Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی قراری
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماه دارم هفته پیش بدلیل عفونت ریه با داروهای زادتین و سفالکسین تحت درمان بود اما الان مدت دو روز است بینی اش بدون آبریزش و مخاطی کیپ است و زیاد بی قراری میکند و درست شیر نمی خورد خواهشا راهنمایی بفرمائید با تشکر از شما
- شیرخشک
باسلام وقت بخیر از دوماهگی به نوزاد۷ماهم شیرخشک میدم با شیشه به توصیه پزشک و اول اقوام الان میخام کم کنم شیر خشکو چه جوری کمش کنم؟
- یبوست
سلام. دختر من ۶ماهشه. فقط شیر خودمو میخوره. هنوز غذارو شروع نکردم واسش خودش مدفوع نمیکنه. هفته ای یه بار شیاف میزارم واسش. با شیاف مدفوع میکنه تا چهار ماهگی خوب بود بعد اون کم کم مدفوعش کم شد تا الان که اینجوریه میخواستم بدونم خطرناک نیست؟ و اینکه دارویی نیست بهش بدم خوب بشه ممنون
- رفلاکس
سلام دکتر خسته باشید دخترم نارس با ون ۱۴۰۰ به دنیا اومد الان ۵ ماهشه وزنش ۵ کیلو وقد ۵۹ رفلاس شدید داره تازگی شیر نمیخوره طوریه انگار تازه به دنیا اومده نگرانشم شما چی دستور میدید
- نخوردن زرده تخم مرغ
سلام بچه هشت ماهه اي كه زرده تخم مرغ نميخوره حتي با پوره سيب زميني هم تركيب ميكنم نميخوره در واقع پوره سيب زميني هم دوست نداره داخل چه غذاي ديگه اي ميشه تركيب كرد ممنون
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر شربت سالبوتامول به دخترم دوروزه میدم واسه سرماخوردگیش الان اسهال گرفته به طوری که پشتش هم قرمز کرده وحتی بادکه ازشکمش خارج میشه ابکیه الان اسهالش واسه شربت هست یانه
- قطره بی بی کر
سلام .اقای دکتر من دخترم ۳ ماهشه قطره بی بی کر میدم بهش از ی ماهگی دکتر گفت ۵ قطره..تا کی ادامه بدم
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم یکسال ویک ماهشه فقط ابریزش داره باگاهی عطسه این ابریزش چندروزی هم هست کم ادامه داره چی بدم خوب بشه؟
- وجود مو درچشم شيرخوار
سلام و خسته نباشي خدمت آقاي دكتر ،چند روزي ميشه يه مژه داخل چشم دخترمه چشمشو هي ميماله يكي دوبارم قطره انداختم درنيومده شما چه راه حلي پيشنهاد ميكنيد حتي نميذاره دست ب چشمش بزني
- رفلاکس و کولیک نوزاد
سلام نوزاد من چهل روزشه شب تا صبح همش دلدرده و رفلاکس هم داره و خیلی کش میده خودشو و کمرشو به عقب میبره میخواستم ببینم چه دارویی تجویز میکنید بدم بهش فعلا کولیف مصرف میکنم ولی هیچ فایده ای نداره
- ناف نوزاد
سلام ...پسر من ۷ روزه بود که بند نافش افتاد بعد از اون تا الان نافش یکم بیرونه ولی علائم فتخ ناف رو نداره به نظرتون این بیرون زدگی طبیعیه ؟
- غذاکمکی
سلام اقاب دکتر من دهترم یه هفته دیگه میشه ۵ ماهه میخواستم بدونم که کی باید سرلاک وغذاهای کمکی رو باید شروع کنم.چقدر وچگونه ممنون
- عفونت ادرار
سلام آقاي دكتر براي اينكه دخترم هيچوقت عفونت ادرار نداشته باشه چه كاري لازمه انجام داد آيا عوض كردن پوشك بعداز هر ادرارش مانع ميشه حساس شدم روزي ٧ دفعه پوشكش رو عوض ميكنم
- گوش درد
سلام اقای دکتر بعَضی موقعها خیلی گریه میکنه بعد ک بردم جای متخصص گف شیر خودتو درست کن جا هرکی میرم ی چیزی میگه موندم چیکار کنم شبا از ساعت ۹تا ۳یکدم حیغ میزنه هر داروی گیاهی بگین خوردم قطره دایمتیکون هم دادم کید هلیکس هم دادم موندم الن بچم دو ماهشع چن روز دیگ میشع دوماهه چیکارکنم موندم ؟؟؟
- کبودی کف پا نوزاد
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر و نیکی باشه پسرم یک ماهه به دنیا اومد وقتی بغل میگیرم پاهاش آویزان می مونه کبود میشه یا به حالت خوابیده بغلش میکنم کبود میشه تا میزارم زمین خوب میشه
- سرماخوردگی
سلام وعرض ادب عذرخواهم دخترم دوماه ونیم هست سرماخورده،خلط سینه وسرفه داره،پزشک داروخانه بهش شربت سرماخوردگی کودکان(پدی کلد)،و آموکسی کلاو تجویز کرده،له نظرتون این دارو ها مخصوصه شربت سرماخوردگی برای نوزادم مناسب است؟باتشکر فراوان
- پا چنبری
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. مرتضی هستم دختری دارم 5 ماهه که از یک پای خود دچار مشکل پا چنبری هست و دکتر بردیم گفتن ورزش بدین تا یک سالگی بعد از اون گچ میشه. خواستم بپرسم چیکار کنیم که مشکل خوب باشه و هم برای راه رفتن راحت باشه بعدا. با تشکر از افغانستان با شما در ارتباط شدم.
- سلام سر سر انگشتان دست بچه من مثل سوختگی شده امروز
بچه ی من تقریبا یک هفته ای تب و ااسحال شده دوسه بار دکتر بردم دو روز هم بستری شده الان یکم بهتر شده ولی امروز دیدم سر انگشتان دستش حالت سوختگی شدهعلتش چیه
- رویش دندان
وقت بخیر دکتر نوزاد دخترم دندون بالاییش وسط در نیاورده اما طرفین تازه ترکیده موردی نیست؟میتونه متوالی باشه یا خیر؟لطفا جواب بدید چند روز میپرسم اما پاسخ نمیدید
- شیر خشک پپتی جونیور
سلام خسته نباشیدنوزاد یازده ماهه پسر دارم فاویسم دارد چند روز پیش تب کرد استامینوفن دادم خوب شد بعد دوروز اسهال گرفت که داخل اسهالش یکم رگه خون بود که فقط یبار دیدم الان سه روز اسهال داره در نبود شما بردم بیمارستان گفتند عفونت گوش داره پدی لاکت و سرم خوراکی و کواموکسی کلاو دادند و گفتند که احتمال حساسیت به پروتئین گاوی هستش که شیر خشک استامینوفن پپتی جونیور۲ تجویز کردن الان اصلا شیر خشکشو نمیخوره اسهال داره قبلا اپتامیل۲ میخورد الان شیر خشک پپتی جونیور رو نمیخوره میشه همون اپتامیل معمولی رو داد یا یه شیر خشک دیگه نمیشه جایگزین کرد این شیر خشک خیلی بد مزست و کمیاب ممنون میشم کمک کنید

