Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت به گلوتن
پسرم به پروتئین گاوی حساسیت داره و آپتامیل پپتی جونیور میخوره، از کجا متوجه بشوم که به گلوتن حساسیت داره یا نه، آیا آزمایشی برای مشخص کردنش هست
- سرماخوردگی.و اسم
پسرم ۳ سال و نه ماهشه. سرما خورده سوده و آسم کودکان داره . دارو هاشو دادم همه رو بالا آورد با محتویات معده . دوباره باید بدم آخه تب بر هم داره
- مقدار استفاده شربت سفیکسیم
دخترم ۳ سال و ۸ ماه دارو با وزن ۱۷ کیلو شربت سفکسیم هر چند ساعت و چند سی سی بخورد ؟ و چون تبش،قطع نمیشه تداخلی با پروفنی که میخوره نداره ؟
- سلامخسته نباشید مم نوزاد دختر دارم اروقتی دنیاامده معدش روزی ۶بار گاهی هم بیشتر کارمیکنه دکترم بردم بهتر نشده ایا خطرناکه ممنون میشم ج بدین
- سرماخوردگی
دوهفته هست آبریزش بینی داشت با کمی سرفه دکتر گفت اگه سرفه هاش بیشتر شد آنتی بیوتیک بده واگرنه نمیخواد الان دوروزه دوباره سرفه میکنه سفکسیم ۱۰۰ چقدبدم بهش وزنش ۱۵/۵ هستش سنش ۴سال و ۱۰ ماه
- ضربه به سر کودک ۳ ساله
سلام. کودک ۳ ساله ما با میز صربه شدیدی داشت و بین ۲ ابروی او ورم بسیار شدید و سیاه شد. بعد از گذاشتن یخ به کتر مراحعه کردیم. دکتر عکس از بینی کودک را گرفت . البته شکستگی استخوان در عکس مشخص نبوددر حال حاضر برامدگی بین ۲ ابرو هست همچنان ۲ سول ؟ ۱_ چه کاری باید انحام بدیم تا ورم صورت کم بشود ۲_عکس رادیولوژی که از نیمی از صورت گرفته شد آیا برای کودک ضرر داشته یا برای یکبار مشکلی ایحاد نمیکند
- ویتامین دی
سلام. پسرم نزدیک سه سال داره. تا بحال چکاپ نبردمش. از دوسالگی به بعد هم مولتی ویتامین نخورده. لازم نیست مکمل ویتامین دی بهش بدم؟ اگر لازم داره چه شربتی و چه اندازه باید بهش بدم؟
- سلام پسر من ۵ سالش سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار بهش بدم وزن ۱۸ کیلو
- فاویسم
سلام آیا شربت کو آموکسی کلاو 457 برای بچه فاویسمی ضرر دارد؟
- کودک
با سلام. دخترم دوسال و نیمه هست. وقتی ب دنیا آمد یکی از نزدیکان گفت ک باید سینه بچه را فشار دهیم تا تخلیه بشه بعد از اون نوک یکی از سینه های دخترم ب اندازه جوش کوچک سفیدی داره باید چکار کنم ممنون
- سلام میزان شرب آموکسی سیلیین
سن نوزاد 15ماه می باشد وزن هم 9کیلو
- بچه ام اسهال و استفراق
بچه ام دو سال و دو ماه داره اسهال شدید داره اصلا دارو نمیخوره غذاهم اصلا نمیخوره
- قرص آسپرین
سلام دکترمن پسرم ۱۷ماهشه وشیرخودمومیخوره دکتربرام قرص آسپرین نوشته حواسم نبودبگم بچه شیرمیدماشکال نداره بخورم روبچه اثرنداره؟
- علت شیری شدن ادرار
پسرم ۵ سالشه بعضی وقتا اول ادرارش شیریه ازمایش ادرار یبار بردم عفونت نداشته
- بیرون ریختگی بدن
سلام دخترم دو سالشه سرما خورده تب و سرفه داره بدنش بیرون ریخته حتی داخل دهانش این بیرون ریختگی از چیه دکتر بهش قرص اسیکلوویر داده
- عفونت
سلام دخترم یکسالشه چندروزه از روی لباس آلتشو میگیره ممکنه عفونت داشته باشه؟میتونم بهش شربت لوپراکس ۱۰۰ بدم؟
- دوزمصرف شربت آزیروسین
پسرم ۷سالشه ۲۳کیلووزنشه .میزان مصرف این شربت بایدروزی چندقاشق چای خوری باشد
- آلرژی
سلام آقای دکتر آیا رفلاکس آلرژیک هم مانند رفلاکس های دیگه به مرور زمان درست میشه؟ منظورمان ۶ماه
- دارو
سلام آقای دکتر دخترم 3سالو۶ماهشه از دیشب عطسه و آبریزش داره و هنگام عطسه پرمخاطه تبش کمه لطفا داروی آنتی بیوتیک و درمان عطسه و آبریزش میگین ممنون
- تاخیر در واکسن 18ماهگی
سلام خسته نباشید..دختر برادرم واکسن 18ماهگیش روبعد از 2ماه تاخیر هنوز نزده..ب علت مهاجرت به ترکیه و اینکه مدارک شناساییشون کامل نبوده براش نزدن اونجا...الان تازه مدارکشون اومده.بنظرتون الان میزنن و اینکه مشکلی پیش میاد با این مدت تاخیر طولانی؟

