Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیره گی انگشت
سلام خسته نباشید بچه دو ماه دارم بند انگشت هاش تیره شده علتش چیه ممنون
- شیرخشک دادن به کودک
سلام کودک 9 ماهه ای دارم.در منحنی های رشد وضعیت بسیار نامناسبی داره و زیر خط قرمز است.الان وزنش 6 و نیم است.از لحاظ عفونت ادراری یا رفلاکس و مشکل تیروئید چک شده و هیچ مشکلی ندارد.4 ماه است که دیگه شیر مادر نمی خورد.شیر خشک را با انواع مختلف تست کردیم اما هیچ کدام را دوست ندارد.کلا شیشه را نمی گیرد.غذا خوب می خورد اما تاکید متخصصان بر دادن شیر به او تا یک سالگی است.هر روشی را امتحان کردیم اما شیر نمی خورد.وقتی هم که برای خوردن شیر گرسنه نگهش می داریم با گریه یک پیمانه شیر می خورد. به تازگی شیر خشک را با کمی آب خمیری کرده و به او می دهیم.این حالت را دوست دارد.بعد هم کلی آب می خورد.آیا این کار درستی است؟این دوش را ادامه بدهیم.
- فاویسمی
سلام من پسرم فاویسم داره ولی اصلا نمیخوابه میخوام شربت بی بی اسلیپ بهش بدم آیا ضرر داره براش
- نگرفتن سینه مادر
با سلام وقتی دخترم 8 ماهه بود بیماری تب مالت گرفتم و دکترم گفت تا دارو مصرف میکنی نوزاد را شیر نده پس از دو ماه الان بهبود یافتم ولی جهت شیر دادن دختر 11 ماهه من دیگر سینه من را به هیچ وجه حتی در خواب نیز نمی گیرد چه راهکاری پیشنهاد میکنید حتی سر سینه را شیرین کرده ام......
- گوش نوزاد
سلام وقت بخیر یه سوال در مورد حمام کردن نوزاد داشتم اینکه بعداز حمام کردن گوش نوزاد میکده میشه تا آبش خارج بشه آیا ممکنه به شنوایی نوزاد آسیب وارد بشه من دو ماهه اینکار رو میکنم بعداز حمام نگران شدم نکند به گوش فرزندم آسیب رسانده باشم
- شیرخشک
سلام وخسته نباشیدکدوم شیرخشک به نظرتون بهتره ویبوست نمیاره دخترمن دوماهشه نان میخوره ویبوست گرفته
- ریفلاکس نوزاد
سلام. دختری دارم 4 ماهه ریفلاکس معده داره شیر ببلاک ar میخوره به همراه قرص فاموتدین 20(نصف قرص در 10 سی سی آب حل میکنیم 2 سی سی بهش میدیم شب و روز) شیر مادر هم بهش میده وقتی شیر مادر میخوره خیلی اذیت میشه و استفراغ میکنه خواستم بیینم میشه شیر مادر بهش ندیم و قرص فاموتیدین رو قطع کنیم؟
- مدفوع چسبناک
سلام پسرم پنج ماه و شش روزه تقریبا یک هفته است ک مدفوع نمی کنه وقتی ک بعد سه روز مدفوع میکنه خیلی خیلی چسبناک و زرده ایا مشکلی داره؟
- شير مادر
سلام و خسته نباشيد و ممنون بابت پاسخ دهي به موقع شما. آقاي دكتر دخترم شير خودمو ميخوره شبا ٥يا ٦ ساعت شير نمخوره مجبورم بدوشم با قاشق ميخوره سوالم اينه آيا شير مادر تا سه ماه تو فريزر ميمونه ميترسم از اينكه يخ بزنه بعد گرم بشه و دخترم مريض شه
- بی قراری شبانه
باسلام کودک شش ما و نیمه دارم،شبها وقتی که خوابه توی خواب خیلی بیقراره و به خودش میپیچه میخواستم ببینم دلیلش چیه؟؟
- اسهال واستفراغ
سلام پسرم پنج ماهشه پنج روز اسهال و اسفراغ شديد شده تب هم داره شير كه ميخوره به شدت بالا مياره هر دو روز ادرار ميكنه هر چى دارو هاش رو ميديم بالا مياره شياف هم گذاشتم براش فايدى نداشت شير خشكى هست بيوميل 1ميخوره لطفا كمكم كنيد دكتر بردم بازم خوب نشد
- شيرنخًوردن
بإسلام دخترم شش ماهشه هر هفت ساعت شير ميخوره مخصوصًا تو خواب كه اصن اي نميزنه شيرخشكيه
- سلام کودک ۱۰ ماههای دارم که از بدو تولدش شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد مشکلی نداشت ولی از وقتی که شماره ۲ رو شروع کردم سینه اش خس خس میکنه لطفا راهنماییم کنین ؟ تاکی این وضع ادامه داره؟
- عفونت گوش
سلام و عرض ادب
۲۰روزه که نوزاد چهار ماهه ام گوش درد داره وگوشش قرمز هست ماهه گذشته سرما خورده بود و سرفه میزد آزیترومایسین تجویز شد بعد از پایان دوره دارو گوش درد سراغش اومده به حدی هم هست که خیلی سخت سینه مادرش رو برای شیر خوردن میگیره ممنون میشم راهنمایی کنین چه آنتی بیوتیکی باید مصرف کنه
سپاسگزارم. - غذای کمکی
آیانوزادرفلاکسی رامیتوان از۴ماهگی غذاخور کرد
- مولتی ویتامین
سلام به پسر دوماهم تا الاان مولتی ویتامین ایرانی میدادم الان مولتی ویتامین خارجی خریدم عیبی نداره بهش یدم
- دهن
سلام اقای دکتر دخترم چهارماهشه اب دهنش میره زبونش هم قرمز شده بردم دکتر گفت حتما به چیزی حساسیت داره خوب شده بود الان بازم دهنش کلا یرمز شده جای نگرانی داره
- یبوست نوزاددوماهه
سلام نوزاددوماهه ای دارم کمی نفخ شکم داردوشربت گرایپ میکسچربرایش گرفتیم وسه روزمدفوع نکردوچهارمین بعدازبراداشتن تکه ای صابون برمقعدش فورامدفوع سفت دستشویی کردوباشیرمادرتغذیه میشه بایدچیکارکنیم یاچه دارویی بگیریم تایبوستش برطرف بشه
- شیرخشک
سلام وخداقوت. دخترم یازده داره که بخاطر وزن پایینش که 8کیلو هستش شیر خشک بی بی لاک شماره 2 بهش میدم مدت 3روزه که دارم میدم ودر مدفوعش رگه های سفید شیر هست! بنظر شما مشکلی نداره؟ در ضمن حدود 4شماره شیر بیشتر نمیخوره. ممنون
- بی قراری و گریه هنگام بلع
سلام نوزاد یک ماه و ده روز که وزن گیریش خوبه هم شیر مادر میخوره هم شیرخشک جدیدا موقع بلع بی قراری میکنه و گریع اش میگیرع رفلاکس پنهانم داره امپرازول هم مصرف میکنه ناشتا یک سی سی، چیکار کنم واسه این بی قراری احساس میکنم همیشه گشنشه

