Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جایگزین آموکسی کلاو ۶۴۳
سلام خسته نباشید. به پسرم که ۵ سالشه با وزن ۱۵ آموکسی کلاو ۶۴۳ دادن هر ۱۲ ساعت ۸ سی سی. بهش دادم تنش خارش گرفت هیدروکسی زین هم دادم. فرمودید دیگه اموکسی کلاو رو بهش ندم چون حساسیت داره. بجای اموکسی کلاو چه انتی بیوتیکی به چه مقدار بدم؟ چون گلوش عفونت داره هنوز و قبل از مصرف انتی بیوتیک تب ۴۰ درجه داشت
- اسهالی نوزاد سه ماهه
من پسرم سه ماهه است چند وقت اسهال شده درروز پنج تا شش بار پوشک عوض میکنم باید چکار کنم
- کم خوابی ونگرفتن وزن
باسلام دختری دارم۹ماهه ازبدوتولدش کم خوابه فقط نیم ساعت میخوابه وبیداره همش نق میزنه به زور میخوابه وزن گیری خوبیم نداره میشه راهنماییم کنید چیکارش کنم
- سلام پسرم ۳ ماهه ۱۲ روز به دنیا اومد تقریبا از ۲ ماهگی مدفوع دیر میکنه بار اول ۸ روز مدفوع نکرد با شیاف مدفوع کرد تا چند روز قبل ۴ روز یه بار ولی الان دوباره ۱ هفته اس مدفوع نکرده راهنمایی کنید ممنون
- سلام ببخشید من به کودکم که ابریزش و سرفه میکرد ۲.۵ میلی لیتر ستادین دادم الان دیدم زده زیر دو سال نباید بدم الان چکار کنم؟
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۳ سالشه از وقتی به دنیا اومده آبریزش دهان داره هوا که گرم میشه قطعمیشه آبریزشش به محض سرد شدن هوا دوباره شروع میشه دلیلش چیه
- علت شیری شدن ادرار
پسرم ۵ سالشه بعضی وقتا اول ادرارش شیریه ازمایش ادرار یبار بردم عفونت نداشته
- حرکات کودک؟؟
سلام اقای دکتر خسته نباشید.پسرم یک ساله هست .از هر لحاط رشد خوب هستن .ولی امروز بهداشت گفتن وقتی مثلا اسم بابا خاله یا عمه را میگویی میشناسد و به شخص مورد نطر نگاه میکند..متاسفانه تا حالا این حرکت را ندیدم..یعنی مشکلی میتواند باشد؟
- سلام آقای دکتر دکتر برا قی کردن چشم دخترم پماد ازیترومایسین داده پشت چشمش بکشم چه جوری استفاده کنم
- سلام مدتی است دست وپای پسرم زرد است ۶ سال داره چه کا ر کنم
- مصرف مولتی ویتامین در دوران شیردهی توسط مادر
سلام.خسته نباشید.من در دوران شیردهی هستم.و فرزندم یک سال و نیم داره.متخصص پوست واسه تقویت مو برام کپسول ساپلاس مدز رو تجویز کردن .ولی گفتن چون در دوران شیردهی هستی واسه اطمینان بیشتر قبل از مصرف با یک متخصص اطفال مشورت کنم.خواستم بپرسم مصرف این کپسول در دوران شیردهی واسه کودک مشکلی ایجاد میکنه یا موردی داره؟
- دوزمصرف آزیترومایسین کودک ۱سال
آزیترومایسین ۲۰۰رابه کودک یک ساله روزی چندسی سی بدهیم
- درد شکم
سلام آقای دکتر نوزادم 2ماهشه.شکمش کار نمیکنه یه خانم پرستار تو خانواده بهم گفت تو مقعدش گلیسرین بریزم آیا این کار درسته آقای دکتر
- زردی نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من 50روزشه آزمایش دادیم زردیش 10.5بوده میخواستم ببینم براش ضرر نداشته باشه وزنش هم5.2است
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام اقای دکترپسرم پنج ماهشه سرما خوردع سینش صدا میده ابریزش بینی داره شربت اموکسی سیلین میدم بهش اشکال ندارع اخه شربت دیفین و سرماخوردگی دادم تاثیری نکرد وزن بچمم 8800ضلرررنداره؟
- قورت دادن هسته سنجد
سلام دختر من ۳ساله است ۴تا هسته سنجد قورت داده مشکلی پیش نمیاد
- Crp
سلام خسته نباشین من ۲۸ دی ماه ۳۸ هفته و ۳ روزم بود ک ترشح خونی دیدم رفتم بیمارستان معاینه ک کرد ازم آب خارج شد و گفتن ۴ سانت باز شده دهانه رحم چوت بچه م بریچ بود سزارین اورژانسی شدم بچه مم خوب بود همه چیش تا روز ترخیص ی پزشک اومد گفت شما کیسه آبت پاره بوده در حالیکه من با معاینه کیسه م پاره شد و باید از نوزادم تست crp بگیرن گرفتن و مثبت بود دکتری که منو سزارین کرده بود بهم گفت بچه ت سالمه این دکتر یکمی حساسه اگه میتونی این آزمایشو ببر یجای معتبر تکرار کن و من همون شب آزمایش رو تکرار کردم و crp منفی شد پزشک اطفال دیگه ای بردم گفت بچه سالمه ولی من میخوام بدونم مگه میشه یکبار این آزمایش مثبت باشه و یکبار منفی من الان باید چیکار کنم؟نوزادم ن تب داره ن خس خس سینه شیر هم خوب میخوره
- سینه خلط دار نوزاد و بسته شدن دماغ و گلوی نوزاد
سلام نوزاد یک ماهه ای دارم ک از بدو تولد سرما خورده و دماغش میگیره و دکتر هر۶ساعت قطره بینی رینوسالتین (سدیم کلراید۶۵%)تجویز کرده،وقتی واسش میریزیم یه خلط توی گلوش میاد،نمیتونه دفع کنه،سینه اش عفونت نکرده خداروشکر،لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم،این خلط چیه؟ممنونم.
- متخصص گوش و حلق و بینی
سلام روزتون بخیر آقای دکتر لطفا متخصص گوش و حلق و بینی خوب در رشت برای بچهها معرفی میکنید ممنون
- قرص سفکسیم، وابله مرغان
سلام آقای دکتر پسرم همزمان آبله مرغان وعفونت گلو گرفته خوردن سفکسیم200خطر ناک نیست با توجه با شرایط آبله مرغان
- زمان در آوردن دندان
سلام خسته نباشید دخترم چند روز دیگه نه ماهش تموم میشه میره تو ده ماه هنوز هیچ دندونی در نیاورده خیلی نگرانم و حتی نه سینه خیز هم نمیره ولی گردن میگیره و تازه یک ماه میشینه ....میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

