Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۳ سالشه سرماخورده فقط عطسه و ابریزش دا ه چی باید چ ساعتی و چند سی سی
- تب کودک
سلام دخترم18ماهه هست تب داره شربت استامینوفن خریدم چندسی سی بدم ممنون
- یبوست دختر دو ساله و پنج ماه
سلام خسته نباشید
من دخترم دو ساله و پنج ماهشه و هر سه روز یه بار شکمش کار میکنه. نمیدونم چرا یبوست داره. میشه لطفا کمکم کنید.
ممنون
- حرف زدن کودک
سلام خسته نباشید پسر من ۲سال و پنج ماه دارد.تعداد زیادی کلمه بلد است بیش از ۱۰۰ ولی جمله فقط آب بده را میگوید.فعل هم مثلا بیا برو بده نیست.چند کودک هم سن او در فامیل جمله بندی خوب دارند.پسرم باهوش است و دستوراتی مثل برو دم دستشویی یا لیوان را بیار و مشابه اینها را انجام می دهد.این که نسبت به کودکان فامیل هنوز جمله بندی نمی کند جای نگرانی دارد؟با سپاس از شما
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام پسرم۹سالشه سرفه میکنه .ابریزش بینی داره .چه مقدار باید شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم؟
- وزن کم@
دکتر دخترم ۱۱ماهشه و وزن تولد۳۶۰۰ الانم ۸کیلوعه (قدش ۷۱سانت و دورسرش ۴۳سانت در ده ماهگی بوده )لاغر وضعیفه ۴ماه کامل شیرمادر خورده و ببعد تا ۶ماهگی کمکی شیرخشک نان واز ۶ماه کامل شیرخشک خورده نان۲ چیکار کنم چی بهش بدم وزنش خوب بشه خیلی ضعیفه میم پراقالی روزی ۵سیسی میدم چند روزیه و نیوهم خوراکی دکتر ۱۰تا داده دستود خوردنش چیه؟ وشما پیشنهادتون چیه که اوکی،شه لاغریش؟
- برفک دهان
سلام بچم ۱۱ماهشه سه روزه دهانش برفک زده علتش چی میتونه باشه ،؟ و درمان ،،،؟ ممنونم
- میزان شربت آموکسی سیلین
کودک ۲۸ ماهه با وزن ۱۵ کیلو چقدر نیاز هست مصرف کند برای عفونت و قرمزی آلت تناسلی
- استفراغ کودک 1ساله
سلام پسرم من 1سالشه شیر خشک بیومیل ای آرمی خوره خوب بوده براش ولی ۱هفته است استفراغ می کنه خواستم بدانم مشکل از شیر خشکه یا باید شیر خشک عوض شده چه نوع شیر خشکی بهش بدم ممنون راهنمایی کنید
- بوی بددهان
باسلام من یه پسرسه ساله دارم دوهفته پیش سرماخوردولی سرماخوردگیش بیشترشبیه سرماخوردگی آلرژیک بودشربت آزیترومایسین دادم بهش خوب شدولی الان یک هفته هس دهنش بوی بدی میده بامسواک زدن خوب نشددندون خراب یا لثه عفونی هم نداره فقط توخواب مدام آب دهنشا قورت میده بدنش طوریه که همینکه هواسرد بهش بخوره زود سرمامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنین به خاطرچیه
- ایا از قطره بیلی استاپ واهن میتوان همزمان استفاده کر د
- گرفتگی بینی
سلام پسری ده ساله دارم و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟لطفا راهنمای کنید.
- سلام احساس برامدگی زیر نوک سینه
سلام وقت بخیر دخترم هفت سالشه چند روزی هست که سینه سمت چپش ورم کرده وزیر نوک سینش یه چیز گرد هست که وقتی دست میخوره درد میگیره کمی هم نوک سینش تورفته خیلی نگرانم توروخدا بگید خطرناکه
- سلام برای کودک ۴ سال سفکسیم ۱۰۰ با وزن ۱۳ کیلو چقدر مصرف شود
سلام برای کودک ۴ سال باوزن ۱۳ کیلو سفکسیم ۱۰۰ چقدر در شبانه روز مصرف شود ممنون
- جایگزین شربت فامنتین دی سی
سلام آقای دکتر .پسرم یک سال و پنج ماهشه شربت فامنتین دی سی سخته خوردنش براش . پنج سی سی تجویز شده براش . شربت آزیترومایسین جایگزین خوبیه؟ و چند سی سی باید بدم بهش عفونت گوش و گلو داره با امروز شیش روزه ک مریضه ازدیشبم نبش قطع شده لطفاً راهنمایی کنید مچکرم
- سلام وقتتون بخیر چندروزی است ناخنهای دخترم ازریشه زرد شده ودرحال افتادن هستند مشکلش چیه
- مقدار و نحوه مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰
سلام پسرم ۶ سالشه ۲۱ کیلو هست تب و عفونت شدید گلو داره روزی چندبار و چه مقدار شربت آزیترومایسین 200 ، ۳۰ میلی لیتر بهش بدم؟
- شربت فاموتدین
سلام دخترم نزدیک ۶ سالشه همیشه معده ش ترش کرده پارسال کپسول ژومپرازول مصرف کرد که تا امسال خوب بود. اما الان که دوباره معده ش ترش میکنه شربت فاموتدین صبح و شب ۱.۵ میل بهش دادم که کامل خوب نشده و گاهی مری و معده ش سوزش داره .به نظر شما دوزش کم نبوده ؟دکتر گفت شبها ۲.۵ میل بده اما من هر صبح و شب ۱.۵ میل دادم
- خارش گلو
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم۱۵سالشه امروز صبح گفته گلوم خارش میکنه انگار یه چیزی رو گلوش گیر کرده همش گلوشو صاف میکنه تک تک سرفه هم داره بنظرتون چیکار کنم؟ ماست میتونه بخوره؟ممنونم ازتون
- وزن کودک
سلام آقای دکتر گلاب ب روتون دفع دخترم جذب پوشک ه،ممکنه رو وزنش تاثیر منفی بذاره؟۵ ماهشه

