لطفا این سوال منو جواب بدین خیلی نگرانم خدا خیرتون بده کودکی که از بدو تولد کم کاری تیروئید داشته و متاسفانه تشخیص داده نشده و از شش ماهگی براش دارو شروع شده و الان سیزده ماهشه چه علائمی داره که آسیب دیده ؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ایا ازیترومایسن ایا برای پایین اوردن تب استفاده میشود؟
سلام ایا ازیترومایسین برای پایین اوردم تب موثراست
- شربت ۲
سلام ببخشید آقای دکتر دوباره مزاحم شدم من بچم دو سالشه حالت خلط بی رنگ داشت در مدفوع که بعد از نیم ساعت جذب میشد حالا دو روزه بهش شربت نئوتادین میدم اون خلطا رفتن یعنی بنظر شما حساسیت غذایی داشته؟اسهال نمیشد کهیر هم نمیزد
- شربت سفیکسیم 100
سلام ا.دکتر دخترم ۲ سال اش هست چند روزی صبح گاهی سرفه می کند دکتر گایافیزن با نوتادین نوشته فرقی نکرده ایا از این شربت استفاده کنیم اثر بخش هست با تشکر
- قورت دادن هسته گیلاس
سلام پسرم 10ماهشه 2تا هسته گیلاس قورت داد ایا ضرر داره یا دفع میشه
- دوز مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰
پسرم ۵ساله و ۲۱کیلو هستش سرفه های مکرر خشک ترشح بینی سفت داره
- دانه های قرممزبدن کودک ۳ساله
- تعریق در خواب
سلام پسر ۶ ماهه ام دو روزه در خواب عرق می کنه. مدفوعش هم یکی دوبار در روز شده و به رنگ سبز و بدبو. علایم دیگری نداره،تب هم نداره. اگر عفونت باشه خود به خود از بدن دفع میشه یا باید حتما دارو بگیره، خطرناکه؟
- گوش
سلام دکتربرای اینکه گوش نوزادنه ماهه راازحالت دولاشدن یاهمان گوش بلادربیارویم چ راه حلی دارین واینکه مدفوع نوزادنه ماهه درطول روزچندباراست حالت طبیعیش ممنون
- پودر پیدرولاکس
سلام.پسرم دوسالشه .موقع دفع درد داشت و حاضر نبود بره دستشویی شما پودر پیدرولاکس تجویز کردین روزی یک و نیم قاشق در یک لیوان اب میوه .خدا رو شکر مشکلش برطرف شد بدون درد دفع داره.اما بدون پودر مشکل داره تا چند وقت میتونم ادامه بدم براش؟فعلا یک بسته استفاده کرده
- سرلاک
سلام پسرم شش ماهشه آلرژی به پروتیین گاوی داره چه نوع سرلاکی بهش بدم؟؟
- کارنکردن شکم نوزاد
با سلام دخترم ۵ ماهشه الا ۱۰ روزه شکمش کار نکرده باید چکار کنم
- بد خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید دختر ۸ ماهه ای دارم خیلی بد خوابه و همش از کم خوابی گریه میکنه تا میخوابه ۱۰ دقیقه بعد بیدار میشه و گریه میکنه اونم روی پا باید باشه روی زمین ک اصلا نمیخوابه دکتر معاینش کرده گفته مشکلی نداره .چیکار باید کنم شربت خواب میشه داد؟؟؟
- پسرم ختنه کردم دو ماه نیمش هست پنج کیلو نیم وزنش هست چقدر باید اموکسی سیلین125 براش بدم
- مرکبات
باعرض سلام و خسته نباشید.دخترم 2سال و 4ماهشه .آقای دکتر میتونه از نارنگی و پرتقال استفاده کنه؟بعداز خوردنشون از کجا بفهمم که بهشون آلرژی داره یا نداره ؟ممنونم
- قرص ازمپرازول
سلام کودک من 5 ماه و نیمه است از 3تا5ماهگی روزی یک چهارم ازمپرازول بهش دادم به خاطر ریفلاکس و بعد از دوماه قطع کردم. بعد از 10 روز دوباره کمی بالا میاره هر روز. ایا میشود قرص را ادامه بدهم یا ضرر دارد؟
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- شربت زینک سولفات
باسلام عرض ادب آقای دکتر پسرم سیزده ماهه شه شربت زینک سولفات بعد باز کردن تا چند ماه میشه استفاده کرد ؟
- درباره شربت ستادین دی سی
سلام میخواستم بپرسم شربت ستادین دی سی چه مقدارش رو باید به کودک داد کودک تقریبا ۳الی ۴ میباشد عوارضش چیه واینکه آیا مصرف این شربت برای کودک خوب است یا نه
- تب نوزادان دوماه
سلام ببخشید نوزاد من برای دوماهی واکسن زده است و الان یک هفته است که تب دارد تبش هم بعضی وقت ها 36 یا 37 است باید چه کار کنم
- رشد بدن کودک و بهبود سرماخوردگی
سلام ببخشید دختر من یک سال و شیش ماهشه غذا درس حسابی نمیخوره الانم مریض شده سرفه ی خشک داره چیکار کنم برا رشد بدنش و قوی شدنش؟

