Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانه قرمز
سلام اقای دکتر،روی کمر وباسن دختر 9ماهه ام دانه های قرمز میزنه کرم ایروکس تاثیری نمیکنه چه چیزی استفاده کنم ممنون
- سرفه
پسر هشت سالم دوهفته هست که سرفه های خشک داره اسپری و فکسوفنادین وفلازونال استفاده کرده ومخصوصا شبها خیلی سرفه میکنه انقدر سرفه میکنه تاخلط بلند بشه
- برای کودک ۲۰ماهه چقدر مصرف شود
- ویتامین د۳
سلام آقای دکتر من هر دو ماه یک قرص ژله ای ویتامین د۳که ۵۰۰۰۰ هست رو به دختر ۷ سالم میدم الان دارم بهش سانستول زینک پلاس میدم که توش ویتامین د۳ به مقدار ۴۰۰ است اشکال داره یا نداره؟
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر بهراد محبوبی مریض شماست همون که لوزه داره. ماه قبل چهارشنبه سوری پیش شما بود مریض بود. الان گرفتگی بینی داره با گلو درد . میشه راهنمایی کنید . فعلا دارم بهش قرص کوریزان نصف میدم . اسپری رستانکس برای گرفتگی بینی خوبه یانه. چه دارویی براش تجویز میکنید ممنون میشم . چون لوزه داره گرفتگی بینی اش طولانی میشه قبلا تا چرک خشککن نمیخورد خوب نمیشد . ممنون میشم راهنمایی کنید.
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۴سال و یک ماهشه از جمعه شب ساعت ۳شب تب کرده و شنبه بردمش دکتر هنوز وقتی دارو زمانش میگذره تب میکنه چیکار باید بکنم امروز سومین روز مصرف آزیترو مایسین هم هست
- لرزش پا
باسلام خسته نباشید پسرم 3وهشت ماهشه امشب توی خواب پای راستش با دست چپش مثل یک تیک لرزید خواستم بدونم مشکل داره
- بیقراری نفخ شکم نوزاد ۲۰ روزه
سلام نوزادم پسر ۲۰ روزه به دنیا اومده شبها خیلی بیقرازی میکنه نفخ داره میتونم شربت بیبی سد بهش بدم
- ضربه به سر
پسرم از ۴پله باسر افتاده ظهری چکار کنم از شبش تب میکنه دلیلش از افتادنع
- پروبیوتیک
سلام آقای دکتر ببخشید دفع بچه ۵ماه م یا آبکی یا کمی خلط دار ولی بدون قوام میشه یه قطره پروبیوتیک معرفی کنید رفلاکس و آلرژی داره
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین کودکان
با سلام و احترام پسرم دچار گلودرد و تب شده است ، وزنش ۳۰ کیلو گرم و نه ساله می باشد محبت بفرمایید مقدار و چگونگی مصرف شربت آزیتروماسین ۲۰۰ رو
- تغذیه
سلام پسرم ۵سالشه ۱۵ کیلوهست اصلا غذا نمیخوره لطفا یه شربت اشتها آور معرفی کنید خارجی هم باشه اشکالی نداره هرکدوم که خوبه شما بگین لطفا
- باسلام ،تب کودک ۵سال ونیم،باوزن ۳۲کیلو،
میخواهم از ازیترومایسین استفاده کنم برای کودک،مقدار آن رو خواستم بدونم،هم اینکه درطول این ۴روزکه کودک تب داره وسرفه های شدید وخروسکی میکن سیفکسیم جواب نداده،،،،،داروی دیگه چی بخوره؟ کتوتیفن هم میخوره،اسپری سالبتامول هم میزنه
- عطسه
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم۱۵ماه داره از امروز وقتی شیر میخوره بینیش انگار گرفتگی داره صدا میده اما تنفس عادی مشکل نداره تک تک عطسه میکنه علائم دیگه نداره بنظرتون سرما خورده؟چی دستور میفرمایین؟متشکرم
- وزن کودک
سلام ببخشید دختری دارم دوساله ونیم خیلی کم وزنی میتوانم مکمل پدیاشور بهش بدمینتون ایرانی بدمینتون یا خارجی ممنون
- شربت اموکسی کلاو فاویسم
سلام دخترم ۱۳ سالشه وفاویسم داره شربت آموکسی کلاو ۴۰۰ برای گلو دردش خوبه ؟ این شربت ضرری داره برای فرد فاویسمی؟
- سرماخوردگی پیاپی
با سلام دختر ۴ سال و دو ماهه دارم.۱۵ کیلو و بدغذا .امسال از مهر ماه رفته مهد کودک.هر دو هفته یکبار علائم سرماخوردکی داره. میگیره خوب میشه باز میگیره....یک بار فقط آنتی بیوتیک دادم بقیه موارد با درمان خانگی و اسپری بینی درمان کردم.اگر ممکنه بفرمایید چه کار کنم کمتر مریض بشه.
- عسل دادن به نوزاد
سلام اقای دکتر من پسرم دوسال وسه ماهشه ولی هنوز هنوز حرف نمیزنه دوستم میگه بخاطراینکه بهش عسل میدی تارهای صوتیش اسیب دیده. واقعیت داره؟؟ من قبل یه سالگیش بهش اصلا عسل ندادم بعدها که از یکسالیش چندماه گذشت دادم باشیر بخاطر اینکه چیزی نمیخوردگفتم بلکه وزن بگیره. حالا دوستم میگه متخصص گفته تابچه حرف نزده نبایدبهش عسل داد بچه نمیتونه اون موقع حرف بزنه. بابای پسرم هم توسه سالگی حرف زده به نظرتون گفتار درمانی لازمه. چندتا کلمه میگه تو بازیهاش مثلا همش میگه ماماماما. ولی هرگز صدام نمیکنه آب نمیگه. میگم هم مثلا بر فلان چیز روبیار گوش نمیده یاشایدهم نمیفهمه نمیدونم.
- واکسن ب ث ژ
- مقدارمصرف دارو
سلام خسته نباشید پسرم ۳سالشه باوزن ۱۴ کیلو واسش شربت امگا ۳یوروویتال المانی گرفتم واسه تقویت هوش و بدنش ،،فقط میزان مصرفش نمیدونم ، چه مقدارباید مصرف بشه اقای دکتر،، ممنون

