Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ناخن شصت پای کودکم شکسته و آسیب دیده چه کار کنم تا خوب شود
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- خوردن قرص سیپروفلوکساسین
سلام دکتر نوزادم ۱۵ روز داره دکتر بهم کپسول سیپروفلوکساسین داده ۵ نوبت خوردم ایا مشکلی برای بچم به وجود میاد
- دختر شش سالشه ادرار بزرگ دوروز است نکرده چی باید بهش بدم اقای دکتر
- علت قوز کردن کتف در کودک ده ساله
سلام دختر ده ساله ام هنگام نشستن وایستاده قوزمیکند آیا این حالت به کمبود ویتامین در استخوانها مربوط میشود؟
- کو اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دو ساله نیمه است دکتر براش کو اموکسی کلاو تجویز کرده الانهشت روزه مصرف کرده التش قرمز شده و جوش زده و موقع ادرار هم سوزش داره الان خیلی نگرانشم چکار کنم دو روز دیگه باید این دارو رو مصرف کنه تادورش کامل بشه میشه لطفا راهنماییم کنید چکارکنم
- شیر گاو
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه شیر گاو بهش میدم ایامیتوانم داخل شیر هنگام جوشیدن اب بریزم شیر خراب نمیشه چند ساعت بجوشونم شیرا که میکروب شیر ازبین بره
- قطره آهن فروزومال
با سلام خدمت آقاي دکتر گرامي بچم 15ماهشه ميتونم قطره آهن فروزومال بهش بدم؟؟قطره آهن خوبيه؟؟
- سلام روز بخیر ببخشید خواستم بدونم شربت لیکو زینک بلو غ زود رس میاره چون ب دختر 8سال ودسر4سالم میدم اشتها ندارن؟ممنون
- پاسخ بهسلام من بچم یک سالو نیمشه سرماخورده بودداروهاش شنبه تموم شد ازیترومایسین هم تا شنبه تموم شد و صبح یکشنبه و دوشنبه دیدم یه کوچولو سینه اش چرک داره اشکالی داره از امروز دباره بهش بدم
سلام آقای دکتر، خسته نباشید کودک 4ساله من دوماه پیش سرما خورده و اصلا آبریزش بینی نداشت، یعنی هیچ وقت موقع سرماخوردگی آبریزش بینی نداره، و از اون موقع تا الان بینیش کیپه و موقع خواب از دهانش کف سفید میاد بیرون، اوایل فکر میکردم دچار تشنج میشه که کف میکنه، ولی همون موقع صداش میزنم هشیاره، به نظرتون مشکل چیه، ممنون
- مولتی ویتامین کودکان
با سلام و وقت بخیر ببخشید میخواستم بدونم زمانی که یک ماه ما یک مولتی ویتامین تقویت سیستم ایمنی مثل آسماویت به کودک 4 ساله دادیم، میتونیم یک ماه بعد، یک مولتی دیگه بهش بدیم؟ یعنی آیا باید مولتی ها رو دوره ای داد؟ ممنون و متشکر
- نتیجه آزمایش مدفوع
ببخشید بچه سه سال و نیم چند روز دلدرد و اسهال داشت بعدش ازش آز گرفتم که بقی نرمالن فقط consistency که جلوش نوشته LOOSeو آزمایش ادرار هم WBC RBC EP همه 2-1 نوشته گاهی شب ادراری داره و ادرار Mocus نوشته Fewآیا مشکلی هست؟
- مقدارشربت ستادین دی
شربت ستادین دی برای کودک 14ماهه چقدراست.
- سلام پسرمن ۴ساله هستش چشمش عفونت کرده صبح چشمش پر چرک بود مقدار اندازه از قطره باکتی ماید۱۰ رو بهم میگید چه اندازه براش استفاده کنم؟
- دوز مصرف آزیترو مایسین
با سلام دخترم ۵ سال و نیم با وزن ۲۱ کیلو با علائم آبریزیش بینی و سرفه و تب هست سری قبل که دکتر بردم سرفه میکرد دکتر گفت الان آلرژیه ولی اگه همراه سرفه تب کرد بهش آزیترو۲۰۰ بدم منتهی نمیدونم چه دوزی و چند بار در روز بدم سرفه هاش شدید هست الان برم هگزین میخوره و سیتریزین و قطره بینی
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم یک سالشه قد وزن نرماله ولی تا حالا آزمایش نداده از 7ماهگی به تجویز شما قطره آدزیر دادم تا الان میتونم تا دو سالگی ادامش بدم یادر کنارش نیازی به مولتی ویتامین هم هست ؟یه شربت برا تقویت سیستم ایمنیش برام تجویز کنید تشکر
- مصرف ویتامین دی سه
سلام دخترمن ۲۱ماهشه امروز ۵تاقرص ویتامین دی سه ۵۰۰۰۰هزارخورد بردمش دکتر گفت مشکلی نیست ودفع میشه مایعات بدین بهش. توروخدا نیاز نیست دیکه ببرمش دکتریا ازمایش؟ دپوبارهم دفع ازشکم داشت
- شربت کتوتیفن با هیدروکسی زین با هم
سلام آقای دکتر دخترم ۶ سالشه برای کهیر که روی بدنش میزنه هفتهای یکبار ۵ سی سی هیدروکسی زین میخوره از دیشب روی بدنش خیلللی خیلللی کهیر زده یعنی دونه های ریز صورتی که وسط دونه ها یکم برجسته هست دکتر عمومی بردیم باش شربت کتوتیفن داد روزی سه بار یک قاشق مربا خوری سوالم اینه که آیا با وجود اینکه هفته ای یکبار داره شربت هیدروکسی زین میخوره آیا اگه کتوتیفن بهش بدم مشکلی پیش نمیاد ؟ و تا چند روز بهش بدم ؟تا سه روز یا تا تمام شدن شربت ؟
- سلام دوز مناسب برای کودک ۶ ساله ۲۵ کیلو برای شربت آزیترومایسن ۲۰۰ رو میفرمایید
- ورم سینه مادرزاد
سلام دخترم از بدو تولد سینه هاش ورم داشت به مرور سمت چپ خوب شد ولی سمت راست بزرگتر میشد تا الان که 4ساله ست و کاملا مشخصه سونوگرافی گرفتم گفتن غده چربی ولی هر روز بزرگتر میشه نمیدونم چیکار کنم؟

