Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم ۸ماهشه تب داره میخواستم بدونم ایرادی نداره از شیاف و قطره آستامینوفن همزمان استفاده کرد
- گل انداختن لپ
سلام لپ های نوزاد ۴ونیم ماهم گل انداخته خیلی پررنگ نیست سما چپ بیشتره از چی هست چی بزنم؟ شیر خودم شیرخشک و فرنی میخوره
- اولین مدفوع نوزاد
سلام خدمت اقای دکتردخترمن الان شش ماهه است سوالی که داشتم ازشماواینکه مدت هاست ذهن منومشغول کرده اینه که درهنگام تولددخترم پزشک یه چیزغیرعادی شبیه به روده ی دو سه سانتی بعدازدفع مکونیوم دیدکه دخترم روبه بخش نوزادان بردن واون چیزروده مانند رو دراوردن وگفتن که مشکلی نیست امااین همیشه برای من یک سوال بودکه چی بوده وعلتش چی بوده ازشما خواهش میکنم جواب سوالم روبدید.ممنون
- سلام من برا سوزش ادرارم قرص فنازومکس 100استفاده میکنم از دیشب پسرم که 18روزشه جیغ میکشه میتونه از عوارض این قرص باشه؟؟وعلت بیقراری پسرم باشه تو خواب هم نق نق میکنه 😢😳
- آزیترومایسین
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه وزنش هم هشت کیلو نیم است سرما خورده چقد شربت ازیتروماسین ۱۰۰ بهش بدم چند ساعتی؟؟
- سرفههای خشک نوزاد
باسلام دخترم پنج ماهش هست الان یک هفته هست موقع خواب همش سرفههای خشک داره شهرستان ماهم دکتر اطفال نداره ممنون میشم راهنمایی کنید نگرانم
- مصرف شیر خشک
سلام آقای دکتر من بچه م وارد چهار ماهگی شده و خودم شاغلم.شیر خشک نان ،ببلاک رو بهش دادم که اصلا دوست نداشت و نخورد.جدیدا آپتامیل گرفتم که با خوردنش جوش میزنم که با زور و بی میلی میخوره ممنون میشم کمکم کنید
- صدای خرخراز بینی نوزاد
باسلام. نوزاد ۵۰ روز که گاهی اوقات در بیداری از انتهای بینی اش صدایی شبیه خر خر کردن بیرون می دهد که درست شبیه خر خر کردن بزرگسالان است ، با این تفاوت که در هنگام بیداری کودک شنیده میشود. نوزاد تحت درمان کولیک و برفک خفیف دهان است.لطفا راهنمای کنید.باتشکر
- رفلاکس معده
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماهشه رفلاکس داره،بک ماهه ببلاک ای آر میخوره،مشکلش با ای آر رفع شده اما یبوست شدید همش میگیره و وزن خوب نگرفته،بیومیل ای آر رو امتحان کردم دلپیچه گرفت باز سرفه میکرد ده نمیدونم چیکار کنم فقط ببلاک بهش میسازه
- آبریزش دهان
سلام وقت بخیر دختر دوماه و نیمی دارم که از دهانش حباب میده بیرون علتش چی میتونه باشه آیا به مزاج سرد ربطی دارد
- نوزاد
- ویروس سرخک
سلام دکتر یه سوال داشتم خواهر زاده من پیش مامانم زندگی میکنه ونه روز هستش که سرخک گرفته و من هم یه دختر یک سالو چهار ماه دارم که هنوز واکسن ۱۸ ماهگیشو نزده و نه ما میریم خونه مامانم نه اونا میان بخاطر ویروس سرخک میخواستم بدونم آیا مادر من هم باعث انتقال ویروس میشه چون با خواهر زادم زندگی میکنه چون ویخوان بیان خونمون نگرانم آیا بعد از ۹ روز باز هم ریسکه ؟اصلا ویروس سرخک تو محیط زنده میمونه تا چند روز؟؟
- استفراغ
سلام خسته نباشید کودک ما قبلاً غذا خوردنش خوب بود ولی یه یک هفته میشه که هر چیزی میخوره بلافاصله بالا میاره بعد استفراغ هم حالش خوبه کمی هم بی قراری میکنه
- برنامه غذایی
سلام اقای دکتر وقت بخیر برنامه غذایی پایان ۶ماهگی رو میخواستم بدونم چیابایدبدم بی زحمت برای برنامه غذاییش حضوری باید بیام بگیرم؟
- شمع خوردن پسرم
پسر ۱۵ ماهم شمع خورده دیشب ولی از دیروز اسهاله و سوخته شدید ممکنه از دندون نیش هم باشه؟
- در مورد شیر خشک
سلام خسته نباشید..دختر 4 ماه و نیم دارم..4 ماهگی وزنش 6 کیلو و 50 گرم بود..شیر خشک بهداشت (شیر یارانه ای) میخوره..چون در ابتدا سهمیه کمکی شامل شد الان دیگه براش کمه و در کنارش شیر خشک نان 1 میخوره..یکی از آشنایان چند قوطی شیر خشک آپتامیل برام اورد..مشکلی نیست چند وقتی در کنار شیر بهداشت،شیر خشک آپتامیل هم بهش بدم؟ دیگه بعدش دوباره نان 1 بهش میدم. مشکلی نیست؟
- فسفر بالا
سلام ببخشید من نوزادی رو از بهزیستی میخوام به فرزند خواندگی بگیرم.حالا یه سوال داشتم این دخترم دو ماهه هست که انگار در آزمایشات به عمل آمده فسفرش بالا بوده ولی نمیدونم چند بوده.فسفر بالا خطرناک.راه درمان داره.و راه درمانش چیه؟
- شربت اموکسی سی لین ۱۲۵ ب پسرم میدم پسرم نه ماهشه ضرر دارد یا نه؟
- جای واکسن عفونی شده آیا؟
سلام. بعداز واکسن پسرم زیربغلش اندازه گردو قرمز شده. بیقراری، داره الان 4ماهه است چکارکنم؟
- برگشت کولیک
سلام آقای دکتر ببخشید میشه شیر خشک نان اچ آ واپتامیل اچ آ را ترکیب کنم وبه دختر 5 ماهه بدم؟ یا مشکل ایجاد میکنه؟ سوال دومم اینه اگه بچه ای کولیک داشته باشه 5 ماهگی خوب بشه امکان داره بعد دو هفته دوباره شروع بشه یا نه یه مشکل دیگه داره و کولیک دردسر دار تا کی ادامه داره؟

