Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاددوماهه
سلام خسته نباشیدپسرم دوماهشه شیرمادرمیخوره وروزی دوبارفقط هربارشصت تاشیرخشک میخوره نان اچ آ یک قبلاهاآپتامیل اچ آیک میخوردخوب بودولی الان پیدانمیشه ویبوست گرفته الان وفقط باتحریک مقعدی که وازلین وگوش پاک کن وداخل مقعدش میزارم مدفوع میریزه موقع دفع خیلی گریه میکنه وزورمیزنه ومدفوعش هم خمیری هست...آیاداخل شیرخشکش قندبندازم فایده داره؟؟میتونم بهش آب بدم ضرری نداره؟؟،دکترش گفت شیرش جزاچ آچون آلرژی داره چیزدیگه ای نمیتونه بخوره..
- آرامش در خواب
سلام پسر سه سال و سه ماهه دارم از ساعت ۹ شب تاد۷ صبح که می خوابه ۳ الی ۴ دفعه از خواب بیدار می شه. بنظرتون عادی هست ؟ خواب ظهر هم نداره .شب که بیدار می شه ازش می پرسم جایت درد می کنه می گه نه . می گم گرسنه ای می گه نه
- شیرخشک
سلام پسرم رفلاکس داره و کم بود وزن داره هرشیرخشکی میدم ۲بسته بیشتر نمیخوره مجبور میشم عوض کنم الان شیرخسک ببلاک با ببلاک ای ار میدم چیکار کنم ک یدونه شیرخشک بخوره و اینک ایا ببلاک ای ار چاق میکنه ممنون
- بی اشتهایی
باسلام آقای دکترپسر۵ساله ای دارم۱۵کیلووزنش اشتهانداره غذاکم میخوره ممنون میشم راهنمایی کنید
- لکه نارنجی در پوشک نوزاد
پسر نه ماهه من الان چهار روز هست که داخل پوشکش لکه نارنجی می بینم.چه کاری باید انجام بدم.ممنون
- مشکل تناسلی نوزاد
- آفت زدن دهان کودک
سلام و ضمن عرض خسته نباشد کودک من یکسال نیم سن داره وزن ۱۱ کیلوگرم این چند روزه دهنش افت زده و هیچی نمیخوره رپو رفتم براش دیفن هیدرامین با استامینوفن گرفتم گفتم شاید از دردش کمتر کنه که بتونه غذا بخوره ولی تاثیری نداشت .گفتم بدونم چه داروی براش بگیرم استفاده کنه یا آمپول چیزی برا افت دهان هست اگه میشه سریع راهنمایی کنید ممنون
- گلوی بچه ۲۵ ماهه چرکی شده
گلوی بچه ۲۵ سالم چرکی شده میخوام بدونم دوز مصرفی آزیترومایسین برای کودک ما ک پسر است و وزن او ۱۴ کیلو است چ مقدار باید باشد ؟
- چه دارویی بدم برای خلط سینه وسرفه خلطی
ساام پسرم تازه وارد سه ماهه شده سینش بشدت خلط داره جوری که از یه متری میشه صدای خس خس سینشو شنید چیکار کنم ۵ بارم بردم متخصص بهش شربت خلط اور و اینا داده بدتر شده خوبتر نشده میشه راهنماییم کنید
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین کودکان
با سلام و احترام پسرم دچار گلودرد و تب شده است ، وزنش ۳۰ کیلو گرم و نه ساله می باشد محبت بفرمایید مقدار و چگونگی مصرف شربت آزیتروماسین ۲۰۰ رو
- دستورمصرف شربت پیروی ساید برای کودکان ۴ساله
مصرف دستور مصرف شربت پیروی ساید برای کودک ۴ساله
- سلام اقای دکتر خسته نباشید من دخترم سه ماهشه تو صورتم خیلی لاغر شدم ایا میتونم از قرص هیمالیا استفاده کنم
- عوارض دارو
سلام وخسته نباشید ایا میشه برای کودک که جراحی هپرشیرونگ انجام داده وبیماری فاویسم دارد از قرص مبندازول استفاده کرد بچه دچار خارش معقد شده
- سرماخوردگی
دخترم سه سال ونیمشه دیروز گرد وغبار بود باماسک بیرون رفت ازدیشب بینیش کیپ میشه و آبریزش داره و احساس میکنم خلط توی بینی وگلوشه ولی تب نداره علتش چیه وچه دارویی بهش بدم
- خواب کودک
سلام خسته نباشید پسر من الان ۲۲ ماهشه و از ۲ ماهگی با خواب مشکل داره از ۲ماهگی تا یکسال ساعت ۴صبح بزور میخواباندمش تا ۹ بیدار میشد و خوابش خیلی سبک بود بعداز یکسال ساعت ۱۲ شب بزور یکساعت طول میکشه تا بخوابانمش . تحرکش خیلی زیاده دو دقیقه یجا نمیشینه با اینحال خودش خسته نمیشه ک بخوابه باید با زور بخوابانمش ایا طبیعیه ؟ ممنون میشم اگه جواب بدید
- خوردن عسل
حواسم نبود به خواهر زادم که ۱۰ ماهشه آبجوش عسل دادم با چایقاشق کلا ۱۰ ۱۵ قاشق شد فکردم مشکلی پیش میاد؟
- چرک گلوی کودک
سلام دکتر دخترمن دو سال و نیمشه تقریبا سه هفته پیش گلوش شدیدا چرک کرده بود دکتر بهش سوسپانسیون اموکسی کلاو داد هر هشت ساعت ۴سی سی دادم دیدم بازگلوش چرک داره دوباره یه شیشه دیگهدادم الان سه روز که نمیدم دوباره گلوش چرک کرده.میگم من شربت رو بیرون یخچال گذاشته بودم ایا اثرش رو از دست داده که،دوباده عفونت کرده.تب هم نداره فقط یه کم ابریزس بینی دارهکه گاهی هم سبز رنگه
- میزان غذای لازمبرای رشد
اقای دکتر پسرم یک سال و چهارماهشه هر چند وقت یک بار اسهال میگیره و هر چند وقت یک بار تاولهای ابکی رو دست پا و گوش میزنه خیلی هم ضعیف ولاغر هستش علت چیه دکتر هم خیلی میبرم ولی فایده نداره
- کارتن
سلام آقای دکتر ، بچه از چه سنی میتونه کارتن نگاه کنه؟ سپاس
- رفلاکس
سلام اقای دکتر خسته نباشید بچم پانزده ماهشه و رفلاکسی هسش میتونم براش شیر پاستوریزه رو شرو کنم؟

