Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع خلطی دختر دوساله
سلام پسرم تواین ماه ۳ باردفع خلطی داشت مدفوع شل بود ودر روز ۲ بار...که هرموقع اینجوری شده دیدم دندان اسیابش نیش زده ممکن ازدندان باشه یانه ..احتیاج به آزمایش هست...
- تغذیه
آیا به کودک ۸ ماهه شیرخشک بیومیل ۳ بدیم یانه
- ریز بودن کودک
سلام ببخشید دختر دو ساله من خیلی ریزه و میخام بهش مولتی یا زین یا مکمل کلسیم چی بدم وزن تولد ۲ کیلو وزن دو سالگی ۹ کیلو. برای رشد قدش چه مکملی بدم ممنون میشم کمک کنید
- قدو وزن
پسرم هفت سالش هست و نسبت به هم سن و سالان خودش کوچکتر هست میخواستم بدانم شربتargitalبدم اشکالی نداره
- استفراغ در کودکان
سلام پسرم ۳سالشه دوروز پیش استفراغ کرد ولی حالش بد نیست میدوئه بازی میکنه حالت تهوع هم نداره بردینش دکتر یک سوم امپولش زد گفت خوب میشه یه شربتم داد گفت اگه اورد بالا بدیدش حالا بعد دوروز امروز صبح زود اورد بالا البته دوروزه دسشویی هم نمیکنه
- واکسن یکسالگی
سلام. آیا بچه ای که به تخم مرغ آلرژق داره میتونه واکسن یکسالگی رو بزنه؟ من چند جا خونده بودم که واکسن یکسالگی سرخک و سرخجه توش از مواد تخم مرغ استفاده شده و برای کسایی که به تخم مرغ آلرژی دارن خطرناکه.
- دز مصرف ایراپراکس سفیکسیم برای نوزاد 9 ماهه
شربت ایراپراکس سفیکسیم 100/100 رو چه مقدار باید برای نوزاد 6 ماهه مصرف کنیم ؟
- شربت ویتامین برای افزایش فزن کودک
سلام آقای دکتر لطفا یه شربت مولتی ویتامین یا هر چیزی که خودتون صلاح میدونید برای افزایش وزن بچه ۶ ساله معرفی کنید همراه دستور مصرف دخترم ۵ سال و ۱۰ ماهشه با وزن ۱۷.۵ و قد ۱۱۶
- سرفه
سلام وقت بخیر. پسرم ۴ سالشه وزنش ۱۴ و نیم. دو روز بود یکم سرفه میکرد پلارزین میدادم بهش. الان دیدم ۳۷.۶ تب داره. انتی بیوتیک لازم داره؟ یا فقط پلارزین و استامینوفن بدم؟
- سردرد شب همراه با شکم درد و احساس لرز
سلام دکتر دخترم الان دوشب ک وقتی شب میشه میگه سرم درد میکنه حالشم بد میشه میگه سردم
- مقدار مصرف شربت سفکسین۱۰۰
سلام پسرم هفت سال دارد وزن ۲۸ کیلو گلوش عفونت داره دکتر شربت اموکسیسیلین بهش داد که حساسیت داشت زبان و بدنش جوش زده حالا میشه شربت سفکسین جایگزین کنیم چقدر بهش بدم ممنون میشم از پاسختون تشکر
- وزن کودک
سلام ببخشید دختری دارم دوساله ونیم خیلی کم وزنی میتوانم مکمل پدیاشور بهش بدمینتون ایرانی بدمینتون یا خارجی ممنون
- ازشیر گرفتن کودک
سلام دخترمن ۲۱ماهه هست و میل به هیچ غذایی نداره،هیچ دارویی رو هم نمیخوره مثلا مولتی وزینک رو بو میکنه ونمیخورشون،فقط وابستگی به شیر مادر داره اونم در حد چن دقیقه ومک زدنای الکی،وزنش ۱۰کیلو وخیلی لاغر هست بردم دکتر گفتن از شزر بگیرمش،به نظرشما دکتر اگه ازشیر بگیرمش تغذیه اش بهتر میشه؟متاسفانه زیاد هم سرما میخوره وچون دارو نمیخوره دیر هم خوب میشه،ممنون میشم راهنماییم کنید🙏
- جذب پوشک
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه آلرژی به پروتئین گاوی داره اوایل ببخشید مدفوع جذب پوشک نبود الان ۲ماهه مدفوع جذب پوشکه و خلط دار،وقتی غذا میدم دیگه جذب پوشک نیست ،این یعنی حساسیت به لاکتوز؟
- بالا آوردن دارو
سلام لطفا بفرمایید اگه نوزاد داروی دومپریدون رو نیم ساعت بعد به همراه شیر بالا آورد دوباره باید دارو رو بدیم؟
- ضربه زانوی کودک
باسلام کودک ۱۴ ماهه هفته پیش از روی مبل به پایین افتاد حالا یه کمی تو راه رفتن احساس میکنیم میلنگد خواهش میکنم راهنمایی کنید
- سلام دکتر پسرم ۷ ماحو یه روزش شبا تو خواب شیر میاره بالا خیلی هم پنیر میکنه شیر میاد تو گلوش تو خواب البته یه هفته پیش هم اسهال استفراغ خب شده ولی شبا خیلی شیر میار بالا
- پوشک
سلام دخترم 2سال و 10روزشه از18ماهگی یه وقت هایب میبرمش دسشویی میشینه دسشویی میکنه الان یه مدته دیگ تو پوشک دسشویی نمیکنه تا نبرمش تو دسشویی، دسشویی نمیکنه ادرارشو نگه میداره،خودشم نمیگه ک دسشویی داره ینی مشکلی برای مثانه اش پیش امده یا حس نمیکنه ک دسشویی داره؟
- عرق سر کودک
- غذا
سلام واحترام.اقای دکتر مولتی ویتامین واهن کمبود بچه ها رو جبران میکنه؟ما ازنظرمالی وضع مناسبی نداریم.وتنوع غذایی نداریم که به دردبچه بخوره..ولی همیشه مولتی واهن خارجی میدم ب بچم..که کمبوداش جبران بشه..دراینده برای هوش ورشدو ...مشکلی بوجودنمیاد؟

