Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه شدید و پشت سرهم
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم سه ساله هست وزن ۱۴ سرما خورده امپول سفتی ۲/۱ و بتا ۱/۴ تزریق شده و شربت سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۴ سی سی شربت پلارژین و ستادین اصلا خوب نمیشه خییلی سرفه میکنه شبا از سرفه نمیتونه بخوابه یکریز پشت سرهم سرفه می کنه هم خشک هم خلط دار تو رو خدا راهنمایی کنید چه دارویی بدم خوب بشه
- تب
سلام خانم/اقا دکتر خوب هستید وقتتون بخیر ببخشید مزاحم شدم خانم/اقا دکتر بچه ما هم تبش خیلی بالاست هم چشاش میسوزه میشه لطف کنید اگه زحمتی نیست بگید باید چکار کنیم؟
- سرماخوردگی کودک
سلام دکترجان خسته نباشید ببخشید پسرم دوسال و چهارماهش هست الان دوروز هست که سرفه های صدادار میکنه ولی ته گلوش قرمز نیست قفسه سینشم صدا نمیده ابریزش بینی نداره ولی گریه میکنه حالت مخاط لزج مایل به زرد داره زیاد تب نمیکنه عطسه هم زیاد نمیکنه درطول روز خوبه شب موقع خواب انگار گلوش میگیره ولی تنفس مشکل نداره بنظرتون احتیاج به انتی بیوتیک داره؟چه داروهایی بهش بدم ممنون از صبوری و راهنمایی هاتون
- سلام دخترم چهار سال ونیم سالشه دیشب متوجه شدم سینه اش حالت غده شده ودرد میکنه اگه میشه راهنمایی کنیدآیا خطرناکه؟
- تب
با سلام دختر ٨ ساله ام سرماخوردگي خفيف داشت چند روز بعد سرفه و تب شروع شد بعد از دو روز دكتر رفتيم كفتن تبش بالاي ٤٠ درجه است و ويروسي امروز روز ششم هست هنوز تب داره فقط دو روزه يكم شدتش كم شده بسيار نگرانم بايد چيكار كنم لطفا كمكم كنيد سپاسگزارم
- فاویسم
ایا داروی متو کاربامول برای بیماران فاویسم مضر است
- فاویسم
فکسوفنادین و مونته لوکاست برای فاویسم مضر است؟
- داغی پشت سر نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم دوماهشه پشت سرش داغه بعضی وقتا. تبشو میگیرم بین 36/8تا37 ینی تب داره؟ شربت استامینوفن بهش بدم؟
- قرص فولیک اسیو
سلام دخترم ۱۴ ماهشه و کم خونی مینور داره دکتر براش فولیک اسید ۱ نوشته ولی نمیدونم بش بدم یانه؟ میخوام ببینم موردی نداره؟ میشه توی آب حل کنم بش بدم یا همینطوری درسته بدم؟
- ایستادن
کودک من سیزده ماهشه غلت نمیزنه ولی میشنه عقب جلو هم نمیره وروی پاش نمیایسته لطفا راهنماییم کنید ممنون
- مقدار مصرف
سلام اقای دکتر در جواب سوال من فرمودین شربت اسمونی بدهید میشه لطفا اسم کامل شو بگید اخه این شربت گفتن نمی شناسیم داروخانه ؟ مقدار مصرف برای ۲۲ماهه هم لطفا یگید
- درد پای کودکان
سلام دخترم 3 سالشه و چند وقتی میگه شبها پاش درد میکنه و تب میکنه علت چیه
- شربت استامینوفن
سلام بعد از تزریق واکسن یکسالگی میتونم به جای قطره استامینوفن به کودکم شربت استامینوفن بدم؟؟
- شربت سفکسیم ۱۰۰
مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۱۱ ساله با وزن ۲۸ کیلو
- سرماخوردگی نوزاد۹ماه
سلام آقای دکتر من بچم 9ماهشه و سرما خورده شربت فلوپد خریدم ولی فاویسم داره اشکال ندارع بهش بدم
- عفونت گوش
سلام دخترم ۲سالشه پشت گوشش قسمت بالاش رییشه گوشش یه خراش کوچک هست بعضی وقتا ازش عفونت زرد رنگ تراوش میکنه بعد خشک میشه به نظرتون چه پمادی بزنم تا عفونتش خشک بشه وخوب بشه
- سابقه رفلاکس
سلام وقت بخیر دخترم در نوزادی رفلاکس شدید داشت نکسیوم مصرف می کرد الان ۱۲ماهه نکشیوم مدتی است که قط کردم علامت خاصی نمی بینم فقط در بیداری شیر نمی خوره و کم اشتها و وزن گیری خیلی کندی داره به نظر شما قط کردن داروش درست بوده ؟
- کو اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دو ساله نیمه است دکتر براش کو اموکسی کلاو تجویز کرده الانهشت روزه مصرف کرده التش قرمز شده و جوش زده و موقع ادرار هم سوزش داره الان خیلی نگرانشم چکار کنم دو روز دیگه باید این دارو رو مصرف کنه تادورش کامل بشه میشه لطفا راهنماییم کنید چکارکنم
- سلام من یه بچه هفت ساله دارم و الان چند شبه که در خواب خمیازه میکشه لطفا علتش رو بفرمایید
- با عرض سلام وخسته نباشید میخواستم بدون آیا میشه بدون تجویز پزشک به کودک یک ساله قطره ادوکید داد

