Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام دخترم چهارماهشه دیروز واکسن زده ازدیشب همش هرچی شیر میخوره استفراغ میکنه تبش با تب سنج دیجیتال از زیر بغل۳۸٫۱هست و پایین نمیاد بیمارستان بردم جوابمو ندادن .میشه به جای استامینوفن بهش شیاف بزنم ؟؟چقدر شیاف بزنم؟؟
- پرده گوش
ایاباجیغ زدن اطرافیان روی سرنوزاد پرده گوش نوزاد ممکن است که پاره شود؟یاباصدای زیاد آهنگ در مجالس؟علایمش چیست؟
- فرنی
سلام اقای دکتر
دخترم ۶ ماهشه فرنی رو چه جوری درست کنم
- گریپ میکسچر
سلام وقت بخیر .برای نوزاد ۳۵ روزه چند بار در روز میتونم شربت گریپ میکسچر بهش بدم؟و فاصله بین هر وعده شیر (مادر)چند ساعت باید باشه؟
- برفک دهان
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه و کنار لپش فکر کنم برفک زده سفید شده بهش چه دارویی بدم؟
- اسهال
سلام اقای دکتر خسته نباشد من دخترم سه ماهش شربت ازمارتسین دارم بهش اسهال گرفت خوب نشد تو اسهالش عفونت میاد الان چند روز خوب نمیشه چیکار کنم
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر نوزاد شش ماهه ای دارم که سرما خورده خیلی سرفه میکنه ابریزش بینی هم داره میتونم بهش اموکسی سیلین۱۲۵بدم چند سی سی بدم خوبه وزنش تقریبا۹کیلو
- سلامخسته نباشید من دخترم ۲ماهشه یکم سرفه میکنه میتونم شربت آموکسی۱۲۵بدم وچه مقداربدم خودم سرماخوردم ازمن گرفته نمیخوامبدتربشه
- پوسته پوسته
سلام آقای دکتر نوزاد نوزده روزه ای دارم بدنش پوسته پوسته میشود باید چه کنم
- میوه
با سلام اقای دکتر به طور دقیق از چند ماهگی میتوان به نوزاد خیار سبز داد وایا در مواقع سرما خوردگی میتوان به او خیار سبز داد یا نه با تشکر
- خاروندن
سلام پسر ۴ ماهم سرشو میخارونه حتا وقتی از حموم میارم
- نخوردن زرده تخم مرغ
سلام کودک ۸ماهه ای دارم ک زرده تخم مرغ و سوپ گوشت نمیخورد حتی زرده تخم مرغ را با شیر خودم مخلوط میکنم
- پرخوری و رفلاکس نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر پسر ۵۳روزه ای دارم که بسیار پرخوری میکنه و رفلاکس پنهان گرفته، خودش دائم احساس گرسنگی وعلاقه به مکیدن داره و شیرخوردن رو متوقف نمیکنه.یشنهادشما برای شیردادن به پسرم چیه؟یعنی هرچند ساعت و چند دقیقه بهش شیربدم کافیه
- سرفه و عطسع نوزاد
سلام خسته نباشید من نوزادم هفده روز دارد یه روز که سرفه و عطسه می کند اما تب ندارد خیلی ناراحتم چیکارکنم
- کپسول امپرازول برای نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۴ ماهشه و به دلیل رفلاکس گفتن که قرص امپرازول رو داخل شیر حل کنم و بهش بدم اما قرص امپرازول پیدا نکردم داروخانه بهم کپسول امپرازول خارجی داده گفته محتوای کپسول رو داخل شیر حل کنم و بهش بدم آیا ضرر نداره؟
- سلام واکسن چهار ماهگی پسرمو زدم دیگه مثل قبل شیر نمیخوره چیکار کنیم
- کولیک
سلام قطره روتفلور میدم داشتم ب دخترم میدادم بیشتراز 5 قطره شد چیکار کنم چیزی نمیشه ب بچم
- شیردهی
سلام آقای دکتر
نوزاد ۸۱ روزه ای دارم. قبلا شبی یک یا دوبار شیر میخورد اما الان از ساعت یک شب تا ساعت ۸ صبح شیر نمی خورد و می خوابد و در طول روز هم خیلی کم شیر میخورد. اصلا در مقابل شیر خوردن مقاومت میکند و سمت سینه می آورم گریه میشود. خواهشا راهنمایی بفرمائید خیلی نگرانم. - سلام پسرم ده ماهشه وزنش ۸/۵کیلو چند سی سی اموکسی ۱۲۵ بهش بدم
- استفراغ و قطره ویتامین
سلام من نوزاد 4 ماهه دارم خیلی استفراغ میکنه چی کارکنم ؟؟میشه یه قطره ویتامین خارجی معرفی کنید ممنون میشم

