Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تاخیر در واکسن ۱۸ماهگی
۲ماه از واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رد شده میخوام بدونم الان مشکلی نداره بزنم وعوارضشو میخوام بدونم
- بیدار شدن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۵ ماه س میخوابه با شیر مادر میذارم جاش ۱۰دقیقه نشده یهو چشاشو کامل باز میکنه و بیدار میشه.از رفلاکس ه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- تب کودک ۴ ساله
دختر ۴ ساله دارم . از دیشب تب داره . هر ۸ ساعت ۷ و نیم سی سی استامینوفن پاراکید بهش میدم . ولی زیاد تاثیر نداره . میخوام بدونم این مقدار کم نیست ؟؟ وزنش ۲۰ کیلو هست
- استفراغ در کودکان
سلام پسرم ۳سالشه دوروز پیش استفراغ کرد ولی حالش بد نیست میدوئه بازی میکنه حالت تهوع هم نداره بردینش دکتر یک سوم امپولش زد گفت خوب میشه یه شربتم داد گفت اگه اورد بالا بدیدش حالا بعد دوروز امروز صبح زود اورد بالا البته دوروزه دسشویی هم نمیکنه
- مالیدن بینی
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه آلرژی به پروتئین گاوی داره شیرخشک پپتی میخوره شیر مادر هم میخوره،رفلاکس پنهان هم داره همش بینی شو میماله به لباسم وقتی تو بغلم یا تو خواب کیپ میشه بیدار میشه تمام شب خوابش میاد ولی هر ۴۰ دقیقه ی بار بیدار میشه. چیکار کنم ؟خواهش میکنم کمک کنید
- سرما خوردگی
با سلام خسته نباشید،پسر دوساله ام پنج روز تب بالا داره،سرفه های خروسی داره صداش گرفته چیکار کنم؟شهر خودمون بهش اسپری دادن،به نظر شما استفاده بکنم؟ممنون
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام دکتربهم گفت یکی دوتا دونه نمک صبح ویکی دوتاشب بریزم روناف دخترم قبلاً ترشح میشوند ولی اعلان نداره ازکجا بفهمم که خوب شده
- اسهال کودک
سلام دخترم ۳سال و۴ماهش هست از دیروز ، تعداد دفعاتی که مدفوع کرده زیاد بوده یعنی ۵،۶بار در روز ، مدفوعش آبکی نیس ،شل هست وداخلش کف دیده میشه رنگ مدفوعش زرد و گاهی به سبز میزنه ،میشه راهنمایی کنید چکار باید بکنم
- چرا دخترم هر ماه مریض
دخترم هر دوماه یکبار مریض میشه وهر مریضیش دوماه دقیق طول میکشه اخرشم عفونت گوش میگیره.سه بار ویزیت میشه دراین دوماه اینقدر مریض شده تمام مریضیا وداروهارو یاد گرفتم.دو سال ودوماهش ده کیلو چیکار باید بکنم
- لوزه چرکی
تب 38.5
- پاسخ بهسرماخوردگی
18دوشنبه صبح آوردم پیش شما بهش دارو دادین از ظهر تب شدید داره یکسره بیرحاله . شما آنتی بیوتیک سفوروکسیم 250 نوشتین براش دکتر داروخانه دکتر گفت قویه . پسرم 6 سالش 32 کیلو هستش لطفا راهنمایی کنید ممنونم از تلاش شما
- بلعیدن هسته خرما توسط بچه یک سال ونیمه
سلام دخترم یک سال وپنج ماهه اشه دوتا خرما با هسته خوردمن دیدم صداش نمیاد رفتم دیدم خرماهادوباهسته خورده وروزمین افتاده داره دور ازجون مثل جون کندن به خودش میپیچه ونمیتونه نفس بکشه بلندش کردم زدم پشتش وبعد یکم آب بهش دادم خوب شد ولی فرداش تب شدید کرد واستفراغ بردمش دکتر ترسیدم بگم هسته خرما خورده دکتر گفت ویروس یه آمپول داد گفت اگه استفراغش بند نیومد وحالش بهترنشدباید ببرینش بستریش کنین وگرنه نمیخواد من آمپولو زدم بهتر شداستفراغش بند اومد بستریش نکردم ولی سه روزتب داشت الانم بعد سه روز بی حال وبی قرار چیکارکنم یعنی امکان داره گیر کرده باشه ونیاد بیرون وامکان داره تب ۴۰ درجه وحال بدش مال همین هسته خرما باشه نه ویروس
- حساسیت میوه
سلام اقای دکتر میوه شلیل وهلو حساسیت دارد برای کودک یک سالو هفت ماهه باتشکر از لطفتون
- سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره
سلام من پسرم سه سالشه الان چهر روزه مدفوع نمیکنه همش گریه میکنه درد داره چکار کنم
- شیرخشک
سلام دکتر وقتتون بخیر دخترم یکسالشه الان از موقعی که بدنیا اومد دکتر شیرخشک ببلاک کامفورت تجویز کرد براش بهش نساخت بعدش ببلاک ای ار گف بده بهش الان بنظرتون عوضش کنم؟ و چی بدم بهش اگه عوضش کردم ؟
- سلام خسته نباشید
- تكرر احساس نياز به دستشويي
با سلام و احترام دختر بچه 5 ساله بنده مدتي است كه در فواصل زماني كم احساس نياز به دستشويي رفتن مي كند اما ادراري هم ندارد و مي گويد قلقلك در زير شكم حس مي كند كه او را به دستشويي رفتن وا ميدارد. ازمايش كلي و ادرار هم داده است اما عفونت ادراري نداشته است. لطفا راهنمايي بفرماييد باتشكر
- سرما خوردگی
سلام وقت بخیر من یه ماه پیش دخترم بردم دکتر بهش شربت تب و سرماخوردگی شربت ایورامی داد استفاده نکردم الان دوباره دخترم سرما خورده گلوش چرکین چی بگیرم چرک خشکن دگه دکتر نبرم دوسال داره با وزن 13
- عکس دست
سلام آقای دکتر گفتین عکس دست دخترمو بفرستم برای کدوم متخصص متوجه نشدم.
- شکستگی کتف نوزاد زمان زایمان
زمان زایمان کتف بچه ام شکسته ایا خود ب خود خوب میشه دکتر ارتوپد گفت دستش باز باشه یک دکتر دیگه گفت دستش ببندید نظر شما چی هست ممنون از پاسخگویی

