Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیاف و تب دیازپام
سلام پسرم دو سال و نه ماهشه مریض شما با سابقه تشنج وزنش بیست و چهار کیلو هنگام تب شیاف سیصد و بیست و پنج بزارم مشکلی نیست تبش بالا باشه با صد و بیست و پنج دیر میاد پایین .شیاف دیازپام پنج هم میزارم .
- دوز شربت سفکسیم
سلام.وقتتون بخیر ببخشید دوز شربت سفکسیم ۱۰۰ برای دخترم که ۳ سال و نیمش هست و تقریبا ۱۵ کیلو وزنش هست، چقدره؟ ۱۲ ساعتی چند سی سی؟
- رابطه جنسی
سلام وقتتون بخیر دختر من چند روزه که در مورد رابطه جنسی ازم سوال میپرسه 7 سالش هم هست چه جوابی بهش بدم ؟
- سلام شربت آند آمین چند قطره برای بچه ۲ سالش اس
- تخم مرغ محلی
سلام و خداقوت دخترم ۱۴ ماهشه میتونم بهش تخم مرغ محلی بدم ؟
- نیش پشه آئدس بعد از ۷روز
سلام آقای دکتر خسته نباشین دخترم ۵ سالشه هفته پیش دخترمو پشه آئدس نیش زده جاش بدجور ورم کرده بود وقرمز شده بود بردم دکتر بهش پماد کالامین تجویز کرد چشماش از قبل عفونت داشت دکتر تشخیص داد آلرژی داره انتی هیستامین و شربت ضد سرفه تجویز کرد برا چشماش هم پماد جنستیک داد ی تب بر نوشت گفت اگه تب کرد هر ۸ ساعت ۵ سی سی بده بخوره الان بعد ۷ روز تو مدفوعش ی چیزایی شیره ای لزج میبینم احتمالا عفونت داره چه چرک خشک کنی بدم بهش تاخوب بشه آقای دکترکرم بین
- طرز مصرف
دخترم ۶ سالشه و ۱۸ کیلوگرم وزنش هست شربت آزیترو ۲۰۰ چند سی سی وچندساعت یکبار هستش؟
- رشد مناسب
سلام پسرم 11ماهه اس و8.7کیلوگرم وزنشه باقد 79،سانتیمتر.آیا رشدش خوبه خیلی نگرانم
- گلو درد
سلام آقاي دکتر دخترم 22ماهشه و گلو درد داره آب دهانش را نمبتونه قورت بده و تب ميکنه تبش کم و زياد ميشه وزنش 10کيلو 500 هست.بردمش دکتر گفتن هر 6ساعت 5 سي سي شربت استامينوفن و کوآموکسي کلاو 457 5 سي سي هر 12ساعت .آيا مقدار تععين شده داروها با توجه به وزن و سن بچه مناسب است؟؟زياد از حد نيست کوآموکسي کلاو 5سي سي؟؟؟
- وزن کودک
سلام لیدمیل برای کودکان ۵سال خوبه اخه بچه ام وزنش پایین
- گرفتگی بینی و عطسه
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۱۷ماه هست الان دو روزه موقع شیر خوردن و خوابیدن به پشت بینیش صدا میده انگار گرفتگی داره در طول روز هم چندتا عطسه میکنه به نظرتون چیکار کنم؟
- از شیر گرفتن کودک
سلام دکتر دختر ۲۲ ماهه ای دارم که ۴ روزه شیر نمیخوره یعنی یکم سینم زخم شد دیگه اوف گفت و نخورد والان هم شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بو میکنه بدش میاد چه جوشیده چه همونجوری میترسم از نظر کلسیم کم داشته باشه بخصوص اطرافیان که میگن حتما شیر پاستوریزه بخوره ،حتی شیر خشک هم نمیخوره .وکلا کم فذاست و با بازی غذا میخوره روزی ۴ وعده بهش غذا میدم .ولی شیر برنج و سوپ شیر رو میخوره .حالا باید چکار کنم خیلی نگرانم ..همین ۴ وعده کافیه در کنارش که شیر خودم حذف شده رو چیکار کنم ممنون
- یبوست کودک۱۸ماهه
دخترم ازیک سالگی دچار یبوست شد دکترشربت لاکتوز دادیک هفته استفاده کردم وبعد خوب شد بعداز یک ماه دوباره دچار یبوست شد واین بار دکتر بهش یک شربت گیاهی دقیقا اسمش یادم نیست ولی از ترکیب گل گاوزبان وچند گیاه دیگه بود این دارو هم وقتی تمام شد باز هم خوب نشد درحال حاضر دو ماه پودر پیدرولاکس استفاده کرده که روزیک قاشق در یک لیوان حل می کردم ودرطول روز بهش می دادم وچون دوماه تمام شدیک هفته یک قاشق مرباخوری دادم بعد از 8روز بااینکه پودر یک قاشق مرباخوری می دادم یبوستش برگشت میشه راهنمایی کنید واینکه ازمایش تیروییدداده ومشکلی نداشت
- چرا رنگ پای پسرم خیلی زرد است
- امپول بتامتازون برای کودک چهار و نیم سال به اندازه یک سوم دکترشون گفته تزریق بشه ایا عوارضی دارد
- شربت زینک سولفات
سلام پسر11 ماهه دارم مولتی ویتامین و شربت اهن وشربت کلسیم هم میدم وزنش 9.5 کیلوگرمه میخوام بدونم خوبه یاشربت زینک سولفات هم بدم ؟چندسی سی و تاچه مدت ؟
- کم ادراری کودک
کودک سه و سال و نیم دارم که حدود یک هفته است که فقط تقریبا روزی یک بار ادرار میکنه گاهی وقتا هم احساس میکنه ادرار داره ولی ادرارش نمیاد ممنون میشم جواب بدید که علتش چیه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر . پسر 2 ساله دارم از شنبه سرماخورده بود ازیترومایسین. شربت سرفه سیموسپان . سیتریزین و اسپری بینی استفاده کرده . الان چندروزه گذشته بینیش پر میشه و اینکه خلط داره و وقتی میخوابه سرفه خلطی داره میخوام بدونم داروی خاصی باید استفاده کنم یاخیر؟
- واکسن
سلام اقای دکتر وقت بخیر. پسرم دو سال و شش ماه دارد. امشب که بیست و پنجم شهریور هست برای اولین بار واکسن آنفولانزای فرانسوی را تزریق کرد. واکسن بعدی را باید چند هفته ی بعد ترریق کند ؟؟ آيا باید واکسن بعدی را مجدد ترریق کند یا نیازی نیست . متشکرم
- سرما خوردگی
سلام دختر من ۳ سالش تب داره ۵ روزه گلوشم خلطی شده دکتر براش چرک خشک نوشته چقدر باید بدم بهش

