Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم خونی
سلام و عرض ادب خدمت شما دکتر گرامی پسرم ۳سال و دوماهش هست ازمایش دادیم مینور خونش کمی پایین هست ممنون میشم راهنمایی کنید ک نیاز ب شربت خاصی هست ک معرفی کنید .؟ چون غذا و میوه و سبزیجات همه چی نمیخوره ک جبران بشه. برا همین گفتم ک چ شربتی بدم ک مینور خونش درست بشه نزدیک ۱سال هست ک شربت زینک پلاس میدم یه روز در میون.
- طفل
- زردرنگ بودن پاها
پاهاتامچ زردپرنگ وبقیه بدن کم رنگ هست حالاچکارکنم
- شیر کودوک
سلام دخترم یکسال و هفت ماهش شیر نان ۳ استفاده میکرد اما به دلیل اسهال زیادی دکتر شیرش عوض کرد و شیر A110 و تامفورد براش تجۉیز کرد الان اسهالش کلا بند اومد و سوال من اینه که آیا شیر نان 3 استفاده کنیم مجدد یا همینایی که دکتر براش نوشت استفاده کنیم
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰
سلام وقت بخیر دختر ۴ ساله من حدودا ۱۰ روز پیش به مدت ۳ شب به دلیل اسهال و استفراغ شدید و گلو درد بیمارستان بستری شد بعد از ترخیص به مدت ۱ هفته سفکسیم مصرف کرد اما همچنان سرفه های خلطی داره و آبریزش بینی هم رنگ سبز داره میتونم آزیترومایسین بهش بدم؟ وزن ۱۷ کیلو هست
- تقویت سیستم ایمنی بدن
پسرم پنج سال و هشت ماهه با وزن حدود ۲۳ زود زود سرما میخوره چه شربتی برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما پیشنهاد میدین و چه مقدار مصرف کنه و آیا باید مداوم مصرف شود یا فقط یک دوره تا زمان اتمام شربت؟
- تب و سرفه خلط دار
سلام پسر دو سال و هشت ماهه من پنج روز تب داشت و سرفه و خلط تبش برطرف شد ولی سرفه و خلط را همچنان داره دکتر اسپری رستانکس داده و بک شربت مولتی ویتامین و سیتریزین میخواستم مطمئن بشم این اسپری عوارض نداشته باشه
- مصرف سفیکسیم برای کودک ۱۰ ساله
- گرم مزاج بودن کودک
سلام خسته نباشید.کودک 6 ماه دارم که بدنش پوسته میشه و1 روز بعدش جوشهای قرمز درمیاد.وبی خودی ردش زیاد میشه .الانم پاهاش ورانهاش روگرفته دقیقا مثل ادرارسوختگیه .روزی دوبار که بدنشو باصابون میشورم ردش قرمزتر وآبدارترمیشه امااگرباشامپوبچه بشورم روی جوشهاخشک میشه انگاریه لایه پلاستیک روی جوشاروگرفته.کرم یا پمادزینگ اکسید میزنم بدتر میشه .20روزی هست که ایجوری شده قبلا فک میکردم ادرارسوختگیه امابعدبه این نتیجه رسیدم که نیست الانم دائم بازه هوای آزاد با یه کهنه روپاهاش .پوشک هم نمیکنمش بدنش گرمی داره 3 چهارباری براش حریره بادام دادم احساس میکنم بدترشده خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم
- واکسن 18ماهگی
سلام وقت بخیر سه روز پیش واکسن 18ماهگی زدم بعد آن فهمیدم دهان دخترم افت زده الان سه روز میگذره میتونم نیستاتین بهش بدم یا نه
- دونه زدن بدن کودک بد ازتب نشانه چیست
پسرم یکسال و نیم داره چند روز پیش سرما خورد بردمش دکتر دو شب تب کرد الان تبش قطع شده صورتش و بدنش دونه های قرمز زده علتش چیه؟
- دارو
پسر من ۸ ساله هست شربت آموکسی کلاو بهش دادن میخوره بالا میاره.حالا به جاش داروخانه سفکسیم داده.آیا خوبه بهش بدم ؟؟؟پسرم ۳۴ کیلو هست ، چقدر و هر جند ساعت باید بخوره
- حمام
سلام دکتر خوب و مهربان آقاي دکتر ح کودکي که خس خس سينه داره و ترشحات بيني و چرک گلو داره حمام ببرمش و سرش را بشورم اشکالي دارد؟؟
- آزیترومایسین به نوزاد۵ماهه چند سی سی بدم
به نوزاد۵ماهه چند سی سی آزیترومایسین بدم
- دادن دوز زیاد سفکیم
برای کودک ۶ سالم با وزن ۲۳ کیلو یبار ۵ سی سی سفکسیم دادم و یکساعت بعد بجای یه شربت دیگه اشتباهی دوباره ۴ سی سی سفکسیم دادم چیکار کنم؟
- کیست بیضه
سلام اقای دکتر کودک سه ساله ای دارم که کیست بیضه دارد با مراجعه به پزشک شربت آفاکسیم تجویز نموده اند وبه تشخیص پزشک فرموده اند که دوماه دیگر مراجع بکنند می خواستم بدانم از نظر شما این تشخیص هیچ خطری برای کودک من ندارد؟؟
- ضربه زدن سر
سلام اقای دکتر وقت شما بخیربچه یکساله۳ماه دارم خیلی لج بازه بهش ک نه میگی سرشومیکوبون زمین البته قبلن فقط خوابش میومد باگشنه بود جلب توجه میکرد الان سرلجش اینکارومیکنه چیکارباید بکنم؟
- تداخل شیر خشک بادارو
سلام میشه شربت سرماخوردگی کودکان وآبریزش بینی با شیر خشک قاطی کنم وبه بچه یکسال ونیمه بدم؟
- خون اومدن از دهان کودک
سلام آقای دکتر دختر من سه ساشه سه روز توخواب شبا از دهنش خون میاد وقبل اونم چن روز تب کرد ولی تبش بالا نمیاد در ضمن دهنشم چن روزه ب و میده میتونید بگید علتش چی میتونه باشه ؟ خیلی نگرانم تو رو خدا کمکم کنید
- داغی سر
سلام آقای دکتر بچه م ۵ماه و نیمه س کل سرش به جز پیشونی و کف دستش همیشه گرمه .علتش چیه آقای دکتر

