Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویتامین دی
از ابتدا قطره آد ومولتی ویتامین رو به کودکم دادم اما الان 21 ماهشه آزمایش داده ویتامین دی 28.7 بوده برای جبران کمبود چکار کنم؟؟
- سلام پسرم یک ساله است خمیر بازی خورده دهنشو شستم یه کوچولو شیر بالا اورد نگرانم چیکارش کنم؟
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
دختر دو روزه که تب داره، امروز گلو درد شدید داره، و صداش در نمیاد، سرفه خلط دار میکنه، گلوش میسوزه
- کپسول امپرازول
سلام اقای دکتر،دختر8ماه ام به مدت 4ماه عصرها نصف کپسول امپرازول 20بامعده خالی واخرشبها دو ونیم سی سی رانیتیدین میخورد وزن 6ماهگیش هشت ونیم بوده حال باتوجه به قضیه رانیتیدن آیا ادامه بدم ومیتوان امپرازول را قطع کرد؟باتوجه به شیوع بیماری کرونا که بیرون امدن مشکل شده ممنون از لطف شما
- قطره بيني
سلام آقاي دکتر دخترم سرماخورده ميشه به جاي اينکه هر 4 ساعت قطره بيني براش بريزم هر نيم ساعت يک بار بريزم اشکالي داره؟؟؟
- اسهال استفراغ
پسرم چند روز هست بی اشتها و اسهال و استفراغ داره چیکار کنم
- مقدار مصرف شربت سفالکسین
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم دندونش عفونت کرده یکسال داره وزنشم۱۰کیلو چندسیسی باید بدم واینکه چندساعت ب چندساعت بایدبدم؟
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترمن۹/۵ساله هست و سوزش ادرار و دل درد داره.چه دارویی و چه مقدار بهش بدم؟۳۶کیلو وزن داره
- سرفه
سلام اقای دکتر دیروز دخترم ویزیت شدسرما خورده بود با شماره پرونده ۶۴۱۹ شربت پاراکید اسپری دکو سالین شربت سیتریزین و شربت فارمنتین و قرص جویدنی ایروکاست دادین سرفه نداشت الان سرفه هاش زیاد شده میشه ی شربت سرفه بگین زودتر خوب بشه تا بدتر نشده ممنونم
- سرفه. وخلط گلو
سلام ببخشید دختری سه سالم چند روزه آبریزش بینی با سرفه و خلط گلو داره و یک کم هم تب داره چیکار کنم
- تزریق آمپول دگزا برای کودک یک ساله
کودک یکساله دارم خیلی تب داشت پزشک نصف آمپول دگزامتازون تزریق کرد آیا عوارض دارد برای کودکم یانه
- فرورفتگی میخ درپای کودک
سلام وعرض ادب فرزند من یک سال ونیم هست امروز یک پنس(میخ )کامل در پای فرزندم فرو رفت حدود یه دقیقه گریه دراوردم فورا میخ رااز پای کودکم تو را خدا راهنمایی کنید برای درمانش مه دردش نگیره وعفونت نکنه باید چکار کنم
- شربت اشتها آور
سلام دخترم شش سالشه وزنش ۱۹ کیلو و قدش ۱۲۰ سانت است. لطفا برای افزایش وزنش شربتی معرفی کنید شربت زینگ پلاس و فروگلوبین مدتی بهش دادم اما افزایش اشتها چشم گیری مشاهده نکردم . و آیا شربت اشتها آور بلافاصله تاثیر داره یا اینکه بعد چه مدت اشتهای کودک زیاد میشه؟
- سلام اقای دکتر دختر من ۱۹روزه رفته تو ۹ماه و ۶روزه تب و سرفه تکی تکی و بی قراری و دهنشم اف زده اصلان اروم نداشت تبشم ۳۷ نیم ۳۸ ۳۹داشت و قطر استامینوفن میدادم دیر اثر میزاشت همش داغ بود بردمش دکتر بهداشت بهش شربت استامینو فن داد دادم بهتر میشد الانم دو روزه بهتره اما همش گریه و بی قراره و خواب الود و با کوچیک ترین صدا از خواب میپره و گریه میکنه چیکارش کنم و از چیه
- غده چربی در ناحیه کمر
سلام پسر من الان ۹ سال داره موقع تولد وزنش ۴۷۰۰ بود وهنگام تولد در ناحیه کمرش کنار ستون فقراتش یه توده برجسته که روش رگهای خونی داشت بود بعد از ام آرآی و سنو گرافی پزشک تشخیص داد که چربی هست ومشکلی نداره بعداز چند ماه اون ناحیه صاف شد و دیگه برجسته نبود ولی همچنان ظاهرش طبیعی نیست و روش همون رگهای خونی هست و کمی فرو رفته شده و اینکه جدیدا هر چند روز یکبار پسرم از درد در اون ناحیه شکایت میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید که مشکل چیه و چه تخصصی از پزشکان مناسب هست
- داغی سر
سلام آقای دکتر بچه م ۵ماه و نیمه س کل سرش به جز پیشونی و کف دستش همیشه گرمه .علتش چیه آقای دکتر
- مصرف آنتي بيوتيک
سلام ٬ پسرم شش سالشه لپش ورم کرده ودندونش درد میکنه برای عفونت دندان جه انتی بیوتیکی خوبه ؟جه مقدار در روز بهش بدم ؟ وزنش ۲۰کیلو
- اسهال و شربت سفیکسیم
سلام وقت بخیر دختر ٣ساله دارم ديروز تب و اسهال و استفراغ داشت بردم دکتر براش سرم تزریق شده و شربت سفیکسیم ١٠٠_ایبوپروفن _دمیترن داده ٠ الان فقط اسهال داره چیکار کنم اونم قطع بشه؟؟؟
- سلام وقتتون بخیر. پسرم6ماهه هستش با وزن 7کیلو. الان سه روزه سرفه و خس خس داره تب هم میکنه. قطره پاراکید میدم بازم هر4ساعت تب داره. بردم دکتر متخصص شربت فاموتیدین643هر 12ساعت2 سی سی دادن. اگه تا چندروز بهتر نشد دوباره ببرم دکتر؟ الان سومین روزه هم تب هم سرفه. چیکارکنم؟؟
سلام وقتتون بخیر. پسرم6ماهه هستش با وزن 7کیلو. الان سه روزه سرفه و خس خس داره تب هم میکنه. قطره پاراکید میدم بازم هر4ساعت تب داره. بردم دکتر متخصص شربت فاموتیدین643هر 12ساعت2 سی سی دادن. اگه تا چندروز بهتر نشد دوباره ببرم دکتر؟ الان سومین روزه هم تب هم سرفه. چیکارکنم؟؟
- سرماخوردگی
سلام جناب دکتر، پسرم ۴.۵ سالشه پیش شما میارمش، الان امکان آوردنشو ندارم، یه کم از دیروز سرفه میکنه علایم و مشکل دیگه نداره اصلا، فقط چون شربت ریسپریدون چند روزه شروع کرده به خورون بخاطر عدم توجه و تمرکز اشکالی نداره شرفه سرفه بهش بدم

