لطفا این سوال منو جواب بدین خیلی نگرانم خدا خیرتون بده کودکی که از بدو تولد کم کاری تیروئید داشته و متاسفانه تشخیص داده نشده و از شش ماهگی براش دارو شروع شده و الان سیزده ماهشه چه علائمی داره که آسیب دیده ؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم اشتهایی
نوزادان خیلی ضعیفه وکم اشتها است لطفاً خواهشاً چی بهش بدم
- دختر م ۱۱ ماهش درخواب دماغ خودرا میملد
- مصرف شربت medicareبرای بچه ی ساله
سلام آقای دکترخسته نباشید دکتر دخترم براش شربت medicareوقرص فولیک اسیدتجویزکرده میخاستم بدونم شربت روهمزمان باشیردادن بدم مشکلی نداره؟ودوم اینکه آیا قرص براش عوارضی نداره ؟ممنون میشم پاسخ بدید.
- سرماخوردگی
سلام دخترم 4ماه داره عطسه سرفه میکنه امروزم تو خواب همش ناله میکنه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم یک ونیم ماهش هست یکم بینیش گرفتس و یه کمم سرفه میکنه عطسه هم میکنه بردمش دکتر فقط دو قطره داد یکیش برای چشمش که از چشمش اشک میومد و یکیش برای بینیش دیگه چیزی نداد اگه شربت سرما خوردگی پدی کلد بدم بهش مشکلی پیش میاد وزنش ۳ و نیم کیلو هست
- مدفوع
سلام علت بوی مدفوع نوزاد 3ماهه چبست
- ایاشربت دکسترومتروفان برای واویسم ضرر داره
- سلام با عرض خسته نباشید علت ورم سینه کودک
ببخشید دخترم یک سال و چهار ماهشه سینه چپش ورم کرده ولی توده نداره نرمه هیچ علائم دیگه ای نداره دلیلش چیه ؟؟ممنون میشم جواب بدین
- کم خوابی نوزاد
سلام و وقت بخیر دخترم شش ماهه است و از حدود یک ماهگی بسیار بسیار کم میخوابه. در طول روز دو تا سه بار میخوابه ولی در حد نیم.ساعت. گفتن بخاطر شیرمه که خوب سیر نمیکنه. الان دو هفتهاست که بهش غذا میدم ولی هیچ تغییری نکرده
- آلرژی غذایی لبنیات گاوی وتخم مرغ
- شربت سفکسیم ۱۰۰ برای دخترم چند سی سی و چند روز بدم؟
دخترم ۶ سالش تمام شده و وزنش ۱۸ کیلو میباشد شربت سفکسیم ۱۰۰ چند سی سی و چند روز باید مصرف کنه؟
- شیشه
سلام ببخشید من داداشم۹سالشه همراه غذاش یه خوره شیشه خورده گلوش هم درد شده وحالت تهوع داره باید چیکار کنیم؟
- سلام اقای دکتر پسرم 9 ساله 2 هفته متوجه شدم کف پا هاش ویکم کف دستش زرد شده خیلی میترسم چشماش سفیده حالش هم خدارو شکر خیلی خوبه چکار کنم زودتر خوب بشه
- کم خونی
عرض سلام دختر ۱۱ ساله ام تقریبا از ۶ سالگی موهاش شروع به ریزش کرد و نظر پزشک بر کم خونی و زیاد بودن گلبولهای سفید خون بود و حالا هم خال رو پوستش داره زیاد میشه و هم موهاش باز داره ریزش میکنه.
- دارو
سلام . برا کودک دو ساله با وزن ۲۰ کیلو چند عدد شیاف ۱۲۵ در موقع تب باید استفاده کرد . ؟
- تغذیه
سلام خواستم ببینم الان نوزادان چهارماهه ۶روزدارمیتونم شربت زینگ بدم بهش ممنون
- اسهال
- افت دهان
سلام آقای دکتر دخترم بعد از جن روز تب داخل دهانش پر از آبله شده جوری که همش بیقراری میکنه چیزی هم نمیخوره چیکار کنم دیفن هیدرامینم با قطره نیستاتین هم دکتر بهم داده
- سرماخوردگی
دخترم ۵سالش هست.الان تقریبا ۳الی ۴ماهی میشه همش تندتندمریض میشه.فک کنم یه خلطی تو گلوش مونده.چون همش قورت میده.واینکه همش شبا میگه پاهام داغ میشه روم پتو ننداز...ممنون میشم ازشماراهنماییم کنید...
- سلام یبوست نوزاد سه ماهه
سلام اقای دکتر من پسرم چهار ساله ختنشم کردم حالا یه چندماهیه ک خیلی التو میخاره جوری ک قرمز میشه لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم خیلی هم دکتر ازمایش بردش میگند هیچیش نیست

