Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت
شیر خوار ۷ ماهه دارم که زود زود عفونت ادا رار دارد ۳۵ هفته بدنیا اومده ختنه ام مشده علتش چیست
- الرژی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر آقای دکتر شش ماه پسرم تمام شده و شیر خودم رو میخوره از روز اول که بهش قطره مولتی ویتامین وفرنی دادم دور لب و زیر گلو سینش پر از جوش شد احساس کردم به آرد برنج حساسیت داره بجای آرد برنج نشاسته ذرت استفاده کردم ولی تغییر نکرده تا قبل از شروع غذا مشکلی نداشت ممکنه از قطره مولتی باشه از قطره ویتو کبد استفاده میکنه
- یبوست و زور زدن نوزاد
آقای دکتر من قبلا آپتامیل پپتی جونیور میدادم شما گفتین ببلاک ای ار بدین الان کدوم شیر خشک و بدم ؟در ضمن از وقتی پدیلاکت دادم بچه اینجوری شده .البته ببلاک ای ار وقتی میدم دیگه بالا نمیاره اصلا ولی خیلی زور میزنه ولی آپتامیلو میدادم بالا می آورد.بعدش شما گفتین از 4 ماهگی میتونم غذای کمکی بدم یکم بیشتر راهنماییم کنید ممنون میشم .
- یبوست و کولیک
سلام. اقای دکتر بچه یکماهه من کولیک داره . شیر خشک هم ببلاک1 استفاده میکنه و شربت کولیک از هم استفاده میکنه و اینکه شکمش کار نیکرد ولی از شنبه کار نکرد تااینکه دیروز روغن گلیسیرین زدم و کار کرد از دیروز تاامروزم کارنور خیلی بخودش میپیچه . بنظرتون روغن بزنم بازم میترسم عادت کنه یااینکه شیرخشکش رو تغییر بدم؟
- مکمل ویتامین
سلام دخترم ی سالش هست بهش قطره آد میدم و قطره آهن سان اکتین میدم همین دو تا رو ادامه بدم یا اگه باید عوض کنم میشه معرفی کنید چی بدم بهش
- قطره چکان
سلام ببخشید اقای دکتر یک سی سی یک قطره چکان میشه ؟ یعنی ۲۵قطره؟
- قطره چشمی
سلام اقای دکتر برای عفونت چشمنوزاد قطره ی سولفاستامید و پماد چشمی اریترومایسین گفتین استفاده کنم . خواستم بدونم این دو دارو برای نوزاد سه ماهه ی فاویسمی قابل استفاده هست؟
- آزمتیش مدفوع
شیرخوار ۴ ماهه آزمایش مدفوع سه مرحله ای انجام دادیم، فقط در یک نمونه مقدار گلبول سفید ۲ تا ۳ بود، کالپروتکتین هم ۱۱ بود، آیا آلرژی دارد؟ ظاهر مدفوعش همیشه خلطی هست. نفخ و دلدرد هم دادد و بالا آوردن شیر
- سرماخوردگی نوزاد ۵۰ روزه
با سلام نوزادم ۵۰ روزشه سرماخورده خلط پشت حلق داره د بی قراری و سرفه. دکتر بهش آزیترومایسین داد و قطره بینی امکان دادن شربت سرماخوردگی ب نوزاد ۵۰ روزه هست؟ سوال دیگرم ک ج نوع بخوری براش مناسب تره
- اگزما
دخترم اگزما دارد چه بزنم برود ۴ ماه دارد
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت ایاقطره کولیکیدبرای رفلاکس نوزاده؟
- بی قراری در شب
سلام دخترم یکسال و بیست روزشه شبا خیلی بیقراره همش گریه می کنه با دمر خودش میندازه و کمرش حالت گنبدی میکنه.بردم دکتر تشخیص نداد.یک هفته است اسهال هم هستش اما عذرخواهی می کنم زرد رنگ.بدون تب .هنوز دندون در نیاورده.دایمتیکون هم میدم آروم نمیشه.موقع خواب اینجوری بی قراری میکنه هر یک دقیقه بیدار میشه گریه میکنه
- تب ۳۸
سلام آقای دکتر پسرم ۱۱ماهشه بیمار خودتونه.دیروز از صبح یکمی داغ بود سر و زیربغلش غروب براش پاراکید گرفتم قبل اینکه بهش بدم یهو بیحال شد بدنش شل شد ولی چشمش باز بود بالاسرش نگاه میکرد چشماش میچرخید ترسیدم فوری رسوندم ۱۷ شهریور تبش ۳۸ بود اکسیژن هم خوب بود گفتن ببر خونه هر ۴ ساعت پاراکید بده .الانم دیشب تبش قطع شد کلا تا صبح مدام چک کردم کاملا بدنش سرد و خنک بود صبح بیدارشد یکمی گرم بود تب سنج گذاشتم ۳۷.۶ بود الانم دندونش خیلی اذیتش میکنه ماه قبل هم دندون بالا داشت در میومد یه روز تب داشت با قطره کنترل کردم خوب شد. اسهال استفراغ هم نداره دیروز غذا و شیرش رو هم خورد بنظر شما لازمه ببرم پیش خانم دکتر تبریزی ویزیت بشه امروز؟خودتون معرفی کردین در نبود شما
- امپول دو ماهگی
سلام دخترم دو ماهشه وزنش پنج کیلو وصد هستش بعد از زدن واکسن دو ماهگی اول جای واکسن کبود سفت و بعد هم قرمز و آبسه زد دکتر بهش سفالکسین داده الان یک روزه داره استفاده میکنه ولی تغییری نکرده الان شش روز از زدن واکسن میگذره تب نداره پاهاشم حرکت میده ایا مشکلی هست.باید چیکار کنم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید
- سلام اموکسی سیلین
ب نوزاد ۶ ماهه چقد باید اموکسی سیلین داد
- تب نوزاد ۵ماهه
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر نوزاد من ۵ماهشه به دلیل سرما خوردگی واکسن ۴ماهگیشو دیروز زدیم الان تبش ۳۸.۵با قطره استامنیفون پایین نمیاد چیکار باید بکنن ممنون میشم کمکم کنید
- شیرخشک
سلام پسرپنج ماهشه رفلاکس داره.دیگه شیرخودمونمیخوره البته توخواب میخوره توبیداری نه.میخوام شیرخشک بدم بنطرشماچی بدم؟؟
- سرماخ
سلام. ببخشید پسرم 6 ماهشه یه هفته میشه سر ماخورده. آبریزش بینی داره. یه کم صداش گرفته. اشتهاش هم کم شده چکار کنم
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- شربت
سلام . بچم کولیک داره دکتر گفتن روزی 30 قطره در سه وعده شربت کولیک ایزبهش بدم . الان دوردز چون شبها بی تابی میگرد گریپ میچر هم تجویز کردن که البته گفتن اگه خیلی بی تابی میکنه بهش بدین . دیشب بهش دادم ولی 10قطره کولیک ایز رو ندادم . میخواستم بپرسم همینکار درسته یا کولیک ایز هم باید بدم؟واینکه گریپ میچر خواب آوره؟

