Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ۱
سلاماقایدکترمنبرایاولینهستههلوراقورتدادمالانبایدچهکنم
- تشکر
ممنونم جاب دکتر لطف کردید سلامت باشید.
- ادرارشیری
باعرض سلام کودک ۴ساله ای دارم که بعضی وقتها ابتدای ادرارش شیری رنگ است علت چیست آقای دکتر
- موز برا نوزاد 7ماهه خوبه به فرنیش اضاف کنی باعث یبوست نمیشه خطرناک نیست
- بیماریه تب
پسر۱۲ماهه دارم دیروز مراجعه کردیم پزشک عمومی بابت تب و آبریرش بینی.اما تب به راحتی پایین نمیاد تا۳۹درجه هم میره.لطفا راهنمایی کنید
- سلام آقای دکترمن بچم دوماه هست دکتربراش سفکسیم نوشته یه کم گلوش چرک داره چطوری بهش بدم نوشته فراموش کردم
- سلام خسته نباشیدمن نوزادی ۴ماه ونیم دارم میگن دورسرش کمه واین منونگران کرده چه کاربایدبکنم؟
دخترمبه دنیا آمده بوددورسرش ۳۳-۳۴ بوده الان ۴۰ هستش ۴ ماه ونیم هست آیامشکلی هست ؟من خیلی نگرانم
- رشدکم دورسر
سلام آقادکترپسرم۲ماهش ملاجش کوچیک دورسرتولدش۳۶ بود اماسرش خیلی بادداشت کوچیک شد الان دوماهگیش ۳۸/۵بوده دکتر مغز اعصاب سی تی اسکن نوشت میگن ضرر داره چکارکنم من انجام بدم
- عدم وزن گیری
باسلام نوزادم ده ماهشه ۶۵۰۰کیلویه وزن تولدشم ۲۶۰۰بوده تغذیه شم خوبه چندبارم به متخصص تطفال مراجعه کردم گفتن موردی نداره وبراش شربت کیدی کر نوشتن ولی هیچ تاثیری ازلحاظ وزن گیری نداره الانم هم شیر منو میخوره هم روزی دوبار نودسی سی شیرخشک میخوره وروزی دوبارم حریره رقیق شده توشیشه میخوره لطفا راهنمایی کنید باتوجه به اینکه خیلی وزنش کمه
- عفونت گلو
سلام مجدد ببخشید شربت آزیترومایسین پیدا نکردیم حالا چی بدیم برای عفونت گلوش
- در مورد عفونت چشم کودک
پسرم ۶سالشه چشمش عفونت کرده قطره باکتی مایدروچقدبدم بهش.لطفا راهنماییم کنید
- تب پسر ۱۴
سلام آقای دکتر پسرم دو روزه تبش قطع نشده لطففا راهنمایی کنید
- عوارض واکسن ۴ماهه
پسرم واکسن ۴ماهگی زده بعداون سرفه گرفته خلط دار بهش قطره بینی وکیتوتیفن دادن خوب نشدچیکارکنم اقای دکتر؟
- سلام ببخشید برای یبوست شدید کودک هیجده ماهه چکار کنم
- شیر خوردن
سلام و وقت به خیر کودک من چهار ماهشه، ۲۴ ساعت تغذیه و خواب و بیداریش رو تحت نظر قرار دادم و ثبت کردم بعدش متوجه شدم که ۱۶ بار در طول ۲۴ ساعت شیر خورده این قضیه خیلی منو اذیت میکنه خیلی به من وابسته است و هیچ کار دیگه ای نمیتونم انجام بدم چون مدام باید به اون برسم چه طور می تونم نحوه شیر خوردنش رو تغییر بدم؟ ممنونم از پاسختون به سوال ها
- غدچربی
سلام آقای دکتر خداقوت دخترم ۱ سال شد و ازموقع ک به دنیالومد کف پاش یک غد چربی داشت الان یکم بزرک سف شد و راه میره اذیت میشه میخواستم بدونم خوب میشه یا عمل کنم دکتربردم متخصص جراح گفتن باید عمل بشه ولی شک دارم میترسم چون بیهوش میخواد بشه چکارکنم
- وزن دختر 9 ماهه
سلام
من دخترم وزن تولدش 2900 بود تا 6 ماه هم وزنش خوب بود الان 9 ماه و 4 روز دارد وزنش 6700 هست. چکارکنم وزن بگیره؟
- استفراغ
با سلام پسرم دو سالشه به دلیل پرخوری هفت بار استفراغ شدید داشت پشت هم و الان اسهال بدبو داره چه کار کنم؟
- ویتامین دی ؟
سلام آقای دکتر دخترم ۵سال ونیم داره با وزن ۱۶ کیلو لطفا بفرمایید چه نوع ویتامین دی و چه مقدار بهش بدم یه دنیا ممنون
- درمورد یبوست نوزاد
نوازد ۴ ماهه من از شیر مادر تغذیه میکنه ولی الان تقریباً دو ماهه که هر ۶یا ۷ روز یکبار مدفوع میکنه. بیشتر در حالت خواب به خود میپیچه و به سختی باد شکمش رو خارج میکنه که خیلی بد بو هستش. برای همین خواب خیلی کم و سبکی داره.

