کودک من یازده ماه و نیمه است
می نشیند چهار دست و پا میرود دستش را میگیرد و بلند میشود اما نمی تواند به همین صورت حرکت کند
بای بای میکند دست میزند اتل متل بلد است
میرقصد!
تقلید کردن بلد است
دست به دست کردن اشیا را بلد است
د د میگوید
میگم آیفون کجاست به آیفون نگاه میکند
به بازی کردن با بچه ها علاقمند است
میخواستم بدونم آیا نرمال است؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نیشزنبور
سلامبراینیشزنبوربایدچیکارکرد؟پسرمچشمراستشزنبورنیشزدهخیلیورمکردهبالاوپایینش،حتیبازنمیشهچیکارکنم؟
- تزریق آمپول دگزا به کودک 22ماهه
سلام آیا آمپول دگزا برای نوزاد هشت ماهه تزریق شده. عوارض دارد؟ عوارضش چیست؟
- وزن نوزاد۹ماهه
وزن نوزاد۹ماهه ام ۱۲کیلواست آیازیاداست
- مادر
برانوزادسه ماهم اسهال شده 2هفتی هست
- پرش دست و پا
سلام. علت پرش غیرارادی و ناگهانی دست و پا در کودک 4 ساله چیست؟
- کودک
با سلام و عرض ادب
کودک سیزده ماهه من چند روزه که خیلی بیقراری میکنه
معاینه شده سرماخوردگی نداره گوش و گلوش هم عفونت نداره و تب هم نداره و اسهال و استفراغ و یبوست هم نداره اشتهاش هم خوبه
حتی سونو از کلیه اش هم گرفتیم مشکلی نداره
حالا باید ازش آزمایش عفونت ادراری بگیریم اما هرکاری میکنم ادرارش توی کیسه نمیریزه از بس بغل میخواد و راه میره کیسه جابجا میشه و نمیتونم ازش نمونه بگیرم
بنظر شما طبق تجربه چندساله شما با این توضیحات ممکنه عفونت ادراری داشته باشه باتوجه به اینکه تب نداره و بی اشتها هم نیست و هیچ علائمی نداره بجز بیقراری من خودم حدس میزنم بخاطر دوندونهاش باشه - دیدن خون هنگام مدفوع
سلام ببخشید خواهرم ۳ سالشه و هنگام مدفوع خون از مقعدش میاد و رنگ خونش قرمز تیره هست و تیکه کوچک لخته خون هم همراهش هست..و یهویی اینجوری شد ...به چه علت هست و راه درمانش چیست
- میوه و پرهیز
سلام آقای دکتر دخترم ۳سالشه این ویروس جدید رو گرفته که سرفه داره و سینش خرابه.میخواستم از حضورتون سوال کنم چه میوه ای میتونه بخوره؟آیا پرهیز غذایی داره؟ان شاالله سلامت باشید
- با سلام پسرم پنج ماه و بیست روزشه گوشش عفونت کرده دکتر ستیزن واموکسی داده پسرم شیر خشک پپتی جونیور میخوره دیروز دکتر بردم قطره پروکید داده الان از دیروز دوباره رگه خون تو مدفوعش مال چیه چکار کنم؟برا عفونت گوشش نمیخواد قطره چیزی استفاده کنم؟
- آلرژی
سلام اقای دکتر پسرم ۸ سالشه یک ماه سرفه داره و بینیش کیپ دارو زیاد مصرف کرده ولی خوب نشده فوق تخصص اسم و آلرژی تشخیص آلرژی دادن و اسپری دهانی و بینی و قرص پردنیزولون تعداد ۱۶ تا دونه ، دوتا صبح دوتا شب تجویز کردن ولی من قرص ندادم ترسیدم نظر شما درباره این قرص چیه ؟؟ندم خوب نمیشه ؟ ممنونم ازتون
- پشت کمر کودک
سلام خدمت آقای دکتر آقای دکتر دختر 3 ساله دارم الان مدت دو هفته هست پشت کمرش نزدیک باسنش کبودی سیاه دیدم انگار به جایی خورده باشه بعد 3الی 4روز از بین رفت دوباره کمی بالاتر از کبودی قبل باز دیدم بازم از بین رفت 3 روز پیش نزدیک کتفش بازیه لک سبز رنگ دیدم که روز بعد زرد رنگ شد دوباره لکه زرد رنگ دیدم پشت کمرش این لکه ها یا کبودی ها اندازه نخود هستن نگران هستم خواستم ببینم علت چیه فعالیت بچه و جم و جوشش هم خوبه
- خس خس وگرفتگی بینی نوزاد بدون
سلام پسر من یک ماه ونیمش هست سه چهارهفته ای هست که بینیش گرفته وشببا خس خس میکنه انگار نمیتونه درست نفس بکشه اما تب وابریزش هم نداره چیکار کنم ؟قطره و شربتی که گفتین رو میشه بدون رفتن به دکتر خودم بهش بدم؟
- سلام پسرم واکسن ۴ماهگیش امروزبود چون سرماخورده میتونم چندروزی نزنم مشکلی نداره
پسرم ۱۰اسفند باید واکسن ۴ماهگی میزدم سرماخورده تا چند روز میشه به تاخیر انداخت واکسن
- چایی سبز
سلام آقای دکتر خسته نباشین من یه دختر یکساله دادم و شیر مادر میخوره.میخواستم بدونم من میتونم از چایی سبز نعناعی استفاده کنم؟
- تب و لرز کودک ۴ساله که بردم دکتر بهش آم کلاو وشربت سرماخوردگی داده ولی تب پایین نمیاد چیکار کنموکسی
- سرفه خلط دار
با سلام دختر من پنج سالش هست ،سه هفته هست بعد از خوردن شربت اموکسی هنوز سرفه های خلط دار میزنه ،البته تعداد سرفه ها کم شده ولی همجنان سرفه ها هست ،ایا داروی جدید شروع کنم ؟
- شیر خشک
مدت زمان استفاده از شیرخشک درست شده در شیشه چند ساعت میباشد؟
- سرماخوردگی کودکان
دختر من 8 ساله است 42 کیلودارد سرماخوردهو شدیدا سرفه میکند آیا آمپول بتامتازون برایش مناسب است؟
- سرلاک
سلام پسرم شش ماهشه آلرژی به پروتیین گاوی داره چه نوع سرلاکی بهش بدم؟؟
- غذای کمکی
سلام.وقت بخیر.برای غذای کمکی پسر ۹ ماهه میتونم تخم مرغ کامل زرده و سفیده بهش بدم؟ممنوعیت ها چه چیزهایی هست

