Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی دست وپای کودک
باسلام آیا واقعا خوردن نارنگی و ساندیس پرتقال باعث زردی دست وپای کودک دو ونیم ساله میشه چون آزمایش کبد وتروییدو کلیه وهمه چیزش نرمال بوده
- ناخن جویدن
سلام خسته نباشید ، پسرم ۲۰ ماهش هست چند وقته ناخون هاشو با دندونش میگیره دارویی هست که بخوام از داروخونه بگیرم به ناخونش بزنم که دست تو دهن نبره ؟ زنده باشید
- سوراخ کردن گوش
سلام اقای دکتر من یه دختر 1 ونیم ساله دارم که دوماهه قبل گوششو سوراخ کردن الان چن روزه پشت یکی از گوشاش دقیقا جایی که سوراخ شده یه جوش چرکی بزرگ زده به نظرتون باید گوشواره شو در بیارم؟ یا دارو استفاده کنم؟ چه دارویی؟ باتشکر
- شربت زینک سولفات
سلام ایاشربت زینک سولفات نوزادراتپل میکندیااشتهااوراست برای نوزاد
- س دکتر اقای دکتر من از چهار شنبه سرفته خلت خیلی بدی دارم مخصوصا گلو درد چی باید بخورم
- خس خس سینه و خلط گلو
دخترم پنجاه روزشه دوروزه سینش خس خس میکنه و گلوش خلط داره میخواستم بدونم علتش چیه و چجوری درمان میشه؟
- سلام اقای دکتر میتونم قرص کلیدینیوم سی به دختر ۸ سالم بدم
- سوراخ کردن گوش
سلام اقای دکتر میخواستم از حضورتون سوال کنم که شما به روش تفنگی وگوشواره ضدحساسیت گوش سوراخ میکنید؟واینکه تواین روزها میتونم گوش دختر 11ماهه ام را سوراخ کنم؟ممنون
- هیراد
سلام آقای دکتر پسرم امروز هشت ماه وده روز دارد اووقتی بشینمش میشینه وبازی میکنه البته بعد مدتی میفته دستش از یقه لباسم میگیره وتقریبا به سختی بلند میشه کلماتی مثل دد ببه ماماروادا میکنه به شکم وبرعکس غلت میزنه وبه دور خودش میچرخه بااسباب بازی بازی میکنه وبه حالت ورزش شنا خیلی کم در حد جند ثانیه میمونه اما چهار دست وپانمیره وخودش هم نمیتونه بلند شه بشینه آیا دیر نشده البته یک ماه زود دنیا اومد ونه روز در بخش نوزادان بستری بودوباحال مساعدمرخص شد
- سلاگ
- سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما فرزند پسر دارم که ۵ماه خیلی در تنهایی دادم بیداد و آواز میخواند از دیروز یهو صدایش گرفته نه میتواند خوب شیر بخورد نه میتواند ناله بزند نمیدانم باید چیکار کنم ؟ایا سرما خورده است یا نه ؟راه حل میخواهم با تشکر
- پرنوشی
سلام آقای دکتر پسری دوسال ونیم دارم ،درشبانه روزنامه دفعات ادرارش 3تا4بار باشه ،ولی گرمایی هست جاهای سرد رو دوست داره دوروزه احساس میکنم اب زیاد میخوره ولی ادرارش کمتره،اشتهاش هم خوبه وسرحاله ،به نظرتون اب خوردن زیاد میتونه دلیل بیماری باشه؟
- مطب
سلام آقای دکتر امروز چه ساعتی مطب هستین؟
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشید دختر مریض شده تب نداره ولی دست و پاهاش تب میکنه داغ میشه بردم دکتر دارو نئوتادین سرماخوردگی وبرای تهوع دیمیترون دادن برای تب استامينوفن دادن ولی تاثیری نداره ممنونم میشم راهنمایی کنید
- نوزاد دوماه و نيم، ك سرفه و عطسه مي كنه و همينطور دماغش گرفتگي خفيف و چيزي شبيه خلط داره مي تونه دارو مصرف كنه، اصلا مريض شده يا ن؟ چون عطسه و سرفه خوندم طبيعيه،
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر برای پسر شش ماهم برای رفلاکسش میتونم عرق نعناء بهش بدم نحوه مصرفشم توضیح بدید ممنون
- شربت نئوتادین
سلام اقای دکتردخترم ۲۰ ماهشه ۱۲ کیلو داره شربت نئوتادین چندسی سی بایدبدم وشربت استامینومن چندسی سی بدم ممنونم.
- مقدار استفاده شربت سفیکسیم
سلام کودکی با سن سه سال ۹ ماهه دارم که شربت سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده حالا با خوردن شربت تهوع و استفراغ میگیره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید با سپاس.
- لرزیدن لب بچه
سلام و خسته نباشید. آقتی دکتر نوزاد یه ماهه دارم بعضی وقتها در طول روز لبش رو میلرزونه هوا هم سرد نیست میخوام بدونم طبیعیه یا خیر؟
- وزن
سلام پسره من ۲ سال و ۲ ماه داره الان ۳ ماهه روی وزن ۱۱:۵ استوپ کرده غذاش هم معمولیه کم و بیش می خوره وزنه تولدشم ۲۸۰۰ بوده میشه راهنمایی کنید برای وزن گیری چیکار کنم همه نوع آزمایشی هو داده مشکلی نداره

