Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره فروزومال مکمل اهن
سلام خسته نباشید ایا مکمل اهن فروزومال برای کودک یک ساله خوبه درصد اهنش کافیه میگن دندون سیاه نمیکنه شما صلاح میدونید این قطره رو استفاده کنم
- خواب شب
سلام. آقای دکتر پسرم یکسال و بیست روزشه. خیلی بدخواب داره میشه. با اینکه بعد از ظهرها فقط یکبار میخوابه از ساعت ۴ تا ۶ حدودا. اما شب خیلی دیر میخوابه و هر کاری میکنم زودتر نمیخوابه. شبها حدود ساعت ۲ یا ۳ با کلی تلاش میخوابه. بعد با اینکه قبلش شام سوپ میدم بهش و شیر هم میخوره اما ۳ تا ۴ ساعت بعد بیدار میشه و گریه شدید میکنه که گشنمه. شیر میخوره دوباره راحت میخوابه. کلا هر ۳ تا ۴ ساعت بیدار میشه. چطوری شیر شب رو قطع کنم؟ نگرانم این الگوی خواب تو رشدش تاثیر بد بزاره. البته تا دو ماه پیش اینجوری نبود. دندانهای بالاش هم یکمی دراومده
- قرص کلیدینیوم سی
سلام میتوانم قرص کلیدینیوم سی را برای معده به دختر ۸ سالم بدم
- تب
سلام پسرم سه سال ونیم دار دیشب تا حالا تب دار شربت ازیتریماسین تو شهر ما گیر نمیاد یعنی اصلا شربت آنتی بیوتیک نیست گچساران استان کهگیلویه وبویراحمد میخواستم راهنمایم کنید سرما خورده
- سرماخودگی
سلام خانم دکتر پسرم پسرم ۳ سال و ۱ ماهشه سرماخورده و گرفتگی بینی داره تب و سرفه هم نداره شربت سرماخوردگی پدیزان و شرمت نئوتادین و اسپری سدیم کلراید بهش میدم پدیزلن هر هشت ساعت ۴ سی سی نئوتادین هر ۱۲ ساعت ۳ سی سیوزن بچه ۱۲ کیلوشما چی پیشنهاد میکنید؟ممنون میشم پاسخگو باشید.
- کتو تیفن
سلام پسر من ۲سالو نیمه هست با وزن ۱۸ دکتر گفت ۵سی سی کتوتیفن زیاده آیا و اینکه یک ساعت بعد سرماخوردگی خوردگی دادم ضرر داره
- تب بالای کودک ۵ ساله
سلام پسرم ۵ سالشه یک هفته پیش سرفه میکرد بهش یک هفته شربت آموکسی کلاو ۲۲۸ دادم خوب نشد یه کم تب کرد بردم متخصص کودک گفت خلط پشت حلق داره آموکسی کلاو ۳۱۲ داد الان دو روزه دارم بهش میدم علاوه بر اونها شربت گایافنزین و سیتریزینم بهش داده طرفش خوب شده ولی تبش بالای ۳۹ می ره وتو این شرایط که ویروس کرونا وارد شده میترسم تا کی باید تبش قطع بشه
- دخترم 14 ماهشه آبریزش بینی داره سورفه زعیفی هم باش داره اموکسلین بدم اشکالی نداره
سلام دخترم 14 ماهشه آبریزش بینی داره اموکسلین بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه فقط یک روز تب کرد یکم بینیش کیپ هست کیپ بینی جوری نیست که نفس کشیدنش سخت باشه تو صداش تغیر ایجاد کرده چه داروی بهش بدم که بهتر شه ممنون از شما
- تاخیر در واکسن یک سالگی
با سلام و عرض ادب با توجه به اینکه فرزند بنده علایم سرما خوردگی داشت و شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتم تزریق واکسن 1 سالگی رو 2 یا 3 هفته به تاخیر بندازم مشکلی ایجاد میشود؟ ممنون از راهنماییتون
- سرماخوردگی کودک ۲ساله
سلام پسرم دوسال ودوماهشه حدودادوماه پیش به خاطرعفونت داخل خونش ۵روزبیمارستان بستری بودبعدازمرخص شدن دوباره سرماخوردوانتی بیوتیک خوردوبعداون دوباره دوهفته بعدش سرفه وتب شدیدداشت بازانتی بیوتیک خوردوخوب شدازاون به بعدهمش احساس میکنم ضعیف شده خیلی داخل خونه باوجودگرم نگه داشتن مراقبت ازش بارگاهی عطسه میکنه وبینیش انگاریکم کیپمیشه میترسم دوباره سرمابخوره خیلی تبش بالامیره توسرماخوردگی حتی تا۴۰درجه بایدچیکارکنم؟
- جوش یا دمل
دخترم ۹سالشه برای بار دوم ناحیه بییکنی جوش بزرگ و سفت چرکی زده خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- دوز اموکسی سیلین
باسلام دخترم دوسالشه 12 کیلو وزنشه خیلی تب داره پزشک بهش شربت اموکسی سیلین 250 داده ولی نگفته چجوری بدم هرچند ساعت چند سی سی بدم؟
- کرم کودکان
سلام پسرم 4 سالشه چطور قرص مبندازول را مصرف کند. ممنونم از شما
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر دخترم 23ماهشه باوزن 11کیلو .چندروزه گرفتگی بینی داره که فعلا شبها 2/5 سی سی سیتریزین میدم .آیا نیازهست کار دیگه ای انجام بدم .و مقدار سیتریزین که میخوره درسته؟ممنون از لطف شما
- ویتامین AD
مصرف بیش از حد ویتامین آ د چه عوارضی دارد آیا بلافاصله است یا نه؟ چون ما احتمال میدیم بیش از ۲۵ قطره مصرف شده
- ازمایشAscorobicacid
سلامدکتربرایپسرمبهخاطرلنگشپاازمایشچکابنوشتههفتهپیش.وبهشداروی پروفندادتایکهفتهمصرفکرد.وهمچنینبهخاطرعفونتگلو شربتازیتروداد.وقتیکهازمایشداداینداروهارومصرفمیکرد.ونزدیکبه۳ساعتناشتابود الاندیگهپاشخوبهولنگنمیزنه.ازمایششهمدیروزگرفتمهمهچیزخوبه.فقطاسکروبیک اسیددبلمثبتهیعنیچی؟زمانیکه۱۱ماهشبودسونوکلیهدادومشکلینداشت.الانیکسالودوماهشه
- پا گرفتن نوزاد
سلام آقای دکتروقت بخیر با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم نوزاد از اخر چندماهگی باید پا بگیره؟ منظورم این است که وقتی زیر بغل کودک را میگیریم بتونه وزنش را روی پاهاش تحمل کنه؟
- بیماریهای اطفال
دخترم ۳سالش تموم شد رفت تو ۴سال .دیروز تا حالا بیحال و تب داره بردم دکتر براش سیتریزین و کیتوتیفن تجویز کردن. ولی تب کرده سفکسیم گفت باید بدم. دوز دارو رو نپرسیدم بچه م ۱۲کیلو .لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم
- دندان دراوردن
پسرم پنج ماه است دندان درمی اورد،خیلی خارش داره همش گریه میکنه همه چیزوگازمیگیره بنظرتون چیکارکمم

