Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کلسیم
سلام واحترام پسرم دوسالش.تا بزرگسالی میشه بهش شربت کلسیم استؤکربدم؟تقریبا چهارماه که میدم بهش
- بی خوابی کودک
اقایه دکتر پسرم دو سالشه تا دو شب نمیخوابه ، الان چهار ماه میشه شب دیر میخوابه چه داروی خواب اور خوبه بهش بدم ،ممنون میشم جواب بدین
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دختر من یک سالو یک ماهشه دوسه روز پیش سرماخورده بود ابریزش بینی و سرفه داشت سیتریزین و سرماخوردگی کودکان دادم از دیروزم شربت نیوتادین هر۱۲ساعت ی ق مرباخوری میدم بعد ازاین شربت احساس میکنم سرفه هاش بیشتر شده لازمه ببرم دکتر یا اثرات شربتع
- بهترین زمان گرفتن شیر خشک
با سام و خسته نباشید آقا دکتر.، دختر من 16ماهه هست و در طول روز خوب غذا میخوره و میخواستم بدونم بهترین زمان گرفتن شیر خشک کی هست.؟
- مصرف انتی بیوتیک
دخترم نزدیکشش سالشه ، الان یک هفتس روزهای اول تب و دل پیچه داشت بعداز خوردن دیفن هیدامین و شربت بروفن دو روز بهتر شد بعد سرفه هاش شروع شد دو روز هم شربت پلاژین مصرف کرد کمی خوب و دوباره اوت میشد مریضیش الان روز ششم دوباره تب با سرفه های عفونی داره.... آنتی بیوتیک هم گیرم نمیاد اصلا بهش بدم بهم گفتن نصف قرص سفکسیم ۲۰۰ میتونم بهش بدم ...نظر شما چیه آقای دکتر ....
- خلط در مدفوع کودک چهارساله
سلام پسرم چهارسالشه چند وقتیه تو مدفوعش خلط میبینم بردم دکتر آزمایش مدفوع انجام داد همه چیز نرمال بود نه خون دیده شد نه عفونت نه چربی نه چرک و انگل حتی تو آزمایش موکوس هم ندیدن پس چرا بازم خلط هست امکان داره پسرم از شکلات ژله ای جدیدش اینطوری میشه و آلرژی داره خیلی نگرانم البته حال عمومیشم خوبه و مشکلی نداره نه دلدرد و سردرد و اسهال استفراغ پس مشکل چیه
- وزن کودک
سلام دخترم 40 روز زود ب دنیا اومد الان 17 ماه و نیمشه 8700 وزنشع وزن تولدش 2200 گرم بود به هیچ عنوان غذا ب جز شیر خشک نمیخوره
- نگهداري شربت ايميونس
سلام آقاي دکتر روي جعبه شربت ايميونس نوشته پس از باز شدن درب در محل خشک و خنک نگهداري کنيد من گذاشتم داخل همون پاکت خودش و گذاشتم در آشپزخانه داخل کابينت .آيا جاي خوبيست براي نگهداري از اين شربت؟؟اگر نه جاي ديگري بگوييد ممنونتان هستم با سپاس فراوان
- مدفوع
سلام دختر من تا چند هفته پیش خوب مدفوع میکرد ولی الان 3 روزه که نکرده و میگه که ندارم. به نظر خودم میترسه شیاف هم زدیم ولی نکرد لطفا بگید چکار کنم😭
- مراقبت بعد از واکسن کرونا
با سلام و خداقوت بعداز زدن واکسن کرونا باید مراقبت خاصی برای دخترم که ۲۱ماهشه انجام بدم ؟میتونم بهش شیر بدم و اینکه بغلش کنم
- دل درد و بی حالی
با عرض سلام و خسته نباشید. دخترم ۵ سال و نیمه.جدیدا توی ماشین دل درد میگیره و بی حال و کلافه میشه.اصلا دوست نداره توی ماشین بشینه . بعضی وقتها هم حالت تهوع داره توی ماشین.ممنون میشم راهنماییم کنین که چیکار کنم که حالش بهتر بشه و اذیت نشه دیگه. باتشکر فراوان
- خرخر گلو
سلام خسته نباشید پسر من ۱۵ماه و ۱۴ روزش هس یه دو هفته ای میشه خلط داره گلوش مخصوصا بعد غذا خوردن و تحرک زیاد واضح شنیده میشه بعضا کم میشه بعضا زیاد دور هر دو چشمش هم خییییلی کم ورم داره خیلی کمه پف چشاش ، دندون داره درمیاره از اسیا دوتا همه میگن از دندونم میشه؟
- ویروس
سلام اقای دکتر من پسرم دوهفته پیش ویروس ده روز گرفت خوب شد ایا امکان دارد دوباره از کسی که این ویروس رادارد دوباره بگیرد باتشکر از شما
- قرص
سلام اقای دکتر روزتون مبارک دعای هر روز من هدیه ی شماست. میشه بفرمایید برای بهتر شدن ریزش موها در دوران شیردهی چه قرص بخورم؟ بچم آلرژی داره کلسیم میخورم روزانه. ببخشید اگه سوالم بی مایه س
- مقدار مصرف شربت ازیترومایسین برای کودک ۶ ساله باوزن ۲۰ کیلو
پسرم ۶ سالشه گلوش خیلی عفونت داره چند سی سی بهش آزیترومایسین بدم وهر چند ساعت یه بار بدم
- افتادن ناخن شصت پا کودک
دختر سه سالم زیر انگشت شصت پاش سیاه شده و ناخن پاش کامل میخواد بیفته . از چی میتونه باشه
- شکمدردوحالت تهوع صبحکاهی
سلام اقای دکتر دخترم پنج سالشه امروز صب از خواب بیدار شد و حات تهوع داشت و استفراغ کرد فقطم اب بود و کف چیز دیگه نبودابشم که دادم دوباره همینحور استفراغ کرد تا اینکه دمیترونش دادم دیگه از صب تا حالا خوب و بهتره تب و بیحالی هم اصلا نداره دقیق دوماه پیشترم همینجور شده بود که با خوردن شربت مترانیدازول بهتر شد ممنون میشم بهم توضیح بدین چیکار کنم
- تب و اسهال
سلام بچم ۳سال و ۷ماهشه از دیروز اسهال شده امروز تب هم داره چکار کنم
- مشکل روده بزرگ
پسرم دوسالشه دل دردداشت کلونوسکوپی گرفتم گفت التهاب داره با برجستگی ریز در روده بزرگ
- دوز مصرف اندامین در اطفال
کودک چهار ساله با وزن هفده کیلو چه میزان شربت اندانسترونن برای کنترل اسهال استفراغ مصرف نماید

