Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ناتوانی راه رفتن
سلام دخترم یکسال و یک ماهشه ، اصلا هیچ تقلایی برای راه رفتن نمیکنه این فرم خانه ی بهداشت هم دادن در حیطه ی حرکات درشت هیچ کدوم را نمیتونه انجام بدهد لطفا راهنمایی کنید
- ????
سلام آقای دکتر چندوقت پیش راجب نوزادم سوال کردم پرسیدم پشتش قوزداره میشه شمافرموديدبايدببرمش روماتولوژي.سوالم آینه تاچندماهگيش ياتاچندسالگيش فرصت داره پشتش درست بشه اياهمين حالابايدببرمش ياتاچندماه بشه دیگه نمیشه کارش کردممنونم
- قد
برای رشد قدی کودک ۹ ساله میتوان از قرص استو کینون استفاده کرد ؟ چه مقدار؟
- اسهال
پسرم ۱ سالو نیمشه و ۶ روزه اسهاله روز اول تب ۳۹ درجه داشت ک بعد یردز قط شد اما اسهالیش ادامه داره اول سبز و خلطی بود الان زرد شده نگران کم ابی بدنشم او ار اس هم نمیخوره چیکار کنم
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام واکسن ۲۸ ماهگی با ۷ماه تاخیر میشه زد مشکلی پیش نمیاد
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر دختر۵ماهه م، رفلاکس پنهان شدید داره ۴ماهه امپرازول میدم ۱هفته س قطع کردم شبا گرفتگی بینی دائمی داره و انگار ی چیزی تو گلوش گیر کرده ک نمیتونه قورت بده، علتش رفلاکسه؟
- گلودرد چرکین
سلام پسرمن ۱سال و ۶ماهه هست سرفه های چرکی شدید داره وزنشم۱۳کیلو هست میخاستم بپرسم چند سی سی شربت سفکسیم بهش بدم ممنون میشم جواب بدین
- ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم برای کودکی که تازه پنج ماهش تموم شده چه میزان آمپول ویتامین دی میشه تزریق کرد و به فاصله چندوقت؟
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین 200برای کودک 7ساله با وزن 18کیلو
- مقدارمصرف شربت
سلام خسته نباشید دکتر عزیز غرض از مزاحمت مقدار مصرف شربت آزیترومایسن 200 رو واسه نوزاد 2سال و چهار ماه چند قاشق چایخوری باید خورده بشه.ممنونم
- مقدار شیر و غذا بعد از یکسالگی
سلام آقای دکتر بعد از یکسالگی مقدار شیر و غذا چقدر باید باشه یعنی اولویت با کدومه ؟ و قط کردن یا کاهش شیر به مقدار ۳۰۰میل در روز درسته ؟ دختر من الرژی به پروتئین گاوی و لاکتوز داره دکترش میگه شیر حذف کنید یا خیلی کم بدین این کارم کردم اما وزن نمی گیره چی کار کنم ؟
- واکسن یک سالگی
سلام،خسته نباشید،پسرم به پروتیین گاوی و یک سری مواد غذایی دیگه حساسیت داره،ایا زدن واکسن یکسالگی براش مشکلی ایجاد میکنه؟؟
- سرماخوردگی نوزاد۹ماه
سلام آقای دکتر من بچم 9ماهشه و سرما خورده شربت فلوپد خریدم ولی فاویسم داره اشکال ندارع بهش بدم
- سلام خسته نباشید ببخشیدپسرمن تب داره سرفه شدیدمیکنه آزیترومایسین۲۰۰خریدیم چندمیلی بدم بهش۳سال داره و۱۳کیلوهستش
سلام پسرم چندروزهست سرفه شدید داره چندباردکتربردم هنوزم هیچ تاثیری نکرده چیکارکنم ممنونم
- گاویچچ
سلام دخترم ۲۰ ماهشه حساسیت ب پروتین گاوی داره تخم مرغ لبنیات مغزیجات موز نمیتونه بخوره الان من ویتامین ک از اینا میگیره چجوری تامین کنم و از شیرم میخام این ماه بگیرم
- جواب کالپروتکتین
به خاطر حرفه شما ازش ازمایش گرفتم اگه جوابه درستو حسابی نمیدین چرا مردمو سره کار میزارین 800 تومن حق ازمایشش بود فکر میدکنید نمیدونم پیش دکتر ویزیتش کنم چنتا دکتر رفتم نتیجه نگرفته وگرنه راهم دوره میومدم مطب حقه ویزیتتونم میدادم 😏😏
- اضاف وزن
سلام آقای دکتر پسرم ۲۶اسفند تشنج کرد بیمارستان ۱۷شهریور بستری بود تا ۳فروردین موقع بستری ۱۳ کیلو بود .قرص فنوباربیتال میخورد تا ۱۴فروردین بعدش دکتر امین زاده قطع کردن.۲۴ فروردین هم یکساله شد بردم برای واکسن وزنش ۱۴.۳۰۰ شده بود.قدش ۸۰ ۶ماهگی اومده بودم پیشتون ویزیت وزنش ۹۴۰۰ بود قدش ۶۸. اینکه توی فروردین ۱کیلو اضافه شده بخاطر داروهایی هست که گرفته؟شیر مادر ميخوره و غذا کلا شیرخشکی هم نبوده.
- انگل
سلام دکتر . پسرم ۱۰ ساله هست یه مدتیه که انگاری انگل گرفته ولی حدود دوماهی اذیت نمیشد فقط خارش داشت الان دوباره اذیت میشه یهویی ،شرایط آزمایش هم فراهم نیست،با قرص مبندازول تهیه کنم خوب میشه ؟؟مرسی
- یبوست
سلام ، دختر سه وسال ونیمه من چهار روز است که دچار یبوست شده ، چکار باید کرد
- گرفتگی بینی
سلام دخترم هفت ماهه سه هفته شب تو خواب گرفتگی بینی داره سرماهم نخورده ی مقدار رفلاکس داره قبلا شیرخشک اج آ میخورد الان دوماهه نان میخوره چکارکنم خوب بشه

