Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۴سالشه حدود2ماه سرما خورده 4دفعه بردم دکتر هر دفعه با داروهای جدید اما بی فایده الان سرفه های شبانه امون نمیدن هر دفعه هم سینه اش افتضاح عفونت میکنه شرایط بستری بشه ندارم نمیدونم چیکار کنم همه نوع دارو استفاده کردم؟
- سرطان معده
سلام آیا سرطان معده در کودکان امکان داره
- درد اطراف ناف
من پسرم ۸ سالشه .و یک ماه است که اطراف نافش درد میکند..و مدفوع حالت چسبنده دارد .علت چه میتواند باشد؟
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر من بچه ام دوساله ونیم هست صداش گرفته سرفه های خشک داره و یکم آبریزش بینی داره چی بهش بدم خوب شه
- عدم وزن گیری کودک یک ساله
باسلام پسرم با وزن 2850گرم متولد شد الان یک سال ویک ماه با وزن 8200 از نه ماهگی اصلا مزن گیری خوبی ندارد و روزی 2تا3بار دفع مدفوع شل داره و چرب هستند آیا امکان داره به همین دلیل وزنگیری خوب نداره البته اشتها خوردن هم ندارد.
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر ایا مولتی ویتامین آرژی پلاس رو میشه همزمان با آنتی بیوتیک فارمنتین استفاده کرد یاخیر؟
- مدفوع نکردن نوزاد ۳ماهه
- هموگلوبین
سلام .فرزند ۳ ساله ۰۳/ ۰ در آزمایش کمتر از حدمعمول یعنی چی ؟
- شربت کيدي کر
سلام آقاي دکتر بچم يک سالشه اگر شربت کيدي کر بهش بدهم ديگر نيازي به دادن قطره آهن جداگلنه و قطره آد جداگانه نيست؟؟مقدار آهن و آد شربت کيدي کر کافيه؟؟
- زیاد مدفوع کردن کودک ۱۸ ماهه
سلام پسر ۱۸ ماهه ام دچار اسهال شدید شد سرم زدیم دارو خورد خوب شد ولی بعد از اون موقع تعداد مدفوع اش در روز زیاد شده حالت اسهال نیست در ضمن در بیماری اش دکتر سفکسیم داده بود که اسهالس را بدتر کرد پسرم به سفکسیم حساسیت داره
- سیر نخوردن نوزاد نه ماهه
سلام اقای دکتر پسر من از اول شیر کم میخورد فک کردم از شیر من خوشش نمیاد مجبور شدم شیر خشک بدم الان شیر خشکم بزور میخوره خسته شدم از بس دکتر بردم اما غذا رو خوب میخوره مشکلی نداره غذا بهش بدم
- تورم گردن
سلام پسرم 4سالشه و زیر هردوتا گوشش یعنی گردنش تورم کرده خیلی هم درد داره اذیته چیکارکنم بنظرتون ممنون
- فرم سر کودک
سلام اقای دکتر خوبین خسته نباشید پسرم ۲سالشه فرم سر ب صورت کشیده است میشه درست شد اصلا امکانش هست درست بشه
- آزیترومایسن
با سلام شربت آزیترومایسن ۲۰۰ هر چند ساعت باید مصرف بشه برای کودک ۶سال و نیم
- تب ۱۸ماهگی
سلام الان دخترم بردم واکسن ۱۸ماهگی زدمیخواستم بدونم تاچندروزتب میکنه وچجوری تبش بیارم پایین به جزقطره وشیاف
- دندان درد نوجوان مبتلا به فاویسم
سلام . برای درد دندان نوجوان 13 ساله مبتلا به فاویسم مصرف چه انتی بیوتیک و مسکنی مجاز است ؟
- از داروی استامینوفن برای پسرم استفاده میکنم البته شربت استامینوفن اصلا تبش خوب نمیشه چیکار کنم
- واکسن فوری
سلام وقت بخیر پسرمن ۲۴ شهریور دوز اول واکسن انفولانزا رو زد الان نوبت واکسن دوز دومه ولیکن دوروز پیش کمی ابریزش داشت و الان سرفه داره فقط . البته لوزه هم داره میخوام بدونم اشکال نداره واکسن تزریق کنم فردا؟ پسرم چهارسالشه
- ملاج نوزاد
سلام خوبید ببخشید پسرم 46 روزشه دیشب بالا آورد بعدش ملاج جلو سرش خالی شد از دیشب تا حالا بهش شیر دادم بازم خالیه مشکلی داره هروقت می خوابونمش پره ولی بلندش که میکنم خالیه
- آزیترومایسین براوزن ۱۰کیلو
مقدارتعیین داروکودکان

