Please login or Register to submit your answer
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمورد آبسه واکسن
سلام و خسته نباشید من واکسن 4 ماهگی دخترم رو 20 همین ماه زدم براش و بعد از دو روز قرمزی و ورم داشت دیروز که روز 5 بود بعد از واکسن دیدم جای تزریق واکسن سفید شده بردم متخصص تخلیه کرد براش گفت آبسه کرده و بهم سفکسیم داد دخترم وزنش 6550 هست بهم گفته هر 6 ساعت 5 سی سی بهش شربت بدم میخاستم ببینم مشکلی نداره این میزان برا این وزن و تعداد در روز
- اسهال نوزاد ۸ ماهه
با سلام دختر ۸ ماهه ام سرفه خلطدار داره.و از امروز اسهال شروع کرده.لطفا بگویید از علایم سرماخوردگی هس
- گلودرد کودک ۹ماهه
سلام آقای دکتر کودکم ۹ ماه داره آبریزش بینی و گرفتگی صدا مثل خروسک داره آب که بهش میدم تو گلوش نگه میداره خس خس سینه رو داره امروز اینطوری شده نیازی هست که تو این شرایط بطور حضوری ببرمش پیش متخصص اطفال یا دارو و راه حل خونگی داره برای بهبودش؟ ممنون میشم سریعتر پاسخ بدید چون خیلی نگرانم گلوش عفونت کرده باشه
- ویکس
سلام اقای دکتر . روغن ویکس برای نوزاد فاویسمی ضرر داره؟
- لکه های قهوه ای نوزادن
سلام و خسته نباشید پسر من وقتی دنیا اومد سه روز بعد سه تا لکه قهوه ای رو ی شکمش دیده شد و به مرور زمان بیشتر شد الان کل بدنش لکه های قهوه ای داره.البته ازروی دستش تا مچ هم لکه قهوه ای کامل داره.آیا این لکه ها خطر ناک هست؟؟آیا بر اثر غذای تتد که مادر در دوران بارداری میخورد به وجود میاد؟؟این لکه ها بر اثر چی به وحود میایدو ایا ممکن هست بزرگتر بشه از بین بره؟؟الان پسرم هفت ماهش هست اما این لکه ها هنوز هستند؟؟
- پوست
سلام من نوزاد 35 روزه دارم صورتش باگردنش به طور فجیحانه قرمز ی داره با جوش ریخته چیکارکنم چی بزنم داره هی زیاد میشه لبنیاتم نمیخورم
- سلام سه دخترهفت ماهه دارم سه روزه سرش،خیلی داغه دست وپاش سرد
- تغذیه نوزاد هفت ماهه
با عرض سلام خدمت دکتر گرامی
نوزاد من نزدیک به دوازده روز است که وارد هفت ماهگی شده است. در طول این دوازده روز حریره ی بادام به او داده ام. آیا من میتوانم فرنی با شیر را این ماه به او بدهم؟ و آیا باید از شیر گاو استفاده کنم یا شیر پاستوریزه؟
با تشکر از راهنمایی شما
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- سرفه خلطی
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه چند روزه سرماخورده سرفه های خلط دار میکنه آبریزش هم داره روستا هستم ،چه دارویی بدم؟
- الرژي نوزاد
بإسلام.دخترم شش ماهشه باوزن تولد٤٢٠٠ و وزن الان ٨٧٠٠ رفلاكس و آلرژي داره به گفته شما فرني برنج رقيق شده رو ميدم دخترم صورتش دونه هاي قرمز اندازه دو تا سكه داشت ولي بعد از فرني داخل جفت ابروهاش دونه هاي خيلي قرمزي زده امروز هم فرني برنج دادم بيشتر شد بعداز چندساعت يه قاشق آردبرنجيك ليوان آب ويه پيمانه شيرخشك اچ آ ديروز اندازه نخود دخترم موز و كمي خرما خورد ميتونه از اون باشه؟يا به برنج حساسيت داره؟اقاي دكتر اين قرمزي ها خيلي شديد شدن پماد آتوپيكس معرفي كردين زدم اصن تغييري نكرد فقط صورتشو چنگ ميزنه نفخ خيلي شديد هم گرفته با گرفتگي بيني
- زخم مقعد
پسرم از بدو تولد موقع دفع مقعدش مثل جا دکمه وحالت زخم بودالان فقط موقع دفع شیار های مقعدش حالت ورم وکمی بیرون زدگی داره در صورتی که پسر اولم این طور نبود چکار باید انجام بدم
- رفلکس و اسهال نوزاد ۵ ماه و ۲۰ روزه هست.
نوزاد ۵ ماه و ۲۰ روزه دارم خیلی بالا میاره . پشت گلوش هم خیلی خلط داره و اسهال هم می شه . واین که غذای کمکی کی شروع کنم. وشیرخشک هم می خوره بالا میاره. واین که دمای اتاق تو زمستون چند باشه.
- فرم
سلام فرم سر نوزاد ۴ونیم ماهم خربزه ای است انگار جلوسرش پایینتره از پشتش خوب میشه خودش یا کار خاصی لازمه؟
- شوره
سلام پسر دوماهم سرش شوره زده یا پوسته هستش نمیدونم چی کار کنم خوب بشه
- گوش درد
سلام دخترم ۵ماهش هی دستش سمت گوشش می بره میخواستم ببینم شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ چقدر وچند بار در روز باید بدم ممنونم.
- کش و قوس
نوزاد ۲ماهه اول صبح تو خواب همش کش و قوس میکنه و زور میزنه علت چیست؟
- شربت امگا سه
با سلام خدمت شما آقای دکتر دختر یک سال و نیمه ای دارم با وزن ۷۵۰۰ دکتر برای کمبود وزنش بهش شربت امگا سه داده است به میزان روزی ۲.۵ سی سی ولی دخترم اصلا دوست ندارد باید چکار کنم آیا ابن شربت برایش نیاز است
- زمان دادن شربت زينك
سلام پسرم ٣ماهشه به علت وزن گيري كم در ٢ماهگي دكتر زينك گلوكنات داد الان ٢٠ روزه استفاده ميكنم روزي ٥ميلي گرم خيلي تو اشتهاش تاثير گذاشته و شير خوردنش خوب شده ،ميشه ادامه بدم تا ٥-٦ ماهگي بهش بدم ؟
- شیرخشک
سلام .من بچم ۴ماهو۲۰روزشه ازدوماهگی شیرخشک اپتامیل میدادم اماالان یه ماهی هست اب ازدهنش میادبینیشم گیپ میشه بهم گفتن اپتامیل پپتی بدم امانمیخوره پپتی رو وزن گیریشم متوسط هسته چ شیرخشک دیگه ای میتونم بدم ک وزن گیریش خوب باشه واب اومدن ازهنش قطع بشه

