Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست و ارتباط ان با پدی لاکت
سلام دکتر دخترم ۳۵ روزه . تا یه هفته پیش ردزی ۷ الی ۸ بار دفع داشت از شنبه گذشته که بهش پدی لاکت میدم دفعش کمتر شد تا اینکه اخر سر شد روزی یکبار و از دیروز هم دفع نداسته ایا ممکنه بخاطر قطره پدی لاکت باشه؟
- تغذیه
سلام آقای دکتر من دخترم داخل ۹ ماهه براش بیسکوییت مادر رو با موز و آب جوش و کره آب شده مخلوط میکنم میان وعده میدم بخوره اشکالی ندارد؟؟
- نفخ شدید نوزاد
نوزاد 33 روزه دارم که نفخ شدید شکم دارد و شکمش بسیار سفت است و به خود پیچ می آورد و رنگش قرمز می شود.تا الان هم قطره کولیک پد و شربت گل گریپ بهش دادیم ولی تاثیری نداشته.حالا می خواستم نظر شما را هم بدانم؟
- کبودی پای نوزاد
سلام اقای دکترخسته نباشیدپسرم چهل روزه شده سرپاه میگیرم پاهاش سیاه میشه بازدرازش میکنم رنگ پاش برمیگرده خوب میشه خواستم بدونم چرااینجوری میشه باتشکر؟
- خلط کودک یک نیم ساله
شربت سفکسیم به نوزاد یکنیم ساله بدم ضرر داره
- شیر گاو
سلام دکتر به دخترم سه ماه س میتونم شیرگاو یا شیر پاستوریزه بدم 6200وزنشه رفلاکس هم داره شیر خشک میخوره
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم 5ماه 27روزشه سه روزه تب داره امروز تبش قطع شده اسهال شده در عرض 6ساعت معدش 5بار کار کرده آبکی و سبز رنگ. شکمش صدا میده و بی قراری میکنه. بی اشتها شده آب جوشیده میدم بهش. تب و اسهالش از چی میتونه باشه؟ وچ دارویی بدم برا اسهالش؟ وزن تولد 3کیلو پنچ ماهگی 6300
- وزن
سلام و وقت بخیر. پسرم یازده ماه رو تموم کرده. وزنش ۱۰ کیلو هست. وزنش خوبه؟
- سوال از متخصص اطفال
برای شنوایی سنجی وبرای خوابندن نوزاد از چه دارویی میشه استفاده کرد.
- سلام من پسر پنج ماه دارم عمل کلیه هم کرده وقتی بعل میکنم پاهاش کبود قرمز میشه از چیه
سلام
- آزیترومایسین
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه وزنش هم هشت کیلو نیم است سرما خورده چقد شربت ازیتروماسین ۱۰۰ بهش بدم چند ساعتی؟؟
- يبوست نوزاد٢٠روزه
سلام خسته نباشيد بچه ام ٢٠ روزشه تو اين يك هفته فقط دو بار مدفوع كرد و مدفوعش هم سفت نبود و زرد رنگ بود ، فقط با فشار زياد در هنگام دفع داره اونم بعد سه روز مدفوع ميكنه ، واز شير مادر استفاده ميكنه و شيرخشك هم روزى ٢ بار به عنوان كمكى استفاده ميكنه خواستم ازتون كمك بخوام تا اين مشكلى رفع بشه
- شیرخشک پپتی
سلام خسته نباشید آقای دکتر، دخترم ۴ ماهشه و به دلیل آلرژی شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد اما همچنان مدفوعش سبز بود و رفلاکس داشت الان چند روزی هست که آپتامیل پپتی میخوره دیگه رفلاکس نداره مدفوعشم زرد شده اما اسهال گرفته. ممکنه به خاطر آپتامیل پپتی باشه؟ اگر پپتی جونیور بدم ممکنه خوب بشه؟
- تعداد دفعات نوزاد
سلام نوزاد ۴ماهه در روز باید حداکثر چندبار پی پی کند؟پسرم از شیر خشک استفاده میکند
- اسهال استفراغ
سلام اقایه دکتر خسته نباشین امیرعباس بستری شد الان از دوشنبه بستریم که پزشکش دکتر گل شکن هسش که دید امیرعباس استفراغ میزنه شیرنان که میخورد رو عوض کرد گذاشت ببلاک اما امیر اسهالش بسیار شل وابکی و استفراغشم اونقده که از دماغ میریزه نمیدونم چی باید بکنم بخدا خودم خسته شدم
- زردی نوازد
یک ماهشه زردی دخترم برطرف نشده قطره بیلی ناستر هم میدم
- دیربه دیرکارکردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام نوزادسه ماهه دارم که شیرمادروشیرخشک کمکی میخوره وازماه دوم تولدشکمش دیربه دیرکارمیکنه والان یه هفتس که شکمش کارنکرده ورنگ مدفوعش هم سبزه ورفلاکس داره علت دیرکارکردن ورنگ سبز مدفوع نوزادچیه ودرمانش چیه
- میوه
سللم. پسرم ۸ ماهشه. چه میوه هایی بهش بدم؟ باید میوه ها رو بپزم یا خام بهش بدم؟
- غذای کمکی
با سلام وقتتون بخیر آقای دکتر پسرم حدودا چهار ماه نیم داره دکتر گفتن میتونم غذای کمکی رو شروع کنم براش چون کولیک و رفلاکس هم داره خیلی بیقراری میکنه و شبا خوب نمیخوابه سیر نمیشه من با فرنی شروع کردم فقط سوالم اینه چقدر میتونم بدم تو روز که اذیت نشه بعد از فرنی میتونم سرلاک و از کی شروع کنم به پروتئین های گاوی هم آلرژی داره از چه سرلاکی استفاده کنم وزنش ۷۲۰۰ الان داروهای رفلاکس و کولیک و دارم براش میدم ممنون خسته نباشید
- تب نوزاد
با عرض سلام نوزاد ۱۱ ماهه ام با خوردن قطره استامینوفن استفراغ می کنه می تونم قطره رو با شیر خشک قاطی کنم بهش بدم؟

