Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز
سلام
زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز. كودك ٣٤ روزه ميباشد.
با تشکر
- سوپ نوزاد
با سلام آیا به سوپ نوزاد هفت ماهه پیاز هم میزنند؟
- وزن بچه وسرماخوردگی
سلام پسرم 9ماه ونیمشه ووزنش 8کیلومیخواستم بدونم کمه یانه؟ اکرکمه چکارکنم بیشتربشه. تندتندهم سرمامیخوره مدام آبریزش بینی داره وسرفه هم گاهی
- قطره سدیم کلراید
سلام اقای دکتر قطره ی بینی سدیم کلراید رو نوزاد شش ماهه ی فاویسمی ، میتونه استفاده کنه؟
- سیاهی زبان
با سلام دخترم ۴۸ روزس حدود دو هفته زبونش سیاه شده مصرف شیرشم شیر خودمه کمکی شیر خشک بهش میدم
- دندان درآوردن
سلام. برای کاهش درد لثه هنگام درآوردن چه راهکاری پیشنهاد میدهید که نوزاد کمتر بیقراری کند؟
- گریه شدید نوزاد ۶ماهه
سلام بچه شش ماهه هشت روزه دارم هیچ مشکلی نداشت فرنی سوپ و حریره بادامش رو خوب میخوره ولی امروز بعد شش ماه آوردنش خونه مادر شوهرم بچه خیلی بی قراری میکنه طوری که اصلا بغل هیچ کس جز خودم وای نمی ایستد علتش چیست
- آهن
سلام ببخشيد چ آهني ميتونم به نوزاد ٨ماهه بدم كه نياز ب مولتي ويتامين نباشه ديگه الان سيدرال ميدم كنارشم مولتي پديا بست اما ميخوام يك قطره در روز بدم خيلي سخت ميخوره
- ترک دست
سلام کف و انگشتان دست پسر ۷ ماه و نیمم ترک خورده چه کرمی بزنم خوب بشه
- ناف
سلام ناف دخترم قسمتی که داخل ناف است هنوز نیفتاده و ازش کمی خون می آید این عادی است لطفا راهنمایی بفرمائید ممنون
- سرنوزاد
سلام آقای دکترخواهش میکنم دوتاسوال منوجواب بدید فوت کردن زیاد به سرنوزاد خط داره؟یقه لباس نوزادی تنگ بود درش آوردم خیلی گریه کرد به سرش فشارنیومده
- کبودی دست و پای نوزاد
سلام.ببخشین آقای دکتر.پسرم یک ماهش هست موقعی که بغلش میکنم پاهاش کمی کبود میشه میزارمش رو زمین درحالت دراز کشیده کبودیش میره دلیلش چیه؟؟؟ممنون میشم پاسخ بدین
- زور زدن نوزاد
سلام ،پسر ۲۶ روزه دارم که با شیر خشک تغذیه میشه ، چهارروزه که در خواب و بیداری زور میزنه و قرمز میشه میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- بلند کردن کمر
سلام آقای دکتر دخترم شیش ماه و ۲۱ روزشه دو سه روزه همش کمرش بلند میکنه و خم میکنه و بی قراره غذا نمیخوره روزی یک چهارم صبح نکسیوم شب یک چهارم بهش میدم علتش چیه ؟
- سلاماینشربتبراینوزتدسهماههاستفادهکردیمولیهمیشهاسهالهچهکارکنیم
- آزمایش خون
سلام نوزاد۴۰روزای دارم که توازمایش خونش هموگلبین ۷،۷بوده گفتن گلبول سفیدخونش پایینه نوتروپنی داره میخواستم بپرسم خطرناکه یانه الان نوزادم دوماهشه حال عمومیش خیلی خوبه چیکارباید بکنم
- استامینوفن
سلام خسته نباشید نوازدم سه ماهشه فاویسم داره شیر مادر میخوره میتونم استامینوفن۳۲۵ بخورم شیر مادر میدم
- علایم سرماخوردگی در نوزاد
سلام نوزاد سه هفته ای من علائم سرماخوردگی شامل گرفتگی بینی، سرفه و خس خس سینه دارد. حتی صدای گریه اش تعییر کرده انگار گلو درد دارد.چه باید بکنم؟
- چشم
سلام. پسرم حدود شش ماهشه. دوساعته بی دلیل از چشم چپش گهگاه اشک میاد بدون قرمزی. آیا نگران کننده و خطرناکه؟ دلیلش چیه؟
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام، آفای دکتر، نوزادم چهل روزه است، الان 5 روزه که مدفوع نکرده، هیچ علائمی از بی قراری یا دل درد نداره، ممنون میشم بابت درمانش راهنمایی بکنید.

