Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نحوه خوابیدن
سلام خسته نباشید وقت بخیر نوزادم ۴۲ روزه است از بدو تولد موقع خواب سرش رو رو به کمر خم میکنه و پاهاشو هم به سمت کمرش میبره تقریبا حالات حلال برعکس.حتی موقع بیداری وقتی بلندش میکنم نیز سرش رو رو به بالا میگیره و گردنش و سفت میکنه ایا مشکلی داره؟؟میشه راهنماییم کنید چیکار کنم
- آفت دهان نوزاد ۳ ماه
سلام اقاى دکتر خسته نباشيد. نوزاد 3 ماهه من دهنش آفت زده بود کل دهنش پر شده بود قطره نيستات هر 8 ساعت ميدادم بهش پنجمين روز ديدم فقط يه دونه مونده ديگه قطره ندادم از فرداش بازم دهنش پر شده. چى کار کنم بازم از قطره بدم؟
- شربت زینک سولفات
سلام خدمت دکترمحترم روش استفاده ازشربت زینک سولفات واینکه چ مقداربایدبه نوزادهشت ماهه بدهیم وایاتاثیرخوبی برای رشدقدداردتاکی بایدبدهیم
- ویتامین د
با سلام ، پسر نه ماهه ام اسهاله، دکترش گفته هفته ای یک قرص ویتامین د ۵۰۰۰۰ بدم... به نظرتون بهش بدم؟ طوری نمیشه؟ چهار هفته ...هر هفته یه قرص
- نوزاد زیریک سال
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید ی سوال داشتم ازتون پسرم۹ماهشه میخواستم بپرسم ک میتونم عروسی اینا ببرمش چون شنیدم برای بچه خوب نیس سروصدای عروسی
- پیچ تاب وگریه نوزاد هنگام خواب
سلام پسرم دو ماه ونیمه است خیلی گریه میکنه وخواب راحت نداره همش به خودش میپیچه وگریه میکنه از خواب میپره شیر خشک میخوره از کنار دهنش میره بیرون میزارم زمین گریه میکنه ازخواب میپره آرامش نداره
- شيرنخًوردن
بإسلام دخترم شش ماهشه هر هفت ساعت شير ميخوره مخصوصًا تو خواب كه اصن اي نميزنه شيرخشكيه
- غذا
سلامآقای دکتر فرمودید سرلاک برنج با موز جدا جدا بدم اما نمیخوره جدا.اما ترکیب میکنم میخوره.حتما باید جدا بدم؟
- سرفه
باسلام خدمت آقای دکتر یه دختر۹ماهه دارم فقط صبح سرفه میکنه که ازخواب بلندمیشه دکترم بردم شربت دکسترومتورفان باسالبوتامول نوشت یه مدت خوب شددوباره سرفه می کنه شماره پیشنهادی داریدممنون میشم
- سرماخوردگی نوزاد۶ماهه
سلام خوبین ببخشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش گلوش وبینیش خلط داره وبیقراری میکنه باید چکارکنم
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۴ ماهشه و به دلیل سرماخوردگی شدید بهش ۶ روز آنتی بیوتیک دادم از وقتی آنتی بیوتیک رو شروع کردم اسهال گرفت و الان یک هفته هست که آنتی بیوتیک رو قطع کردم اما اسهالش خوب نشده با وجود اینکه بهش پدی لاکت هم میدم. چند روز بعد از مصرف آنتی بیوتیک باید اسهالش خوب بشه؟
- تغذیه کودک 9 ماهه
با سلام کودک 9 ماه من عموما چیزی در دهانش نمی گذارد حتی غذای خودش را هم باید با قاشق به او بدهم و میلی به خوردن با دستهای خودش ندارد فقط با دستهایش غذا را بهم می ریزد مطلقا در دهان نمی برد با توجه به اینکه این عمل جزو تکامل محسوب می شود لطفا راهنمایی نمایید
- فرنی
سلام دکتر خیلی جاها شنیدم تو کشور های دیگه بعد از چهار ماهگی غذایی کمکی رو شروع میکنن دخترم واکسن چهار ماهگی ش رو زده میتونم بهش فرنی و لعاب برنج بدم؟
- کیست آبکی
من بچم در بدو تولد پشت کتفش یه توده بزرگ هست دکترا گفتن کیست ابکی هست به نظر شما علت چیه
- سرفه
سلام خسته نباشیدپسرم یک کاهش هست در طول روزدویاسه بار سرفه میکنه اونم تواین شرایط نگرانم لطفاً راهنمایی کنید
- تب
سلام اقای دکتر پسر من ۱۵ماهشه از ۵ماهگی تا الان ماهی یکبار تب میکنه اونم تب ۴۱درجه چند بارش انگار برای دندونشه چون دستشو به لثه میکشه و اب دهنش میریزه ولی ایا طبیعیه چون خیلی اذیت میشه و کم اشتهاش کرده و ضعیف چیکارش کنم الانم باز اینجوریه اگه میشه راهنماییم کنید
- عفونت ادرار داره
الان نزدیک به یک هفته هست عفونت ادرار داره تا الان هم هیچی ندادم کشت ادرار گرفتم مثبت بود 6ماهه شه،چی بهش بدم تب داره هی قطع میشه بعد دوباره تب میکنه الان یک هفته همینحوریه فقط بهش استامینوفن دادم
- اگزمل
پسرم ۵ماهش هست اگزما داره صورتش خیلی خارش داره میشه از پاماد بتامتازون استفاده کرد
- شولی عضلات
سلام من بچم پسر هست ۴۵ روزش بردم دکتر میگه احتمالا شلی عضلات داره من نمیدونم بچه تو این سن مگه میشه داشته باشه تو خونه دستش حرکت میده مشت میکنه و پاهاشم انگشتاش حرکت میده براش ازمایش نوشتن من نمیدونم اصلا چی شده
- ترش بودن مدفوع
سلام .دخترم لنا باوزن 2.650به دنیا اومد وزن سه ماهش 5.300 دیر به دیر شیر میخورد وبه خاطر رفلاکس نکسیوم میدم همشیر خودم میخوره هم مقدار کمی شیر خشک .گیگوز با sma استفاده میکنه همینکه شیر خشک بهش میدم شکمش کار میکنه بوی ترشی داره وابکی .ممنون میشم شیر خشکی معرفی کنید که مدفوعش از این حالت در بیاد و علت ترش بودن چیه

