Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اهن و فاویسم
سلام خسته نباشید پسرم ۹سالشه فاویسم داره می تونه شربت اهن بخوره،چون ویتامین سی داره
- سرفههههه
سلام دخترم یک هفته آموکسی سیلین و پلارژین مصرف کرده و کتوتفین هم دوتا آمپول هیدروکورتیزوتم زدیم ولی بازم سرفه داره که سینه اش صدا میده جه کنم؟
- صدای خروسکی دخترم
صدای دخترم خروسکی شده دکتر بردم بهش نئوتادین و آسماویت داده ولی خوب نشده لطفا راهنمایبم کنید چی بدم بهش صداش باز شه تبو سرفه نداره فقط صدای بلندش خروسکیه
- سلام دختر 3ونیمه چقدر سفالکسین بدم
سلام دختر سه نیم ساله دارم چقدر سفالکسین 250 بدم ممنونم
- شیرخشک
سلام پسرم خیلی نفخ میکنه ۳ماه و پنج روزشه هم شیرمادرمیخوره هم اپتامیل شیرخشکشوعوض کنم؟چی بدم کامفوزت ببلاک دادم نمیخوره
- سلام کلاریسین موقعی که با اب مخلوط کردم شکرکی شد مشکلی نداره مصرف کنم
سلام شربت کلاریسین آنتی بیوتیک موقعی که با آب قاطی کردم شکرکی شد مشکلی نداره برای مصرفش
- قرص پشه
می خواستم بدونم قرص پشه وقتی هنوز سوزونده نشده بچه فاویسم بازش کنه چند ثانیه تو دستش باشه اذیتش میکنه
- مایع سفید رنگی کنار لب
سلام
دخترم دو سال و شش ماهش است. صبح ازخواب بیدارشدم دیدم چیزی داخل دهانش مک میزنه و یه مایع سفید رنگی کنار لبش مثل شیر دهانش و باز کردم پر بود. مایع رو مکید رفت پایین .چی میتونه باشه؟
- تب و استفراغ
سلام آقای دکتر. پسرم سیزده ماهشه. امروز ضبح بیدار شد شیر خورد. چند دقیقه بعد از شیر استفراغ کرد بردم صورتشو بشورم دوباره بالا آورد. کلا به مدت حدود ۲ دقیقه هر چند ثانیه یکم بالا اورد و یکم از بینی اش هم خارج شد و تب ۳۷/۷ داشت. استامینوفن دادم و بعد بردم کلینیک کودکان گیل. معاینه کردن و سرم و ضد تهوعددادن که چون بچم نمیموند عضلانی زدن. استامینوفن هم تجویز نکردن. فقط یه پدی لاکت دادن و گفتن اگه اسهال هم گرفت اینو بده. فعلا اسهال نداره. آخرین بار دیشب شکمش کار کرد که اسهال هم نبود. ۱۶ آذر یعنی سه هفته پیش واکسن یکسالگی رو زده بود. ممکنه بخاطر واکسن باشه یا ویروسه؟ هر ۶ ساعت استامینوفن بدم ؟
- خون امدن گوش
سلام پسرم ۳ سال و ۵ ماه داره یه چند روز گلو درد داست بهش فارمنتین ۶۰۰ دادم دیشب قبل خواب یه بستنی خورد خوابید صبح بلندشد دیدم از گوشش خون اومده ،نگرانم دلیلش چی میتونه باشه ؟؟
- شربت آزیترومایسین
مصرف شربت آزیترومایسین در دوران شیر دهی توسط مادر برای نوزاد ۴ ونیم ماهه ضرر دارد؟؟
- دهان
سلام دکتر دخترم سه سالشه و دهانش همیشه بوی عفونت میده و افت میزنه
- مصرف قطره میم
باسلام آقای دکتر پسرم یکسال و نیم هستن که قطره مولتی ویتامین و آهن میم رو بهش میدادیم تا اینکه الان متوجه شدیم دندونهاش از آهن رنگ گرفتن و بخاطر همین دیگه هر روز بهش نمیدیم و یه روز در میون داریم میدیم بنظرتون مشکلی براش پیش نمیاد از لحاظ ویتامین و آهن؟؟و راهکار کدر نشدن دندوناش هنگام استفاده از آهن چیه؟؟ممنون میشم
- بیماری تنفسی کودک
سلام من یک پسر دو ساله دارم که یک ساله استونی زندگی میکنیم و همیشه فصل سرما که شروع میشه سرماخوردگیه شدید میگیره که تبدیل به برونشیت میشه و از پارسال تا الآن چهار بار اینجا بستری شده امسال براش واکسن ذات الریه زدیم که مریض نشه دوباره دو هفته هست که سرما خورده با سرفه های شدید و نفس تنگی اینجا هم که اصلا آنتی بسوتیک نمیدن مجبور شدم از ایران کلی دارو بیارم اما نمیدونم چطور مصرف کنم که آسیبی بهش نرسه اگر ممکنه منو راهنمایی کنید متشکرم
- امپول بتامتازون برای کودکان
دخترم ۱۸ ماهشه دکتر برای تب و گلودرد برایش بتامتازون نوشت و تزریق کردیم بعد متوجه شدم امپول خوبی نبوده ایا واقعا با یک بار تزریق مشکلیپیشمیاد برایش؟
- خلط پشت حلق و سرفه طولانی مدت کودک
- دور سر
سلام خسته نباشید اقای دکتر دور سر دختر ۱۶ ماهه ۴۶ هستش تولد ۳۴ بود این اندازه خوبه ؟
- قرص جوشان
سلام خسته نباشید.قرص جوشان بزرگسالان چقدر بدیم به بچه ها خوبه.ایا ضرر دارد.
- شیاف استامینوفن بزرسال
سلام برای کودک۴ سال و دوماه با وزن بیست و سه کیلو می توان شیاف استامینفون بزرگسال در موقع تب استفاده رد
- شربت سیتریزین
آیا مصرف شربت سیتریزین هر۱۲ساعت دو ونیم سی سی برای کوددک دو ونیم ماهه ضررنداره میشه استفاده کرد

