Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- احساس توده در نوک سینه
سلام، خسته نباشیددخترم ۷ ساله است، روی یکی از سینه هاش احساس درد می کنه و وقتی من دست زدم ۱توده صاف رو احساس کردم همچنین نوک سینه اش زرد رنگ شده و به داخل رفته، به نظر شما چکار کنم؟ ایا نگران کننده است؟؟ پیش چه دکتری ببرم
- سوال از متخصص اطفال
مدفوع بد بو در کودکان زیر دوسال
- قطره ضدنفخ دایمیتیکس
باسلام.دخترم ۱۵ ماهه هست با وزن ۱۵ کیلو.قطره دایمیتکس چند سی سی بدم
- اسهال و تب پسر 8 ماهه
سلام
پسرم 8 ماهشه اسهال و تب داره ای دوروزه بردمش دکتر آزیترو 100 داد ولی خوب نمیشه. باید دارویی باشه اسهال قطع شه کمکم کنید لطفا
الان پسرم اشتها نداره و شیر خشکی هستش و غذا نمیخوره
- ول گات
سلام وقت بخیر اقلی دکتر پسر ۵ ساله دارم قرص پروبیوتیک ول گات جویدنی بهش بدم خوبه ؟
- سرفه خروسکی کودک
سلام خدمت شما پسرم 8سالش امسال تا الان 6بار خروسک شده وهربار با آمپول دگزامتازون خوب میشه سوالم اینه دلیلش چی هستش ودارو چی بدم که خوب بشه ممنون
- شربت سفکسی
سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۳ ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدره؟؟
- سرفه
سلام آقای دکتر خسته نباشید شربت سیتریزین برای پسرم که 7/5 سال هست چند سی سی مصرف کند؟
- دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰
وقت بخیر ممنون میشم دوز سفیکسیم ۱۰۰ رو برای کودک سه و نیم ساله با وزن ۱۳.۴۰۰ بفرمایین
- گردی سر نوزاد ده ماهه
با سلام خدمت شما و خسته نباشید کودک دهه ماهه بنده سرش گرده ولی یک طرفه سرش کمی صاف شده چیکار کنم
- سرفه و آبریزش
پسرم ۷سالشه یکماهه سرفه آبریزش داره کلی دارو مصرف کرده حالا دکترش میگه سینوزیت عفونت داره یه کم بهتر شده حالا دوباره سرفه وآبریزشش داره شروع میشه. میشه راهنماییمکنید
- قطره باکتی ماید۱۰ و پماد اسایکلین-ناژو۱درصد
سلام خسته نباشید پسر من ۱۵ماهشه ۴روزه سرما خورده شربت نئوتادین،شربت پاراکید،شربت پدی کاف و شربت کو آموکسی کلاو ۴۵۷ و اسپری بینی دکوسالین مصرف میکنه امروز صبح که از خواب بیدار شد جفت چشماش هم چرک شدیدی بسته بود که باز نمیشد میتونم اون قطره و پماد رو براش استفاده کنم ۱۵ماهشه ۱۱کیلو و ۸۴هم قدش
- اسهال شدید کودک چهار ساله
با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما آقای دکتر عزیز دخترم ۴.۵ سالشه و پنج روزه که اسهال شده .اوایل روزی یکبار دفع اسهال داشت و شدید نبود اما روز سوم صبح ناشتا صبحانه نخورده اسهال شدید داشت و کمی استفراغ کرد. دکتر اطفال بردم شربت کوتریکسول هر ۱۲ ساعت ۷ سی سی. و قطره دایمتیمکس هر ۶ ساعت ۲۵ قطره داد و امپول ضد تهوع اما الان بعد دو روز هنوز اسهال شدید داره روزی چندین بار اما بالا نمیاره حالا نمیدونم چیکار کنم سیب زمینی و تخم مرغ پخته هم نمیخوره یا کم میخوره و فقطططط میوه میخوره. لطفا بفرمایید من باید چیکار کنم اینم عرض کنم که بهش شربت آدی ژل اس برای ترش کردن معده ش و فرو گلوبین میدادم که دکترش گفت اینها رو قطع کن بعدا که اسهالش خوب شد بهش بده.
- بی اشتهایی
سلام دکتر پسر دوسال و 4 ماهه دارم موقع نهار و شام بعثی مواقع خوب میخوره بعضی مواقع خیلی اذیت میکنه و نمیخوره و میگه اشتها نداره . چه شربتی بدم و اینکه هروز؟
- عفونت ادرار
ببخشید آقای دکتر دختر یکسالم موقع خواب همش پاهاشو جمع میکنه گریه میکنه تو بیداری هم شدیدا بی قرار وبی اشتها به مقدار خیلی کم ناحیه تناسلی قرمز شده دکتر آزمایش عفونت ادارنوشته اما داخل کیسه ادرار نمیکنه وسوند نمیزاره وصل کنیم آیا راه دیگه ای هست واسه تشخيص عفونت ادرار؟
- سلام پسرم ٦ساله ش هست ١٨كيلو سفالكسين١٢٥چطوري مصرف كنم؟؟براي قرمزي پوست اطراف ناف
سلام پسرم ٦ساله ش هست ١٨كيلو سفالكسين ١٢٥چطور استفاده كنم؟ براي التهاب وقرمزي اطراف ناف
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر از شما بزرگوار میخواستم بدونم آیا قطره آهن لیپوزوفر باعث یبوست یا اسهال کودک میشود اگر کودک کم خونی مینور داشته باشه میتونه از این قطره استفاده کنه
- مکمل امگا برای کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۹ سالشه شربت امگا رونمیتونه بخوره میخواستم بدونم قرص امگا هست براش بگیرم وویتامین د
- سلام طرز استفاده داروی سفیکسیم ۱۰۰در کودکان
من خارج از کشور هستم دخترم دائم آب ریزش داره و اینجا آنتی بیوتیک نمیدم من از ایران داروی سفیکسیم آوردم ولی طرز استفاده اش متجه نمیشم ممنونم میشم کمک کنین بچه من ۳سالشه و ۱۳ کیلو هستن
- سرفه در خواب
سلام خسته نباشید. پسرم ۳ سالشه. وزنش ۱۳/۸۰۰ چند روز تب داشت. الان دو روزه تبش قطع شده. اما دو شبه که وقتی میخوابه زیاد سرفه میکنه تو خواب. شربت پلارژین هم میدم. روزا خوبه اما شب که میخوابه سرفه میکنه

