Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- باز شدن مجراي اشكي با قطره
سلام آقاي دكتر آيا امكانش هست مجراي اشكي با قطره و پماد باز شه همچين چيزي هست؟ امروز يك خانمي ميگفت پسرش رو برده دكتر تو يك روز با قطره و پماد باز شد و قي هم تمام شد شدنيه؟؟؟
- مدفوع نکردن نوزاد
نوزاد یکماهم ده روزه شکمش کارنکرده ازشیرخشک هم کمکی استفاده میکنم
- بی قرای و گریه
سلام وقت بخیر نوزاد حدود ۷ ماهه دارم روزها غذای کمکی و شیر یخوره و خواب اش هم نسبتا مناسب هست ولی شبها یک کمی اذیت میکند هر یک ساعت شروع به گریه کردن می کند شیر میخوره و یک کمی هم در در بغل تکون میدهیم میخوابه و همین روال را تا صبح هر یک ساعت و تکرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- عفونت چشمی نوزاد
با سلام پسر ۴ ماهه من یک هفته پیش سرماخورده الان ۳ روزه چشم راستش شب ها ازش عفونت میومد قطره باکتی ریختم خیلی بهتر شد الان چشم چپش هم اونطوری شده میخواستم ببینم همین قطره رو من ۸ ساعتی یک قطره میریزم کفایت میکنه؟؟
- لرزش دست
سلام،ابتدا از خداوند میخوام طول عمر باعزت همراه با سلامتی ب شما بدن ک جایی رو فراهم کردین تا مادران دغدغه مند بتونند بدون هیچ نگرانی از لحاظ مالی و بعد مسافت سوالات دلبندشون رو بپرسن،،اجرتون با خدا پسرم دو سالشه از نوزادی در خواب مواقعی ک میخواد این پهلو اون پهلو بشه دستاش بشدت میلرزند،، حقیقتش دکتر منغز اعصاب نبردم تا بحال،چون درگیر مشکلات دیگش بودیم،، ممنون میشم کمکم کنید
- تاخیرگفتار
سلام..پسربچه من ۳سالشه الان نزدیک ۱سال ونیمه فقط همین ۱۰تاکلمه رو اونم اگه من بگم تکرار میکنه ولی مدام کلمه بابا رو باخودش تکرار میکنه..به حرفامون قشنگ گوش میده هرکاری بگیم برامون انجام میده شنواییش خیلی خوبه ارتباط چشمی هم داره.بردم پیش پزشک اطفال یکماهه شربت اویترات وقرص روتین مصرف میکنه وتا الان تاثیری نداشته...به نظر شما مشکلش چیه؟
- سلام اب ریزش دهان بچه سه ماهه
- آیا شربت تئو فیلین جی برای نوزاد ۵ماهه مناسب است
- مصرف انتی بیوتیک
دخترم نزدیکشش سالشه ، الان یک هفتس روزهای اول تب و دل پیچه داشت بعداز خوردن دیفن هیدامین و شربت بروفن دو روز بهتر شد بعد سرفه هاش شروع شد دو روز هم شربت پلاژین مصرف کرد کمی خوب و دوباره اوت میشد مریضیش الان روز ششم دوباره تب با سرفه های عفونی داره.... آنتی بیوتیک هم گیرم نمیاد اصلا بهش بدم بهم گفتن نصف قرص سفکسیم ۲۰۰ میتونم بهش بدم ...نظر شما چیه آقای دکتر ....
- شیشه
اقای دکتر سلام بچم تازه 9ماهش شده امروز ظهر خوابم بود بیدارکه شدم دیدم بچم شمعو شکونده پارافین داخلشو خورده دستو پاشو یکم بریده بود ولی ترسم اینه که نکنه خورده باشه..بهش فرنی و غذادادم ک دفع کنه پارافینو وقتی پی پی کرد دفع کرده بود مقداریشو ولی بادست لمس کردم چیزی تیزی به دستم.نخورد ..چیکارکنم اقای دکتر خیلی میترسم لطفا راهنمایینم کنین😢😢
- با سلام.دختر ۴ سالم کف پاش زرد شده علتش چیست
کف پای دختر۴ سالم زرد شده
- گریه شدید نوزاد
با سلام و وقت بخیر. دخترم 33 روزه است و یک هفته است که شب ها بین ساعت 22 تا 24 گریه های شدید دارد. جیغ میزند. نمیتواند شیر بخورد و مدام بیقراری میکند. قطره کیدی کولیک هم بهش دادیم اما بعضی روزها با دادن قطره خوب میشد و بعضی روزها هیچ تاثیری نداشت. در نهایت احساس میکنم هر شب بعد از گریه طولانی خسته میشه و میخوابه و تا ساعت 22 فرداش خیلی اروم هست. خوب شیر میخوره و خوب میخوابه. شیر مادر هم میخوره. طبیعی متولد شده و زمان تولد سه کیلو و هفتاد گرم بوده. رشدش هم خوب بوده تا الان. غذاهای نفاخ هم نمیخورم. ممنون میشم راهنمایی کنید چه کار کنیم.
- کره
سلام آقا دکتر ایا زدن کره به غذای هر روز و هروعده نوزاد ضرری نداره؟.نوزادم کمبود وزن داره بر هر وعده چ مقداربزنم کافیه
- گلو درد کودک 7 ساله
با سلام پسرم 7 ساله هست با وزن حدودا 20 کیلو
از صبح کمی احساس گلو درد دارد ایا سفکسیم 100 بهش بدهم؟ - خواب نوزاد
خواب روز دختر سهماهو ۱۵ روز خیلی سبک زود بیدار میشه چه کنم
- قد
متوجه نشدم بعداز درمان آزمایش ادرار سسه بدم چی هست چطوری باید بدم
- سلام پسرم 9ماهشه آبریزش بینی داره چه دارویی میتونم بدم
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام دکترعزیز نوزادی ۲۱روزه دارم اسهال ودل پیچه داشت به دکتر متخصص کودکان مراجعه کردم پدیلاکت ودایمیتیکون تجویز کردنداسهالش خوب شدولی دلپیچه ونفخ شدید داره .طوری که شباازساعت ۲به بعدخواب نداره بعضی اوقات نیز ترش میادتوگلوش لطفا همکاری کنیدباتشکر
- دل درد و بی حالی
با عرض سلام و خسته نباشید. دخترم ۵ سال و نیمه.جدیدا توی ماشین دل درد میگیره و بی حال و کلافه میشه.اصلا دوست نداره توی ماشین بشینه . بعضی وقتها هم حالت تهوع داره توی ماشین.ممنون میشم راهنماییم کنین که چیکار کنم که حالش بهتر بشه و اذیت نشه دیگه. باتشکر فراوان
- ورم پلک بالای چشم
سلام پسرم ۳ سالشه دیروز از خواب بلند شد پلک بالای چشمش ورم داشت .کمکم خوب شد امروز دوباره صبح بعداز بیدار شدن پلکش به شدت ورم داشت و در طول روز ورمش کم نشد من قطره باکتی ماید ۶ ساعته ریختم ولی نگرانم نمیدونم چه بکنم و علتش چیه

