Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سال و نیم داره لوزه هم داره . واکسن انفولانزا اولین باره میزنه چنددوز و به فاصله ی چند هفته بزنه؟
- پسرم ۳ سال و ۱ ماهش هست اشتهاش خیلی کم شده میتونم بهش قرص فولیک اسید بدم
- کیدی لاکت برای فاویسم
سلام آقای دکتر از غروب پسرم ۱۰ ماهه هست دچار اسهال شده محل سکونت من پزشک اطفال نیست موندم چیکار کنم خواهرم کیدی لاکت رو به من معرفی کرده فرزندم فاویسم داره من میترسم این دارو روبهش بدم کیدی لاکت برای فاویسم خطرناکه چطوری ازش استفاده کنم ب
- سرفه
سلام اقای دکتر پسرم سرفه میکنه خلط دار .سینه اش خلط داره چیکار کنیم
- تب کودک
- قطع امپرازول
باعرض سلام وسپاس ،دختر9ماه هام به مدت 4ماه هرروزنصف کپسول امپرازول مصرف کرده ایا حالا میتوان قطع کرد؟
- لکه کنار گوش
با سلام و خسته نباشید،ببخشید یکسری لکه کنار گوش دخترم هست فکر میکنم قارچ پوستی باشه اما نمیدونم چجوری ایجاد شده.نظافت رو رعایت میکنم براش.شبها موقع خواب زیاد عرق میکنه.چیکار باید بکنم.دخترم زیر دو سال سنشه(۲۰ماهشه).عکسش رو هم فرستادم.
ممنون از پاسخگوییتون - سلام آقای دکتر پسرم الان ۴سال و۴ماهش از پنج شش ماهگی یبوست دارد چون. بار به پزشک مراجعه کردم بهم داروهای ملین یا شیاف دادن میخواستم شما منو راهنمایی کنید چه آزمایشی نیاز هست که انجام بشه و اینکه علت یبوست چیه
- کودکان
سلام خسته نباشید من یه دختر ۷ ساله دارم یه مدت هست میگه مامان شب آب دهنم نمیتونم قورت بدم بعضی مواقع روز هم همین طور هست و هی گلوش رو صاف میکنه اوهوم اوهوم میکنه تا گلوش صاف بشه من نمیدونم باید چیکار کنم خیلی ناراحتم باید چیکار کنم تو رو خدا جواب بدید ممنون از لطفتون
- بالا بودن گلبولهای سفید
سلام فردای روز تزریق واکسن یک سالگی آزمایش خون بچه را انجام دادیم تعداد گلبول های سفیدش بالاست ولی هیچ مشکل دیگه ای نداره . علتش فاصله زمانی کم بعد واکسن است یا علت دیگری داره ؟ سپاس
- شربت آزیترومایسین برای وزن ۲۸ کیلو چقدر باید باشه
سرفه های خلطی شدید و گوش درد داره
- ازشیر گرفتن کودک
سلام آقای دکتر دختر من الان که ۲۲ ماهشه میتونم از شیر بگیرمش؟؟ یا حتما باید تا دوسالگی بخوره .غذا زیاد خوب نمیخوره الان ده کیلو هستش با سرگرمی و حواص پرتی میخوره میگم از شیر بگیرم هم دیگه شیر شبش حذف میشه هم ب غذا بیوفته
- پرسش
سلامپسرم ۱۶ماهه هستش شیرخشک پپتی جونیورمیدم بهش دیگه نیست به پروتیین هم حساسیت داره اگزمامیزنه جاش چه شیرخشکی بدم
- گریپ میکسچر نرس
سلام. نوزاد ۲۵ روزه دارم. شب خیلی دلدرد داشت شربت گریپ میسچر نرس وارویز رو ۲ سی سی بهش دادم. الان دیدم روش نوشته زیر یک ماه استفاده نشود . تاثیر بد رو بچم داشته؟
- مدفوع غیر عادی
سلام اقای دکتر من یک دختر ۷ ساله دارم اشتها غذا خوردن اصلا نداره و روزی ۴ یا ۵ بار رو خودش مدفوع چسپناک می کنه وکنترل نداره
- جوش هاي چركي اطراف ناحيه تناسلي دخترم
سلام و خسته نباشيد دخترم هفت سال و نيم سن داره هفته پيش ميگفت كشاله رانش درد ميكنه وقتي چك كردم ديدم يه جوش چركي خيلي بزرگ زده روي قسمت پايين بدنش ، چركش رو خارج كردم و الكل زدم ديشب دوياره گفت اذيت ميشم نكاش كردم ديدم جوشاي چركي كوچيكتر از قبلي و پنج شش تا دونه زده بر اثر چي اينجوري شده هردفعه هم كه ميره دستشويي خودش رو ميشوره و خشك ميكنه لباس زيرش هم هرروز عوض ميشه
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- شربت سیتریزین
شربت سیتریزین هر ۱۲ ساعت بدیم یا هر ۲۴ ساعت؟
- دوزشربت سفیکسیم100
کودی من ۵ساله باوزن ۱۹ کیلو دارای عفونت ادراری است.دکترواسش شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویزکرده..دوزشربت سفکسیم ۱۰۰برای فرزندم چقدراست
- تلفن
سلام اقای دکتر من ۵ روز پیش باهاتون تلفنی صحبت کردم اگ خاطرتون باشه گفتم پسرم ۳ سالشه کلماتش محدوده ایا ممکنه اوتیسم باشه شما گفتین ببرم گفتار درمانی من بردم پیش خانم دکتر حسینیان گفتار درمان ایشون گفتن که نیاز به بازی و شعر و صحبت داره واوتیسم نیست برام ده روز بعد نوبت زدن حالا اقای دکتر من نگرانم ممکنه خدای نکرده جلسات اینده نشون بده؟؟ به منم گفتن که زیادی استرس دارم

