Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام ببخشید پسر من پنج سال و نیم هستش از دیروز گلو درد داره و روی لوزه هاش چرک کرده بهترین آنتی بیوتیک چی میتونم بدم چون دوست ندارم اصلا تو این شرایط بیرون ببرمش با تشکر دو روز پیش هم تب داشت پروفن دادم
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ در کودک ۴ ساله
سلام خسته نباشید من پسرم ۴ سالشه و حدود ۱۶ کیلو هست می خواستم ببینم مقدار مصرف سفکسیم چقدر هست؟ ممنونم
- آنفولانزا
سلام پسرم 9سالشه آنفولانزا گرفته به شدت سرفه میکنه خلط داره تب ولرز داره چه دارویی بهش بدم
- سرفه خلطی
با سلام پسرم سه سالشه و 15 کیلو وزنشه. از پنج روز پیش تب کرد و سرفه می کرد پیش دکتر بردم شربت پدی کلد و استامینوفن تجویز کردن گفتن چون ویروسیه نیازی به آنتی بیوتیک نیست. از دیشب سرفه هاش خلطی شده. می خواستم بدونم بازم نیازی به آنتی بیوتیک نیست؟ ممنونم
- کلیه و مثانه
سلام پسرم چهار سال ونه ماهشه دوران جنینی گفتند مشکل کلیه داره ک گفتند موقعی ک ب دنیا اومد تحت نظر پزشک باشه ک هفت ماهگی بردیمش ک سونا و ازمایش انجام دادیم خداروشکر مشکلی نداشت و گفتند سالم.شش ماهگی تحت عمل باز قلب قرار گرفت ک الان خداروشکر خوبه ولی پیس داره.حالا مشکل اینه ادرار ک میکنه بوی تندی میده البته یکم ک بمونه.و اینکه میخواد بره دستشویی چند قطره لباسشو خیس میکنه ک وقتی باهاش جدی برخورد کنم دیگه خیس نمیکنه.واینکه ختنه نکردیم چون دکتر قلبش صلاح ندونستند و الان ک نامه دادند ک ختنه کنه کرونا اومد.بنطرتون دکتر ببرمش و ازمابش انجام بدیم یا مشکلی نیست
- سردرد شب همراه با شکم درد و احساس لرز
سلام دکتر دخترم الان دوشب ک وقتی شب میشه میگه سرم درد میکنه حالشم بد میشه میگه سردم
- سلام عصربخیرببخشیدپسرم امروزاهنرباقورت داده هیچ اتفاقی براش نمیوفته
- کودک ۵ ساله سردرد و دل درد بدن درد
با درود خدمت شماکودک ۵ ساله از صبح کمی تب سر درد بدن درد داره، ۱/۲ استامینوفن ۳۲۵ خورده کمی تب پایین اومد ولی هنوز سر درد و بدن درد دارهلطفا راهنمایی لازم بفرماييد. با سپاس از شماتلفن 09122450407
- شاش بند
سلام دخترم دارم یک ساله است شاش بنده برای چی خوبه
- شربت سفکسیم۱۰۰
پسرم ۷ ماهشه با ۱۰ کیلو وزن برای سرماخوردگی شربت سفکسیم ۱۰۰ چقدر باید بدم؟؟
- شربت تئوفیلین جی
شربت تئوفیلین جی برای کودک شیش ماه خوبه و چجوری استفاده کنم
- لرزیدن پای کودک
سلام کودک دوسال و سه ماهه ای دارم که سومین بار است در خواب پاهایش و دستهایش می لرزد سونو شکم کردم گفتن مشکلی ندارد لطفا راهنمایی ام کنید
- واکسن کرونا
پسرم شش ساله است واکسن کرونا زد اما گمونم همون موقع سرماخوردگی داشت که متوجه نشده بودم شربت سرماخوردگی می تونم بهش بدم و ابریزشش بند بیاد
- آبسه
سلام کپسول مفنامیک اسید برای کودک ۸ ساله چه مقدار است؟
- شربت مولتی ویتامین مارینوکس
سلام پسرم دوسال و ده ماهشه و وزنش ۱۴ کیلو،،کلمات به صورت محدود میگوید در حد بابا ،، دد،اب ،،ایا میتونم شربت مولتی ویتامین مارینوکس رابهش بدم؟؟چون شنیدم واسه تکلم خوبه،،چه مقدار باید بدهم؟؟ مرسی
- شربت
سلام اقای دکتر فاصله کتوتیفن با کلاریترومایسین چقدر باید باشه ت. دستورش نوشته ۴ ساعت
- دیابت
۱۳ سالمه دیابت دارم امروز پام به سنگ خورد و زخم شد چیکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- نوزاد نارس
سلام خدمت جناب دکتر دخترم 28هفته با وزن 800گرم دنیا اومده الان جهارسالش هس یه هفته بعد از تولد انگشت دستش سیاه شده بند انگشت قطع شد خواستم ببینم شما چنین موردی داشته اید
- اسهال
آقای دکتر من یه کودک 15 ماه دارم وچند وقته اسهال زرد آبکی بدبو داره دکتر هم میبرم خوب میشه بعد دوباره اسهال میکنه یعنی چه علتش چیه با تشکر
- سوختگی
سلام بچه ام دستش خورده به قابلمه و سوخته الان لک ناشی از اون سوختگی مونده چندوقته ورفع نشده بنظرتون باید چیکارکنم؟؟

