Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چشم کودک
سلام خسته نباشید پسرم ۱۸ ماهشه خیلی زیاد چشماشو میخوارونه مخصوصا موقع خواب الان چند روزه که بیشتر وقتی خوابش میاد چشم راستشو میخوارونه و میگه درد هیچ مشکل ظاهری هم نداره چشمش حتی قرمز هم نیست چیکار کنم؟
- سینوزیت
سلام خسته نباشید..پسرم ۶سال و نیمشه ۲۰کیلو..سینوزیت داره سینوسای راستش سینوزیت حادداره دکتربرام سفیکسیم ۱۰۰نوشتن هر۱۲ساعت چندسی سی بایدبدم؟
- قطره آهن
"با سلام و عرض ادب .کودکی دارم چهارده ماهه که از خوردن قطره ی آهن و مولتی ویتامین ارائه شده از طرف مرکز بهداشت امتناع می ورزد . با توجه به اینکه فقط از غذای کمکی و شیر مادر تغذیه می کند و سرلاک و شیر خشک و ... نمی خورد بهترین جایگزین قطره ها از نظر جنابعالی کدام است و روزی چند قطره ؟ " * با تشکر *
- دل درد کودکان
باسلام،کودک ۲،۵ سالم هر از گاهی میگه دلم درد میکنه، میخواستم ببینم سردی کرده یا مورد خاصی داره.ممنون
- سرما خوردگي
سلام عرض شد پسر ٦ ساله من ٥ روز پيش حالت سرماخوردگي همراه با سرفه اب ريزش بيني و كمي تب داشتند كه تقريبا خوب شدن ولي از ديشب ميگه يه گوشم درد ميكنه البته تو وان حمام هم رفته بودن شايد هم اب تو گوشش رفته دكتر بيرون هم ميترسم برم لطفا راهنمايي كنيد
- سرفه
سلام وقت بخیر جناب دکتر عزیز پسرم بیمارشماهم هست سرماخورده بود الان خوب شده ولی چون لوزه داره سرفه های خلطی خیلی زیاد از دزروز داره بهش پلارژین و ازیترومایسین میدم و اسپری سالباتومول . کاتاسین هم دارم کفایت میکنه یا باید بیمارستان ببرم؟
- میزان مصرف شربت سفکسیم برای هشت سال
میزان مصرف شکستیم برای کودک 20ماهه با 12 کیلو وزن
- سرماخوردگى
پسرم ١٠ ماهه هستش وزنش ٩ كيلو هستش الان دسترسي به دكترش ندارم از صبح سرفه ميكنه شربت كوريزان بديم؟؟؟؟
- آ اس آ به جای استامینوفن
با سلام
من پسری ۷ ساله دارم دو روز پیش تب کرد و چون استامینوفن توی خونه نبود بهش آ اس آ دادم فقط یکبار عصر هم که بردنش دکتر گفت آنفلوآنزای فصلی است. حالا من نگرانم که قرص آسپرین هستم که خودسرانه بهش دادم چون توی سایت خوندم نوشته بود باعث سندرم ری میشه الان خیلی ترسیدم و نگرانم
خواهش میکنم راهنمایی کنید
ممنون
- سلام آقای دکتر بچه ام انگل داره بدون آزمایش براش شربت پیروی ساید گرفتم اشکالی داره یا نه
- سلام علت گرفتگی صدای کودک در نوزده ماهگی
سلام خسته نباشید پسرم یک سال و۵ ماهه است امروز با خواهرش حمام رفت واب سرد ریخت بهش بعداز حمام خوابید وقتی بیدار شد صداش گرفته ولی تب ندارد تقریبا ۲۵ روز پیش کرونا خفیف گرفته بود که ۵ روز ازیترو ۱۰۰ بهش دادم الان علت گرفتگی صدا ممکنه سرما خوردگی باشه باید بهش چه دارویی بدم انتی بیوتیک لازم داره؟ممنونم از راهنماییتون
- پوسته پوسته شدن سر
سلام خسته نباشید دخترمن ۵سالشه یک طرف سرش پوسته پوسته شده و خیلی هم خارش داره خواستم ببینم درمانش چیه لطفاً راهنمایی کنید
- تاریخ مصرف شربت
تاریخ مصرف شربت باز شده رو لطف میکنید بگید
- چرک خشک کن
سلام پسرم ۵ سالشه سرماخورده سرفه خلط دار داره و سینوساش هم پره البته لوزه هم داره . شربت ازیترومایسین ۲۰۰ بدم یا اموکسی سیلین ۱۲۵؟
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- کودک
- سلام ببخشید دخترم ی جوش سر سفید توسینه اش نود الان دومی همزده تقریبا از بدو تولد این جوش اولی تو سینه اش بوده احتمال خطر هم داره
- اسفراغ بعدازواکسن۶ماهگی
سلام دخترمن امروز واکسن ۶ماهگی براش زدیم چندبار بالا آورده چیکاربایدکنم
- تب کودک
دختر ۶ ساله ام دیروز تا حالا تب داره دکتر بردم اما هنوز تبش قطع نشده گلو درد هم داره قرص استامینوفن داده گفته باید تست کرونا بده سه ماه پیش کرونا گرفتیم
- عفونت ادارای

