز عطسه میکرد و لباسشو گرم کردم از شب بسختی آب دهانشو قورت میداد و امروز گوش دردم داره فقط آبریزش بینی و گوش درد داره الان داره و بیحاله و میل به غذا نداره ما اینو کم بیرون میبریم و همیشه ماسک داره ممکنه کرونا گرفته باشه؟

