Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر کودک من ۵۸روزشه.احساس میکنم سرماخورده عطسه میکنه گاهی اوقات انگار پایین بینیش خیس میشه آیا یعنی سرما خورده؟؟یا بخاطر گریه که عطسه میکنه داخل بینیش آب می مونه این شکلی میشه؟
- مدت زمان استفاده از قطره بینی
سلام دکتر ببخشید تا چند روز باید از قطره بینی سدیم کراید برای نوزاد دو ماه باید استفاده کرد و اگر بعد از این مدت خوب نشد چکار کنیم ممنون دکتر جان
- سیاه شدن پا
سلام دخترمو وقتی بغل میکنم پاهاش سیاه میشه ازچیه میترسم بغلش کنم چیزیش بشه وقتی میزارمش خوب میشه ۶ماهشه
- غذا
سلام اقای دکتر ،،پسر 9 ماه و ده روزه ای دارم میخوام بهش روزانه پنیر کم نمک بدم ،،لطفا میگین مقدارش باید چقدر باشه ؟؟
- نوزاد ۲ماهه انسداد مجاری چشم
سلام وقتتون بخیرپسرم دوماهشه از وقتی بدنیا اومد انسداد مجاری چشم داشت متخصص اطفال قطره باکتی ماید ۱۰داد و گف مالش بده تیغه ی بینی را دوروزه شروع کرده قی کردن وزرد رنگه بخاطر ماساژی هست ک دادم؟ قطره رو چجور مصرف کنم؟
- ریفلاکس
سلام دکترساشه۱۰ راکه به من معرفی کردیدبه پسر۶ماهم واسه رفلاکسش بجای قرص امپرازول۲۰صبحهانصف به پسرم بدم لطف میکنیددستورمصرفش وچه موقع به پیرم بدم رابدید
- شربت زینک سولفات
سلام آقای دکتر،خسته نباشید خیلی ممنون که واسه پاسخ دادن به سوالای ما وقت میگذارید واهمیت میدید،میخواستم بپرسم شربت زینک سولفات واسه بی اشتهایی شیرخواری که سه ماه و۵روزه اس هم قابل استفاده هست واینکه چقد باید بهش داد،پودر امپرازول،قطره آ.دوپدی لاکت هم میخوره تداخل داریی ایجاد نمیشه؟
- فاویسم
سلام و خسته نباشید یک پسر دوماهه دارم که مشکوک به فاویسم هست.بهم گفتن که باقالا نخورم(چون شیر می دم)و همینطور یه سری داروها که لیستش رو دادن و حشره کش و نفتالین استفاده نکنم.اما در مورد خوراکی ها جایی خوندم که چیزهایی مثل لوبیا سبز هم که از خانواده باقالا هستند و عدس و نخود و لوبیا هم نباید بخورم این درسته؟
- ریزش ابرو
سلام خسته نباشید پسرم ۴ ماه ونیمه ازسه ماه ونیم داره کم کم ابروهاش میریزه عادیه ؟؟ ازدوماهگی مولتی میدهم تازگی هم آهن بهش میدهم خیلی نگرانم توغربالگری دوبار گرفتن تیروئید نداشت البته چون شیر نداشتم یه هفته اول شیر خشک دادم نمیدونم میتونه نتیجه رواشتباه کرده باشه یانه
- تب نوزاد ۲ ماهه بعد از واکسن
تب داره و بدخلقی میکنه
- دخترم پاهاش رو میندازه روهم و زور میزنه
سلام چند روز پیش پیام دادم راجب دخترم سوال پرسیدم گفتم دخترم پاهاش رو میندازه رو هم و زور میزنه و عرق میکنه.امروزبردمش پیشش متخصص گفت ب این کار میگن خودارضایی اما دخترم ب بدنش دست نمیزنه چطور ممکنه
- سلام دختر من سه ماه و بیست روزشه سه روزه مدفوع نکرده فقط باد شکم داره چکار کنم ؟ گریه و اینا نمیکنه اصلا
سلام
- قطره اهن
سلام اقای دکتر من ۳روز پیش دخترمو اوردم پیشتون ۳ماهو ۱۱ روزشه که وزنش موقع تولد ۲۵۰۰ بود والان ۵۴۰۰ گفتین کمه وزنش ،شیرخشکم کمکی میدم ولی یادم رفت بهتون بگم که قطره اهن باید بدم یانه؟؟بعد واسه اینکه وزن بگیره باید چیکارکنم ممنون ازپاسخگویتون
- سر
سلوم دایره گودی کوچیک و نبض دار روی سر پسر سه ماه و نیممه ایا طبیعی خیلی نگرانم کرده
- قطره آهن
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۶ماهشه بردمش خانه بهداشت واسه واکسن ومراقبتبهش قطره فربولین ومولتی ویتامین بهش دادند۱۵ روزه قطره ها وغذای کمکی بهش میدم رفلاکسش خیلی بدترشده فقط فرنب باشیرخودم وسوپ بهش دادم آیاعلت بدترشدن رفلاکسش قطره آهنه؟منم توبارداریم قرص آهن میخوردم همینطورمیشدم قرص لانزوپرازول برام نوشتن میشه لطف کنیدیطره مولتی ویتامین وآهنی که ررای رفلاکسش ضررنداشته باشه به من معرفی کنیدممنوم
- ترس نوزاد۱
ترس نوزاد به خود خود ازبین میره یا باید کاری کرد
- فرنی
سلام دکتر خیلی جاها شنیدم تو کشور های دیگه بعد از چهار ماهگی غذایی کمکی رو شروع میکنن دخترم واکسن چهار ماهگی ش رو زده میتونم بهش فرنی و لعاب برنج بدم؟
- عفونت سوراخ گوش
سلامدخترم ۶ ماهشه.۴هفته پیش گوشش رو سوراخ کردیم که به مدت دوهفته با الکل ضد عفونی کردم.الان هفته چهارمه و متوجه شدم سوراخ گوشش ترشح چرکی داره و خودش کمی تب داره،راهنمایی میکنید چه اقدامی انجام بدم؟تشکر
- عصب نوزاد
سلام خست نباشید ایا با لمس زیر پای نوزاد حتما نوزاد باید ازخود واکنش نشان دهد .ایا درست است که میگویند اگر نوزاد واکنشی نشان ندهد حتما فلج مغزی شده است
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام خدمت آقای دکتر.پسرم سه ماهشه چندروز پیش چشماش غی می بست با چای تازه دمکرده شستشو دادم خوب شد ولی سرفه های خلط دار داره چکار کنم خوب بشه؟آبریزش داشت قطره استامینوفن دادم خوب شد

